Gjest annema Skrevet 27. januar 2005 #1 Del Skrevet 27. januar 2005 Tillater meg å tipse om en smart ordning. Støvsugerposer rett hjem i postkassa. http://www.stovsugerposer.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 29. januar 2005 #2 Del Skrevet 29. januar 2005 Genialt! Har aldri hørt om det før - men kommer uten tvil til å ta linken og støvsugerposen i bruk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annema Skrevet 29. januar 2005 #3 Del Skrevet 29. januar 2005 Genialt! Har aldri hørt om det før - men kommer uten tvil til å ta linken og støvsugerposen i bruk! Yepp...superdupert. Jeg fikk posene i posten dagen etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 1. februar 2005 #4 Del Skrevet 1. februar 2005 Jøss? :o Hvis man får riktige poser er jo dette helt supert! Dette må jeg sjekke ut (tror jeg kjøpe 3 pakker i fjor, da jeg først var i butikken som hadde det). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annema Skrevet 1. februar 2005 #5 Del Skrevet 1. februar 2005 Jøss? :o Hvis man får riktige poser er jo dette helt supert! Dette må jeg sjekke ut (tror jeg kjøpe 3 pakker i fjor, da jeg først var i butikken som hadde det). Var i tvil jeg også...så derfor ringte jeg til dem. Jeg hadde fremdeles esken til de forrige posene...og der stod det hvilken type jeg skulle ha. Men det skal gå bra ved å angi type støvsuger også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 1. februar 2005 #6 Del Skrevet 1. februar 2005 Ja, dette har vi gjort i lange tider. Veldig praktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. februar 2005 #7 Del Skrevet 1. februar 2005 Går forbi denne butikken hver dag. Kanskje jeg skal stikke innom en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå