AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #1 Skrevet 14. november 2017 Hei Som innlegget tilsier så har jeg forelsket meg helt i en MK veske. Jeg er ikke en dame som kjøper veske utifra merke. Tvert imot kunne jeg ikke brydd meg mindre om hvilket merke vesken min er. Men jeg har stor interesse for vesker og et kriterie er at det må være lær/skinn. Helst myk og bevegelig. I et år nå har jeg vært fullstendig forelsket i en MK veske, men har holdt igjen pga omdømme og tankene til folk rundt michael kors og harrystemplet det har fått. Da jeg først så vesken viste jeg ikke at det var en MK veske og jeg falt pladask. Jeg har prøvd i et år nå å finne en veske jeg liker like godt i et annet merke, men jeg lykkes ikke. Så hva synes egentlig folk om de som går med mk vesker nå i slutten av 2017? Skal jeg kjøpe veska jeg sikler på selv om det er en mk veske eller fortsette å lete etter en veske i et annet merke? - Jente 22 Anonymkode: 2cff5...b6b
Meadow Skrevet 14. november 2017 #2 Skrevet 14. november 2017 Jeg synes du skal kjøpe den, hvorfor bry seg om hva folk mener? 8
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #3 Skrevet 14. november 2017 Har du råd? Er det viktigste du burde å spørre deg selv. Anonymkode: 31e2f...e87 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #4 Skrevet 14. november 2017 Kjøp den. Du angrer visst ikke Anonymkode: 87684...80c 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #5 Skrevet 14. november 2017 Jeg skulle virkelig ønske at jeg klarte å gi helt faen i hva folk synes! Men av visse grunner og dårlige erfaringer sliter jeg med det.. :/ Ja jeg har råd. Jeg har fast arbeid og er veldig forsiktig med penger, vesker er liksom det eneste jeg unner meg iblandt - TS Anonymkode: 2cff5...b6b 1
Gjest JudasPriest Skrevet 14. november 2017 #6 Skrevet 14. november 2017 (endret) 🐠 Endret 14. november 2017 av JudasPriest
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #7 Skrevet 14. november 2017 Hvis du forelsker deg i en veske trenger du hjelp. Spessielt hvis vesken koster flerfoldige hundre kroner. Dette er symptomer du må være obs på selv og vite at nå har noe gått for langt. Greier du ikke å kontrollere dette selv. Bør du oppsøke noen før du graver deg alt for mye ned i dette. Man får lett skyggelapper og ser ikke symptomene så lett selv. Det første steget er å innrømme for seg selv at man har et problem. Når det er gjort. Så er mye gjort, og du har et godt utgangspunkt å jobbe videre med. Anonymkode: 7b294...1d1 2
Perelandra Skrevet 14. november 2017 #8 Skrevet 14. november 2017 Vet veska om følelsene dine, og tror du det er gjensidig? 10
Gjest Catalina Culès Skrevet 14. november 2017 #10 Skrevet 14. november 2017 23 minutter siden, Perelandra skrev: Vet veska om følelsene dine, og tror du det er gjensidig? Får håpe det for TS sin skyld
I Grosny Skrevet 14. november 2017 #11 Skrevet 14. november 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei Som innlegget tilsier så har jeg forelsket meg helt i en MK veske. Jeg er ikke en dame som kjøper veske utifra merke. Tvert imot kunne jeg ikke brydd meg mindre om hvilket merke vesken min er. Men jeg har stor interesse for vesker og et kriterie er at det må være lær/skinn. Helst myk og bevegelig. I et år nå har jeg vært fullstendig forelsket i en MK veske, men har holdt igjen pga omdømme og tankene til folk rundt michael kors og harrystemplet det har fått. Da jeg først så vesken viste jeg ikke at det var en MK veske og jeg falt pladask. Jeg har prøvd i et år nå å finne en veske jeg liker like godt i et annet merke, men jeg lykkes ikke. Så hva synes egentlig folk om de som går med mk vesker nå i slutten av 2017? Skal jeg kjøpe veska jeg sikler på selv om det er en mk veske eller fortsette å lete etter en veske i et annet merke? - Jente 22 Anonymkode: 2cff5...b6b Gå for kjærligheten! Om merket er Crumpler, MK, Nille eller Hermes spiller ingen rolle. Du elsker den du elsker. 3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #12 Skrevet 14. november 2017 Ante ikke at Michael kors har fått harrystempel. Kjøp veska du Er vel ingen som dømmer folk etter merket de bruker. Hvertfall ikke når man er ferdig på ungdomsskolen! Anonymkode: cbb71...9aa 2
Honey Dew Skrevet 14. november 2017 #13 Skrevet 14. november 2017 Liker du vesken, kjøper du den. Det er DU som skal ha den og da skal du blåse en lang marsj i hva andre mener
Perelandra Skrevet 14. november 2017 #14 Skrevet 14. november 2017 1 time siden, Calandria skrev: Får håpe det for TS sin skyld Kanskje det er vesker man bør satse på for å lykkes i kjærlighetslivet? 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #15 Skrevet 14. november 2017 Jeg synes det er litt gammal kjerring vekse,men hvem bryr seg om hva jeg mener? Og jeg lover deg det kommer være andre som ikke deler min mening. Sånn er lvet, Anonymkode: 31e2f...e87 1
EvaLena Skrevet 14. november 2017 #16 Skrevet 14. november 2017 Kjøp den. Jeg går selv med MK veske og har aldri hørt noen si noe på det. Ikke hadde jeg brydd meg om det heller. Har du bilde av veska? 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 14. november 2017 #17 Skrevet 14. november 2017 6 minutter siden, Perelandra skrev: Kanskje det er vesker man bør satse på for å lykkes i kjærlighetslivet? Ja, kanskje det
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #18 Skrevet 14. november 2017 25 minutter siden, EvaLena skrev: Kjøp den. Jeg går selv med MK veske og har aldri hørt noen si noe på det. Ikke hadde jeg brydd meg om det heller. Har du bilde av veska? 1 time siden, Kalevala skrev: Få se! Der er i utgangspunktet denne 1.vesken jeg har ønsket meg i årevis. Jeg liker den fordi den er veldig enkel, myk lær og liker fasongen! Men så så jeg veske nr 2 og har sett litt på den nå i det siste og synes den er også veldig fin Anonymkode: 2cff5...b6b 1
EvaLena Skrevet 14. november 2017 #19 Skrevet 14. november 2017 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Der er i utgangspunktet denne 1.vesken jeg har ønsket meg i årevis. Jeg liker den fordi den er veldig enkel, myk lær og liker fasongen! Men så så jeg veske nr 2 og har sett litt på den nå i det siste og synes den er også veldig fin Anonymkode: 2cff5...b6b Jeg har den øverste og er kjempefornøyd 😍
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #20 Skrevet 14. november 2017 6 minutter siden, EvaLena skrev: Jeg har den øverste og er kjempefornøyd 😍 Så bra!😃😍 Hvordan størrelse? Anonymkode: 2cff5...b6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå