AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #1 Skrevet 14. november 2017 Billig eplastvesker ser ikke ut, i det hele tatt. I tillegg går de i stykker nesten før de blir tatt i bruk. Derfor ser jeg det som en klar fordel både for meg og for miljøet å kjøpe en skikkelig dyr veske av kvalitet. Min mann betaler, så klart det jeg vil ha, så det er ikke noe problem. Bruker du billige plastvesker eller foretrekker også du kvalitetsvesker til noen kroner? PS. Handlenett og plastposer kan jeg ikke vise meg utendørs med. Anonymkode: 8196a...8fb
Sk57 Skrevet 14. november 2017 #2 Skrevet 14. november 2017 Takk for en god latter. Skinnveska jeg har nå kostet 599 på salg,er det innafor? 11
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #3 Skrevet 14. november 2017 7 minutter siden, Sk57 skrev: Takk for en god latter. Skinnveska jeg har nå kostet 599 på salg,er det innafor? Ler du? Skinnvesker er da bedre enn plastikkposer og annet ræl folk drasser rundt på og tror er sofistikert. På den annen side, så har du disse som kommer i klær fra billigste billigbutikk og bærer rundt på vesker til flere tusen kroner. Noe som heller ikke tar seg særlig bra ut. Disse passer best sammen med en rematusenpose. TS Anonymkode: 8196a...8fb
Gjest chisandra Skrevet 14. november 2017 #4 Skrevet 14. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ler du? Skinnvesker er da bedre enn plastikkposer og annet ræl folk drasser rundt på og tror er sofistikert. På den annen side, så har du disse som kommer i klær fra billigste billigbutikk og bærer rundt på vesker til flere tusen kroner. Noe som heller ikke tar seg særlig bra ut. Disse passer best sammen med en rematusenpose. TS Anonymkode: 8196a...8fb Huff, skjønner at det er slitsomt å måtte forholde seg til folk med billigvesker og/eller billigklær. Håper likevel du klarer å finne noe å glede deg over i hverdagen - alle fortjener litt lykke
Hanne67 Skrevet 14. november 2017 #5 Skrevet 14. november 2017 (endret) Når man handler noe så får man en plastpose å ha det i, så skjønner ikke hvorfor det skal være så ille å gå med plastposer? Jeg har råd til både dyre klær og vesker, men vil ikke bruke opp mye av pengene mine på det, når billige klær fungerer like greit. Om jeg ønsker ei dyr veske, så ser jeg ikke noe problem å gå med det sammen med billige klær, når man har råd til det. Endret 14. november 2017 av Hanne67
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #6 Skrevet 14. november 2017 19 minutter siden, Hanne67 skrev: Når man handler noe så får man en plastpose å ha det i, så skjønner ikke hvorfor det skal være så ille å gå med plastposer? Jeg har råd til både dyre klær og vesker, men vil ikke bruke opp mye av pengene mine på det, når billige klær fungerer like greit. Om jeg ønsker ei dyr veske, så ser jeg ikke noe problem å gå med det sammen med billige klær, når man har råd til det. Platposene du får på varekjøp må du og alle andre begynne å takke nei til. Plast er ikke bra for miljøet. Kjøp deg heller en solig og skikkelig veske til å ha innkjøpene dine i. TS Anonymkode: 8196a...8fb
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #7 Skrevet 14. november 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Billig eplastvesker ser ikke ut, i det hele tatt. I tillegg går de i stykker nesten før de blir tatt i bruk. Anonymkode: 8196a...8fb Dem blikke stjært. Anonymkode: 177f0...7a4 2
Perelandra Skrevet 14. november 2017 #8 Skrevet 14. november 2017 (endret) Så fint for deg at du har en rik ektemann slik at du slipper å måtte skamme deg over å bli sett med en Kiwi- eller Rema 1000- pose. Endret 14. november 2017 av Perelandra 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #9 Skrevet 14. november 2017 12 minutter siden, Perelandra skrev: Så fint for deg at du har en rik ektemann slik at du slipper å måtte skamme deg over å bli sett med en Kiwi- eller Rema 1000- pose. Det hender jeg må gå ut med søpla. Da blir jeg sett med vrengte Kiwi og Rema poser. TS Anonymkode: 8196a...8fb 2
