AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #1 Skrevet 14. november 2017 Jeg er for tiden arbeidsledig. Jeg søker jobber flittig og er registrert hos de fleste bemanningsbyråene. Jobbene jeg søker er som regel: Kundeservice, resepsjon, kontor o.l. Det er vanskelig å få intervju og de få intervjuene jeg får, ender alltid i avslag. Jeg har ingen grad fra høyskole eller universitet, men har blant annet fagskoleutdanning, vekterkurs og ettårig kurs fra høyskole. Jeg er litt rådvill, de fleste jobber krever enten flere års erfaring innen fagområdet eller relevant utdanning. Det jeg ser ofte går igjen på mange kontorjobber, er at de krever at kan Visma eller andre programmer relatert til regnskap og fakturering. Ofte er jobbene jeg får på mail relatert til dette òg. Jeg har mange års erfaring fra kundeservice og resepsjon, men jeg mangler vel gjerne spisskompetanse for å skille meg ut.. Jeg ser at flere fagskoler og kursleverandører arrangerer kurs. Lønnsmedarbeider eller regnskapsmedarbeider. Er dette noe nyttig? Noen som har erfaring med slike kurs, positiv eller negativ? Kan det føre til jobb? Anonymkode: 97f4a...075
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #2 Skrevet 14. november 2017 Sjekk om du mister dagpenger hvis du tar kurs. Anonymkode: 73937...569
vafle Skrevet 14. november 2017 #3 Skrevet 14. november 2017 Å ha praksis innenfor regnskap og lønn er jo også bra, vet ikke hvor langt du kommer med et kurs...
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #4 Skrevet 14. november 2017 Du får jo ikke jobb innen regnskap ved å bare ha et kurs! Anonymkode: 6ec22...96d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå