AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #1 Skrevet 14. november 2017 Når jeg ser på andre mennesker rundt meg, så pleier de å svare veldig utfyllende når noen stiller dem et spørsmål. Ikke bare svarer de utfyllende, men de begynner å fortelle om veldig mye ting rundt svaret også, noe som gjør det underholdende og fint å høre på. Når folk derimot stiller meg et spørsmål, så får de et ja/nei-svar. Jeg kan til nøds forsøke å si "ja det er det" eller "nei det er det ikke" men det er som om hjernen kortslutter og jeg greier ikke å finne på noe mer å si! Hvorfor er det noen som greier å fortelle en hel fortelling mens andre som meg sliter meg å komme på ting å si? Føler meg kjedelig. Anonymkode: e866c...3fc
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #2 Skrevet 14. november 2017 Det er ikke alle som er interessert i å dele så mye om egne tanker og er mer private enn andre. Det er helt ok. Jeg merker ofte at jeg ikke gidder å begrunne svar jeg gir fordi det er så innlysende for meg selv hva jeg mener. Hvorfor skal man alltid skrive en A4 side om meningene sine? Folk er ikke dumme og greier å tenke selv. Anonymkode: 32afb...afd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå