Aircondition Skrevet 14. november 2017 #1 Skrevet 14. november 2017 (endret) Skal bruke lapskausblanding, og jeg må vite akkurat hvor mange poser vi trenger. Hvilket kjøtt bør vi bruke? Endret 14. november 2017 av Aircondition
Miklo Velka Skrevet 14. november 2017 #2 Skrevet 14. november 2017 Skal du ha oppskrift, så kan du klikke her. Der kan du endre til 25 porsjoner, så ser du hvor mye du trenger, og hva. Har ikke testet den selv, men om jeg skulle laget lapskaus til 25 stk så hadde jeg trolig brukt den. Skal du bruke jukseposer så står det trolig på posen hvor mange porsjoner det gir.
Zienna Skrevet 14. november 2017 #3 Skrevet 14. november 2017 Det er kraften som gjør en god lapskaus. Jeg bruker kokt svineknoke, både røkt og saltet. Kok 1,5-2 timer i laurbærblader og pepperkorn. La alt fettet koke med, og ikke fjern det før du skal ha kjøttet i lapskausen. Så bruker du kraften til å smaksette lapskausen. Greit nok å bruke ferdig lapskausblanding, men lurt å også legge i noen friske grønnsaker. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå