Gjest Anonymous Skrevet 27. januar 2005 #1 Skrevet 27. januar 2005 Vi skal nå anskaffe oss gardiner til vår ny oppussede stue. Men jeg finner ikke noen steder, der jeg ser bilder av stuer med forskjellige gardinoppheng. Dvs. jeg vil se forskjellige alternativer til hempevalg/Feste av gardinen mot stangen i tillegg til hvordan den skal henge/draperes. Dette er sikkert litt amatørmessig fortalt, da jeg ikke har noe peiling på dette. Men jeg håper noen forstår meg, og har noen gode tips til hvor jeg finner bilder på nett.
Gjest annema Skrevet 27. januar 2005 #2 Skrevet 27. januar 2005 Jeg ble litt nysgjerrig selv og har søkt litt på internett uten å finne noe særlig. Men jeg vet det er skrevet en del bøker om dette...og de kan du kanskje låne på biblioteket?
Gjest Anonymous Skrevet 27. januar 2005 #3 Skrevet 27. januar 2005 okay det var et godt tips. Ante ikke at det var skrevet bøker om slikt. Var innom Princess for leden dag, men de hadde ikke noe brosjyre på slikt. Kun den de hadde til eget bruk og det blir jo litt vanskelig når du skal vise den du bor med, hva du ønsker/tenker.
Gjest annema Skrevet 27. januar 2005 #4 Skrevet 27. januar 2005 En av fordelene med gardinbøkene er at det er forklart hvordan man skal sy dem (altså gardinene ) http://www.haugenbok.no/ Hvis du klikker på denne linken ...også ser du litt ned på venstre side hvor det står hurtigsøk...og klikker opp emne og skriver gardiner i "boksen" nedenfor...så får du opp fire bøker om gardiner...når du har tittel på boka er det gjerne lettere å etterlyes den på biblioteket (prøvde å lime inn siden med gardinbøkeneher, men det gikk ikke). En del bibliotek har også lagt bokbasen sin ut på internett...så da kan du faktisk sitte hjemme og sjekke om de har noen bøker du vil låne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå