AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #1 Skrevet 14. november 2017 Denne kunne passet inn under dating også, men siden vi ikke dater så blir det en relasjon. Det er en mann jeg angrer på jeg ikke tok sjansen med. Han tar kontakt av og til, men bruker ikke så masse smileys han gjorde før. Han spør hvordan det går og samtalen våres er ganske hverdagslig. Siden vi ikke kjenner hverandre godt så skrives vi ikke hver uke for eksempel. Men jeg blir veldig glad når han tar kontakt. Selv er jeg ikke den som helt tilfeldig bare spør "hva gjør du""hvordan har du det". Jeg vet ikke om han har dypere interesse, da han er veldig utadvendt og det er ikke jeg. Men jeg fikk følelser for han når vi småflørtet :/ kunne virke som han følte det samme i perioder. Jeg kunne selvfølgelig ønske jeg kunne svart han på f.eks mystory eller tatt kontakt. Men er for redd jeg skal være forstyrrende. Tenk om han håper på å få melding fra en annen men så er det jeg liksom :/ Anonymkode: 2c7b0...8e7
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #2 Skrevet 14. november 2017 Ta sjansen. Skriv oftere med han og still han gradvis mer personlige spørsmål slik at du kan finne ut om dere virkelig kunne passet sammen eller ikke. Ellers vil du kanskje angre resten av livet. Selv om det er skummelt bør du jo prøve å kaste deg i det og få et svar en gang for alle Anonymkode: 4c4b0...d3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå