AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #1 Del Skrevet 14. november 2017 Skal kjøpe til min sønn i julegave. Anonymkode: ff343...4ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #2 Del Skrevet 14. november 2017 iPad er overpriset og dyr, og kan ikke gjøre så mye. Et nettbrett har mulighet for å kjøre mange programmer, samtidig, kan gjøre nesten alt på nettet som en vanlig PC kan og kan brukes til mye mer enn en iPad kan. Anonymkode: c3087...6a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #3 Del Skrevet 14. november 2017 Det er som å spørre hva som er forskjellen på en Opel og en bil. En i-pad ER et nettbrett. En i-pad er et nettbrett som kjører på IOS, altså Apple sitt operativsystem. Om sønnen din har andre apple-enheter (i-phone, f.eks) kan det være greit med et nettbrett som har samme os. Om sønnen din derimot har android-telefon, kan det være greiere å kjøpe et nettbrett som kjører android (f.eks. et fra samsung). Anonymkode: 640bc...7e7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #4 Del Skrevet 14. november 2017 iPad er Apple sitt nettbrett. Samsung sitt heter Galaxy Tab. F eks Anonymkode: 3bd63...084 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #5 Del Skrevet 14. november 2017 Jeg ville kjøpt Apple, mye mer brukervennlig. Anonymkode: fb5a4...27a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #6 Del Skrevet 14. november 2017 Hvorfor spør du ikke på et manneforum istedet? Kvinner har ikke peiling på tekniske dippedutter. Ellers kan du spørre hos Elkjøp f.eks? Anonymkode: c5700...219 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ze.Xhx Skrevet 14. november 2017 #7 Del Skrevet 14. november 2017 Jeg ville skydd Apple produkter som pesten på grunn av pris og økosystem. Samsung Galaxy Tab er bra nettbrett til overkommelige priser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 14. november 2017 #8 Del Skrevet 14. november 2017 Det er det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 14. november 2017 #9 Del Skrevet 14. november 2017 iPad er et nettbrett, men et nettbrett er ikke en iPad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #10 Del Skrevet 14. november 2017 Sønnen min bruker mobilen min til å spille på i dag og gå pokemon jakt.Kan han spille på nettbrett og gå på pokemoen jakt? Han ønsker seg mest i pad men den er noe dyrere .Så tenker vel kanskje nettbrett er like greit? Anonymkode: ff343...4ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #11 Del Skrevet 14. november 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal kjøpe til min sønn i julegave. Anonymkode: ff343...4ad En Ipad er et merke/en produsent av nettbrett. Samsung, Aisus m.fl. er og produsenter av nettbrett. Sistnevnte bruker andriod plattform mens en Ipad bruker Ios på samme måte som Iphone. Hva du velger kommer an på hvor mye penger du vil legge i produktet og hvilke løsninger du synes er lettestmå finne frm på. Anonymkode: c1fd5...c69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herremann Skrevet 14. november 2017 #12 Del Skrevet 14. november 2017 (endret) 19 minutes ago, AnonymBruker said: iPad er overpriset og dyr, og kan ikke gjøre så mye. Et nettbrett har mulighet for å kjøre mange programmer, samtidig, kan gjøre nesten alt på nettet som en vanlig PC kan og kan brukes til mye mer enn en iPad kan. Anonymkode: c3087...6a0 hvis du ikke har kunnskap om teknologi, vennligst ikke spre misvisende tull som dette. Er jo ren svada fra ende til annen. En iPad kan gjøre akkurat det samme som et nettbrett(tablet). iPad er laget av apple og kjører et eget operativsystem som finnes på alle av apples produkter. nettbrett(tablet) kjører et operativsystem som heter android. Dette er det samme som du finner på telefonene fra sony, huawei, google, lg, samsung osv osv. F.eks kjører PC'n din et operativsystem som heter windows. Personlig hadde jeg valgt et nettbrett da jeg er lite tilhenger av apple sitt lukkede økosystem og priser. Men, kjøper du et nettbrett så kjøp av en annerkjent produsent. Ikke kjøp noe billig jalla merke. edit: begge er egentlg nettbrett. men prøver å ikke forvirre deg FOR mye med begrepene. Endret 14. november 2017 av herremann 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #13 Del Skrevet 14. november 2017 Anbefaler iPad. Anonymkode: ce598...ce8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart2 Skrevet 14. november 2017 #14 Del Skrevet 14. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sønnen min bruker mobilen min til å spille på i dag og gå pokemon jakt.Kan han spille på nettbrett og gå på pokemoen jakt? Han ønsker seg mest i pad men den er noe dyrere .Så tenker vel kanskje nettbrett er like greit? Anonymkode: ff343...4ad Leser du i det hele tatt svarene du får? IPad ER et nettbrett, på lik linje som Galaxy Tab og lignende. Dersom du ikke ønsker et overpriset produkt som har færre funksjoner enn de andre, da går du for et nettbrett som ikke er produsert av Apple, som f.eks Samsung sin Galaxy Tab. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #15 Del Skrevet 14. november 2017 Som mange har nevnt gang på gang: en i-pad er et nettbrett... Om det er snakk om en liten unge (som det høres ut som, han har ikke egen mobil?), ville jeg gått for et billig alternativ, og styrt unna ipad. En liten unge trenger ikke et så dyrt nettbrett. Anonymkode: 640bc...7e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #16 Del Skrevet 14. november 2017 Takk for svar alle sammen.Ja leser svarene .Men galaxy tab koster 6000 kr. Det er litt vel dyrt.Hva med nettbrett til 1500 kr .er det alt for billig? Anonymkode: ff343...4ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #17 Del Skrevet 14. november 2017 Han er 9 år Anonymkode: ff343...4ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 14. november 2017 #18 Del Skrevet 14. november 2017 Å bruke 6000 kr på et nettbrett til en 9 åring er ren å kjær idioti. 1500 er mer en nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 14. november 2017 #19 Del Skrevet 14. november 2017 Samsung pga android og batteritid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ze.Xhx Skrevet 14. november 2017 #20 Del Skrevet 14. november 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar alle sammen.Ja leser svarene .Men galaxy tab koster 6000 kr. Det er litt vel dyrt.Hva med nettbrett til 1500 kr .er det alt for billig? Anonymkode: ff343...4ad https://www.elkjop.no/catalog/data/no-ipad-nettbrett/ipad-og-nettbrett?SearchParameter=%26%40QueryTerm%3D*%26ContextCategoryUUID%3Dh.CsGQV56gAAAAFDvVw2st6B%26discontinued%3D0%26ManufacturerName%3DSamsung%26online%3D1%26%40Sort.ViewCount%3D1&PageSize=48&ProductElementCount=&searchResultTab=Products&CategoryName=no-ipad-nettbrett&CategoryDomainName=store-elkjop-ProductCatalog#filter-button Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå