Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere når ensomheten står til som verst? Sliter en del med ensomhet for tiden, og har hatt problemer med å treffe nye mennesker som jeg får god kontakt med. Familie bor et lite stykke unna, så jeg kan ikke dra innom de hver dag heller.. 

Anonymkode: b284f...59b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lært meg å trives i eget selskap, leser bøker jeg har interesse for temaet i , ser dokumentarer, eksperimenterer med forskjellige nye matoppskrifter og kakeoppskrifter, gosser i meg mat uten å tenke på at noen ser meg :P Og trener hjemme foran tven ca 3 ganger i uka :) 

Anonymkode: 47c87...a0a

• Liker 2
Skrevet

Du kan ringe kirkens nødhjelp eller mental helse, det gjorde jeg på det verste. Har det heldigvis ganske bra nå i dag da :)

Anonymkode: a345c...aa0

Skrevet

Ikke sitt hjemme i hvertfall.

Hvor bor du og hvor gammel er du? :)

Anonymkode: 06728...fee

Skrevet

Skulle ønske jeg hadde noe råd. På det verste så føler jeg at drukker jeg i ensomheten. Klarer ikke å gjøre noe særlig. 

Anonymkode: ab03f...621

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke sitt hjemme i hvertfall.

Hvor bor du og hvor gammel er du? :)

Anonymkode: 06728...fee

Hjelper ikke å gå ut og føle seg ensom heller. Så ikke sitt hjemme og ikke gå ut. Hva er da løsningen?

Anonymkode: 6addc...d50

• Liker 3
Skrevet

Har dessverre ikke noen bra tips til deg. Jeg sover mye for å ikke tenke og få tiden til å gå, kjører i sirkler rundt bygda de dagene jeg har det ordentlig dritt å må ut av leiligheten. Kan parkere ved flyplassen, sitter i flere timer og ser på flyene å drømmer om selge alt å komme meg til h..... bort herifra!

Anonymkode: 01320...2d6

• Liker 1
Skrevet

Ser mye tv, det er det selskap i og får tankene på gli. Gjerne noe hjernedødt. TLC er bra. Samtidig er frisk luft viktig, ut og gå tur, ellers blir du sløv.

Anonymkode: 15b0e...55b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...