Gå til innhold

Lunsj på jobb

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg trenger tips til hva jeg kan ha til lunsj på jobb denne uken!(kun 2 dager)

Jeg er så lei av polarbrød med syltetøy :laugh: 
Så da helst noe som går litt kjapt, kan gjerne varmes i mikro! Og gjerne sunt også da ;) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ferdig kjøpte 1 porsjonspakker med havregrøt eller bygggrynsgrøt.  Kan vel varmes opp I microen. Melk har du vel kanskje og.

Rug knekkebrød med ferdig kjøpt guacamole eller bare litt most avokado,  kalkunskinke, tomat, agurk paprika og noen blå druer. 

Hjemmelaget rundstykker av cottage cheese og,havregryn pluss egg. Oppskrift finner man på nett om du googler akkurat det.  Enkle og lage og veldig gode.  Sunne og.   Så litt eggerøre pluss røkelaks. Og litt salat I en boks .gjerne med en dressing av en god olivenolje og oregano.   Eventuellt hardkokt egg, tomat, agurk , paprika og kylling pålegg.

Skikkelig grovt brød med en liten boks makrell I tomatsaus.  Sånn brød med bygg.  Finnes et godt et på ccop.

Ferdig kjøpte sukkerfri  smoothie.   En liten kartong med lettmelk  eller et glass med råeplesaft.  Sukkerfri og gode. Finnes i  kjølediskene. Pluss et eple eller et par clementiner eventuellt en liten neve usaltet valnøtter.

Havregrøt og guacamole  kan man jo selfølgelig  også lage selv på forhånd.  Samme med smoothie.  

Eller du kan lage tomatsuppe, tyrkisk linsesuppe  eller havresuppe.   Kjøp en suppe termos så har du maten oppi der.

Og rundstykkene ved siden av.

Denne maten gjør kroppen din glad. 😊

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, labine skrev:

Middagsrester. 

naaai.

Skrevet
16 minutter siden, caroprins skrev:

Ferdig kjøpte 1 porsjonspakker med havregrøt eller bygggrynsgrøt.  Kan vel varmes opp I microen. Melk har du vel kanskje og.

Rug knekkebrød med ferdig kjøpt guacamole eller bare litt most avokado,  kalkunskinke, tomat, agurk paprika og noen blå druer. 

Hjemmelaget rundstykker av cottage cheese og,havregryn pluss egg. Oppskrift finner man på nett om du googler akkurat det.  Enkle og lage og veldig gode.  Sunne og.   Så litt eggerøre pluss røkelaks. Og litt salat I en boks .gjerne med en dressing av en god olivenolje og oregano.   Eventuellt hardkokt egg, tomat, agurk , paprika og kylling pålegg.

Skikkelig grovt brød med en liten boks makrell I tomatsaus.  Sånn brød med bygg.  Finnes et godt et på ccop.

Ferdig kjøpte sukkerfri  smoothie.   En liten kartong med lettmelk  eller et glass med råeplesaft.  Sukkerfri og gode. Finnes i  kjølediskene. Pluss et eple eller et par clementiner eventuellt en liten neve usaltet valnøtter.

Havregrøt og guacamole  kan man jo selfølgelig  også lage selv på forhånd.  Samme med smoothie.  

Eller du kan lage tomatsuppe, tyrkisk linsesuppe  eller havresuppe.   Kjøp en suppe termos så har du maten oppi der.

Og rundstykkene ved siden av.

Denne maten gjør kroppen din glad. 😊

Takk for gode tips! Det ble speltlomper med rømme(5%fett) kalkunfilet(eller kylling, jeg husker ikke) tomat og agurk. Får ta med meg tipsene til neste uke :D

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Jeg har rundstykke som jeg fyller med pålegg, salat, agurk, tomat, paprika, ost og majones. Pastasalat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...