AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #1 Skrevet 14. november 2017 Vi skal kjøpe ny bilstol til jentungen - noen som vet hvor og når det pleier å være tilbud? Jeg skal følge med på black friday, men ellers er jeg dårlig på å få med meg når det er tilbud Anonymkode: 881f6...08e
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #2 Skrevet 14. november 2017 Tilbud kan du finne hele tiden egentlig. både på nett og i fysisk butikk. babybanden.no, jollyroom.no, mimmis.no, babyshop.no har omtrent alltid et tilbud. Barnas Hus har også stadig vekk, tror de har på noen modeller nå. Men husk at bisltol må passe både bil og barn, så er ikke bare å kjøpe fordi det er tilbud. Hvor gammel og stor er jenta som skal ha bilstolen? Anonymkode: ebf82...855
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #3 Skrevet 14. november 2017 Om du ikke har akutt behov, kan du jo håpe det er noe på januarsalg/romjulssalg. Ellers er det å følge med på nettsidene/facebook i ulike butikker, gjerne melde deg på nyhetsbrev fra barnas hus, o.l. Anonymkode: 7b438...b0c
Bambi1995 Skrevet 14. november 2017 #4 Skrevet 14. november 2017 Axkid minikid er ofte på tilbud over alt!:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå