Gå til innhold

Julegave til daten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøper dere julegaver til datene deres? Hva er normalt? Jeg har datet en mann i noen mnd nå og det er ganske åpenlyst at vi kommer til å ende opp sammen. Føler at det blir rart å ikke kjøpe noe til han til jul, men samtidig - er det innafor, og isåfall HVA er innafor å kjøpe? 🙄

Anonymkode: 9cd8a...39c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å spørre han om dere skal kjøpe julegave til hverandre? 

Ting du kan kjøpe 

opplevelse fra youwish

greier til en hobby han har? 

Anonymkode: ba5bd...70a

• Liker 2
Skrevet

Nei men foreslo å lage pepperkakehus sammen en gang, det var kos. 

Anonymkode: 36b61...129

• Liker 2
Skrevet

Selvfølgelig skal jeg kjøpe julegave! Men nå regner jeg han som en kjæreste da siden han selv sa i helga at han ikke regner seg som singel lengre...:rodmer: Selv om det bare er 2 mnd siden vi møttes.

Jeg kommer til å kjøpe 1 ting som han nevnte at han egentlig hadde tenkt å kjøpe seg, men ikke har fått somlet seg til, og en ting som han rett og slett trenger når han skal være sammen med meg...:fnise: Som går på noe vi pleier å gjøre sammen (fritidsinteresse). Gaven ender nok rundt 1000 kr, men vi er voksne mennesker og jeg har godt råd til det.:) Jeg gleder meg allerede til å se han åpne gavene jeg! Vet han både kommer til å bli glad og få seg en god latter!:fnise:

Skrevet

Det spørs litt på forholdet. 

Jeg har aldri opplevd å datet noen i flere måneder før man anser seg som par, det lengste er vel nåværende kjæreste, tok ca halvannen/to måneder, men jeg visste jo en stund før det at det kom til å bli oss (eller.. Jeg hadde en sterk mistanke da) hvorfor er dere ikke et par, etter flere måneder med dating? Hvis det er fordi han er 'usikker på hva han vil her i livet/ikke klar for forhold', hadde jeg droppet det. Hvis det bare er fordi ingen av dere har satt en definisjon på det, og begge parter sitter å er usikker, hadde jeg kanskje kjøpt en gave, også hadde jeg prøvd å avklare hva vi egentlig var :P men det er meg da :)

Anonymkode: 4d266...21e

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det spørs litt på forholdet. 

Jeg har aldri opplevd å datet noen i flere måneder før man anser seg som par, det lengste er vel nåværende kjæreste, tok ca halvannen/to måneder, men jeg visste jo en stund før det at det kom til å bli oss (eller.. Jeg hadde en sterk mistanke da) hvorfor er dere ikke et par, etter flere måneder med dating? Hvis det er fordi han er 'usikker på hva han vil her i livet/ikke klar for forhold', hadde jeg droppet det. Hvis det bare er fordi ingen av dere har satt en definisjon på det, og begge parter sitter å er usikker, hadde jeg kanskje kjøpt en gave, også hadde jeg prøvd å avklare hva vi egentlig var :P men det er meg da :)

Anonymkode: 4d266...21e

Nja, det er vel kanskje rundt 6 uker siden vi møttes første gang da. Skrev en del med hverandre i noen uker før vi møttes. Jeg er så sikker på han at jeg ikke har hatt noe behov for å spørre han om "hva vi er", har ikke tenkt tanken engang :fnise: Vi har det veldig fint sammen og koser oss med å bli skikkelig kjent med hverandre nå :) Vi begge har to barn på hver vår kant så derfor føler jeg at et par mnd med dating ikke er så mye jeg da. Er ikke noe å stresse med :) Får prøve å finne på noe enkelt å kjøpe da. Synes slikt er så vanskelig :laugh:

Ts

Anonymkode: 9cd8a...39c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...