Belba Skrevet 27. januar 2005 #1 Skrevet 27. januar 2005 Jeg og bukser er et kapittel for seg selv. Jeg er godt utstyrt med hofter og rumpe (bruker 38, så jeg er ikke spesielt brei heller), og MÅ virkelig finne bukser som jeg får rumpa mi opp i. I tillegg må den være lav i livet (jeans, dressbukser kan være litt - LITT - høyere), og ikke trang i lårene. Rette eller litt videre bein. Jeg likte Fornarinas Cheesy-modell kjempegodt, og finner også endel dressbukser som passer, men nå sliter jeg litt. Noen som har sett slike bukser? Som har forslag til modeller? Har hørt endel om Lee (og Nudie?), men jeg synes generelt at Lee er for høye bak.
Gjest Gjesta Skrevet 27. januar 2005 #2 Skrevet 27. januar 2005 Mener du jeans? Diesel har fått en ny modell (ikke testet, bare sett) som er vid i beina, heter noe med Hip (så slo teflonhjernen inn). Dressbukser med den fasongen finner du lett; jeg kjøpte en nydelig tweedbukse hos Lindex, av alle steder, med den fasongen du beskriver. Ellers nevner jeg Mexx, InWear, etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå