AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #141 Del Skrevet 16. november 2017 Er livredd meg selv siden jeg er fremmed. Anonymkode: e71d3...9c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Example Skrevet 16. november 2017 #142 Del Skrevet 16. november 2017 "Fremmed"frykt? Hva er egentlig fremmed med kulturen innvandringen bringer til Norge? Om du ikke har bodd under en stein de siste 30 årene, så er det ikke mye fremmed ved det i det hele tatt. De økonomiske, sikkerhetsmessige og kulturelle følgene av innvandring er godt dokumentert. Den mest naturlige reaksjonen er at man ikke ønsker mer av det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #143 Del Skrevet 16. november 2017 1 hour ago, Example said: De økonomiske, sikkerhetsmessige og kulturelle følgene av innvandring er godt dokumentert. Den mest naturlige reaksjonen er at man ikke ønsker mer av det. Det er dette som er saken. Jeg var langt mer positiv da vi visste mye mindre om hva vi gikk til. Anonymkode: 374d1...8f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 16. november 2017 #144 Del Skrevet 16. november 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Da antar jeg at du er en nasjonalist. Anonymkode: fff74...236 Egentlig har en vel to former for nasjonalisme, det og være stolt av landet og kulturen din mener jeg er en god ting, problemet med nasjonalisme oppstår først når en mener en er bedre en andre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #145 Del Skrevet 16. november 2017 Jeg har lite "fremmedfrykt", jeg har derimot "kjentfrykt" om du sikter til alle muslimene som kommer til Norge. Jeg var positiv før, men så fikk jeg selv oppleve denne "berikelsen". Anonymkode: e18ae...172 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 16. november 2017 #146 Del Skrevet 16. november 2017 På 13.11.2017 den 23.25, AnonymBruker skrev: Ok. Jeg så noen andre var bekymret for at noen utenlandske skulle forsøke å ta over Norge, eller Europa også. Men så tenker jeg: Hvordor skal de ville det når de selv mener at sine egne hjemland er de beste. En afrikaner digger jo Afrika. Så da vil jeg tro at de heller vil bo der? I dont know... Enkelte bydeler så er det overtall med innvandrere. Men jeg vet ikke hva man gjør med det. Aner ikke hvor asylsøkerne er i fra en gang. Syria tror jeg? Anonymkode: 63c69...02c Disse asylsøkerne fra Syria kan f.eks. være opposisjonelle. Syriske opposisjonelle (fra f.eks IS, Al Nusra ,FSA...) er kjent for å kutte halser og voldta og angripe med granatkastere, kjemiske våpen og sånt. Man kan få fremmedfrykt av å møte dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #147 Del Skrevet 16. november 2017 Jeg har ikke fremmedfrykt. Synes det er utrolig fint å møte forskjellige kulturer. Men det er allikevel en kultur som rett og slett ikke har respekt for andre sin kultur, og det er "noen" av muslimene. Disse kan godt holde seg i hjemlandet til de setter pris på norsk demokrati og likestilling. Anonymkode: 5909b...616 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #148 Del Skrevet 16. november 2017 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har lite "fremmedfrykt", jeg har derimot "kjentfrykt" om du sikter til alle muslimene som kommer til Norge. Jeg var positiv før, men så fikk jeg selv oppleve denne "berikelsen". Anonymkode: e18ae...172 Det er derfor jeg forsetter å prøve å informere folket om at muslimer er ikke som andre når det kommer til å respektere et annets land kultur, regler, normer, etikk og moral. Håper det går bra med deg og at du har lært din lekse. Kanskje du kan hjelpe andre nordmenn med å forstå at man skal være litt skeptisk og kritisk til Islam? Anonymkode: 5909b...616 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå