Gå til innhold

Hva koster time hos kiropraktor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner med at det varierer fra sted til sted, men kjæresten min betalte over 1000 kroner for en kiropraktortime som var gjort på 10-20 minutter da han hadde vondt i ryggen. Jeg skal "utredes"/behandles for krystallsyken, og får helt grøsninger når jeg tenker på prisen. Noen som vet noe, eller har vært til samme behandling som jeg skal på? Hva var prisnivået?

Anonymkode: 86d0b...8a1

Skrevet

Var det inkludert røntgenbilder?  En kiropraktor jeg var hos med ryggen tok røntgenbilde før behandlingen, og da kostet det selvfølgelig mer enn vanlig behandling. Første behandling ca 650 kr (uten røntgen), senere behanlinger 410 kr, koster det der jeg går. 

Anonymkode: b17cd...a37

Skrevet

4-500 kr for 30 min er jeg vant til. 

Anonymkode: 0dab2...a3f

Skrevet

Første kons. 660, oppfølging 460. Helt hinsides dyrt men var verdt det.

Anonymkode: db1ff...b99

Skrevet

Har vært til de som koster 650,- per gang, men går nå til en som koster 375,- per gang.

Anonymkode: d5237...9a3

Skrevet

Oi, det var dyrt! min kiropraktor tar 370kr timen, uansett om det er første konsultasjon eller hvor lenge timen varer.. 

Skrevet
På 14.11.2017 den 15.13, AnonymBruker skrev:

Var det inkludert røntgenbilder?  En kiropraktor jeg var hos med ryggen tok røntgenbilde før behandlingen, og da kostet det selvfølgelig mer enn vanlig behandling. Første behandling ca 650 kr (uten røntgen), senere behanlinger 410 kr, koster det der jeg går. 

Anonymkode: b17cd...a37

Har de radiograf der? Ikke vanlig med røntgen hos kiropraktor

Anonymkode: fcfd0...153

Skrevet
På 14.11.2017 den 15.08, AnonymBruker skrev:

Regner med at det varierer fra sted til sted, men kjæresten min betalte over 1000 kroner for en kiropraktortime som var gjort på 10-20 minutter da han hadde vondt i ryggen. Jeg skal "utredes"/behandles for krystallsyken, og får helt grøsninger når jeg tenker på prisen. Noen som vet noe, eller har vært til samme behandling som jeg skal på? Hva var prisnivået?

Anonymkode: 86d0b...8a1

420 kr. Vet ikke hva første time koster nå, er lenge siden . Om det er fast 1000 kr så er det rådyr.  Sjekk på nett

Anonymkode: fcfd0...153

• 1 år senere...
Skrevet

Måtte dere bli henvist fra lege for å få det så billig?  Betalte dere bare egenandel? 

AnonymBruker
Skrevet

Ring og spør

Anonymkode: 11df8...972

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...