Gå til innhold

Da var jeg drukket ut... :-) (langt...)

Anbefalte innlegg

Skrevet

På lørdagen ble jeg lurt trill rundt og fikk oppleve en vanvittig lang og morsom dag. Urdrikningslag er morsomt dere, i allefall når det er ditt eget :-)

Jeg skulle egentlig i et annet urdrikningslag denne lørdagen, men etter å ha håndhilst på alle i det laget fikk jeg et brev med beskjed om å møte opp der jeg og min kjære hadde vår første date!!! Jeg var helt sikker på at jeg skulle drikkes ut nå førstkommende lørdag, men ble altså lurt trill rundt.

Min forlover ventet utenfor VIKA kino hvor jeg fikk på meg en t-skjorte med bilde av meg selv på og selvfølgelig litt å drikke. Jeg fikk bind rundt øynene og ble ført nedover Carl Johan. jeg ble plassert på en stol og måtte gjette hvem alle jentene var. For hvert riktig svar tjente jeg 35 kroner som jeg måtte inn på UFF å kjøpe meg et antrekk for kvelden. Til mine venninners store skrekk fant jeg en riktig så fin kjole..

Så var det picnick ute, men før det måtte jeg handle, eller det vil si, jeg måtte rappe ting fra andres handlevogner...litt pinlig, men dog...det gikk bra. Etter en super koselig picnick ute i det nydelige været, samt masse god vin fikk jeg utlevert to sangtekster som jeg måtte øve meg litt på. Deretter bar turen innom et musikk studio hvor vi var i 2 timer. Vi spilte inn en CD med tre sanger på, og det ble slettes ikke så verst...i allefall ikke etter litt mer å drikke. Hele flokken koret og vi hadde det veldig morsomt der. Etter dette bar turen til min kjære forlover hvor det ble servert deilig middag, jeg fikk noen flotte gaver, ble sminket og ordnet i stand.

De hadde avtalt å møte det andre utrikningslaget på en karaokabar i byen og det var et gledelig gjennsyn. Det ble mer synging....og jeg holdt ut helt til klokken fem...men da var det også på tide å få meg hjem...man kan si at jeg hadde fått nok den kvelden...

Dette var en uforglemmelig og artig dag...gled dere de av dere som ikke er blitt drukket ut enda..thihii :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så morsomt å høre at du hadde det bra.

Lykke til videre i planleggingen.

Skrevet

Hørtes ut som et morsom utdrikningslag. Tipper du også synes det er litt godt å ha det overstått. Men et fint minne er det jammen meg, og jeg ønsker også kommende bruder lykke til med sine utdrikningslag!

Skrevet

Det hørtes ut som om du hadde en fin dag ja.

Gøy når forloveren er kreativ og finner nye løsninger.

Lykke til på bryllupet og fremover

Gjest Anonymous
Skrevet

Elma,

tror jeg har hoert om utdrikningslaget ditt av en venninne som var med... Hun var kjempefornoeyd, du hadde vaert flink!

Lykke til med bryllupet!

Jeg hadde ogsaa utdrikningslag i helgen, og det ble det BESTE! Jeg studerer i London for tiden, og venner her arrangerte lag!

Ble hentet av en kar med hvit rose. Vi gikk saa lang tur i Hyde park, og kom saa der jentene ventet. Der tok han med meg ut i robaat, der jeg ogsaa ble servert champis!

Saa ble det frukt og vin i parken, der jeg fikk paa meg tiara og fake nipples (inspirert etter sex and the city). Kjaeresten og jeg moettes da han skulle laere meg rollerblades, saa det var min oppgave. fikk ogsaa morsom bok: sex tips for straight women by a gay man (eller noe lignende), og det ble hoytlesning!

Etter det tok vi tuben til en annen park der vi hadde nydelig picknick, med enda mer vin og Pimms. Derfra gikk vi videre til utendoersteater der de spilte Romeo og Julie. Annen akt ble avlyst pga for mye regn, saa det ble hjem for litt irish coffee. Og saa bar det ut paa en skikkelig KUL nattklubb der vi alle rocka som bare det! Sjelden hatt det saa goey!

Og naa er det en maaned til vi gifter oss! Hurra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...