Honey Dew Skrevet 14. november 2017 #10 Skrevet 14. november 2017 Bruker kun merkevarer. Billige vesker er bare ikke fine
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #11 Skrevet 14. november 2017 Akkurat nå, Honey Dew skrev: Bruker kun merkevarer. Billige vesker er bare ikke fine Og det er prisen som avgjør, helt og holdent? Anonymkode: ec603...f70 3
Ullvott Skrevet 14. november 2017 #12 Skrevet 14. november 2017 Jeg bruker helst billige kvalitetsvesker, jeg Det er forresten få ting som overgår slitestyrken til et handlenett til 17 kroner fra Kiwi eller Rema 1000. Da kan man virkelig snakke om kvalitet og verdi for pengene! 4
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #13 Skrevet 14. november 2017 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det hender jeg må gå ut med søpla. Da blir jeg sett med vrengte Kiwi og Rema poser. TS Anonymkode: 8196a...8fb Heller tvilsomt at du handler på kiwi/rema. Anonymkode: efeea...346
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #14 Skrevet 14. november 2017 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det hender jeg må gå ut med søpla. Da blir jeg sett med vrengte Kiwi og Rema poser. TS Anonymkode: 8196a...8fb Hvordan har du fått tak i de posene da? Kan i alle fall ikke se for meg at du ville godtatt noe lavere enn en pose fra Meny. Anonymkode: 07899...2fa 2
Perelandra Skrevet 14. november 2017 #15 Skrevet 14. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan har du fått tak i de posene da? Kan i alle fall ikke se for meg at du ville godtatt noe lavere enn en pose fra Meny. Anonymkode: 07899...2fa Det gjør sikkert tjenerne hennes eller eventuelt ektemannen. 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #16 Skrevet 14. november 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan har du fått tak i de posene da? Kan i alle fall ikke se for meg at du ville godtatt noe lavere enn en pose fra Meny. Anonymkode: 07899...2fa Vel, det er hemmelig. TS Anonymkode: 8196a...8fb 1
Trolltunge Skrevet 14. november 2017 #17 Skrevet 14. november 2017 Jeg synes det er stor forskjell på å investere i en eller to kvalitetsvesker i ekte skinn (som man fint får til under 2000 kr), og å kjøpe mange vesker til flerfoldige 1000 lapper. Jeg reagerer negativt på folk som går rundt med uvettig dyre vesker, spesielt om jeg vet at de egentlig ikke har inntekt til det. Selv! Synes det vitner om jåleri og idiotiske prioriteringer. Slikt er vanskelig å respektere. 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #18 Skrevet 14. november 2017 3 minutter siden, Trolltunge skrev: Jeg synes det er stor forskjell på å investere i en eller to kvalitetsvesker i ekte skinn (som man fint får til under 2000 kr), og å kjøpe mange vesker til flerfoldige 1000 lapper. Jeg reagerer negativt på folk som går rundt med uvettig dyre vesker, spesielt om jeg vet at de egentlig ikke har inntekt til det. Selv! Synes det vitner om jåleri og idiotiske prioriteringer. Slikt er vanskelig å respektere. Endelig et støttende og forståelsesfullt innlegg. Kunne ikke blitt mer enig. Anonymkode: 8196a...8fb
Djungelvrål Skrevet 14. november 2017 #19 Skrevet 14. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Platposene du får på varekjøp må du og alle andre begynne å takke nei til. Plast er ikke bra for miljøet. Kjøp deg heller en solig og skikkelig veske til å ha innkjøpene dine i. TS Anonymkode: 8196a...8fb Skinn er heller ikke bra for miljøet, vet du hvor mye ressurser det kreves å ale opp f.eks ei ku?
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #20 Skrevet 14. november 2017 Jeg ser sjelden på andres vesker, er jeg rar? Har aldri hørt om noen som vrenger plastposene før de har søppel i de Anonymkode: 3403c...023 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå