Gå til innhold

Feministisk logikk: sier du "fitte" så støtter du voldtekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Feministisk logikk detta folkens. Folk må bare slutte å si ordet, "fitte", så slutter alle voldtekter helt av seg selv.

Anonymkode: 1b57f...36b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok

Anonymkode: 04048...02c

• Liker 1
Skrevet

Det er noe herlig komisk over at hun sitter med en så alvorlig mine og legger ut om noe de i stor grad har funnet på selv, og legger det frem som om det var et ubestridelig faktum. Ikke at det er noe nytt fra den fronten men artig likevel. 

• Liker 3
Skrevet

Hah! Ikke faen!! FITTE FITTE FITTE! Hehe 

Anonymkode: edff4...1e6

Skrevet

Jeg har en mening om blodrøde feminister.                

Men dette kan jeg neppe fortelle om her på Kvinneguiden, for dette kommer mest sannsynlig til å bli slettet.

Anonymkode: 5dbad...bc0

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Feministisk logikk detta folkens. Folk må bare slutte å si ordet, "fitte", så slutter alle voldtekter helt av seg selv.

Anonymkode: 1b57f...36b

Her snakker vi om Svensk Feminisme, som er ganske ekstrem. Det betyr ikke at alt som har med feminisme er feil.

• Liker 4
Skrevet

jevla FITTEKJERRING....er jeg voldtektsmann nå ?

Anonymkode: 86e3c...e46

Skrevet
4 timer siden, kat-e skrev:

Her snakker vi om Svensk Feminisme, som er ganske ekstrem. Det betyr ikke at alt som har med feminisme er feil.

Hun har da helt rett i at sexistisk sjargong er av stor betydning for å opprettholde voldtektskulturen i de nordiske landene. Slikt snakk må det derfor bli slutt på! Dette burde ikke være så vanskelig.

Anonymkode: 0eae2...bed

• Liker 1
Gjest Walkingdead
Skrevet

Må være gøy for dere å konstruere illusjonen av et fitteimperium på kg så man har noe å slåss mot. Skal heie dere i mål jeg, fittetryner.

Skrevet

Hva med å si at denne feministen mener dette? 

Skrevet

Det er mange logiske brister i denne feministens tankegang. 

Skrevet
På 15.11.2017 den 0.07, AnonymBruker skrev:

Hun har da helt rett i at sexistisk sjargong er av stor betydning for å opprettholde voldtektskulturen i de nordiske landene. Slikt snakk må det derfor bli slutt på! Dette burde ikke være så vanskelig.

Anonymkode: 0eae2...bed

:laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...