Djungelvrål Skrevet 13. november 2017 #21 Del Skrevet 13. november 2017 Jeg er redd fordi mange av de vi slipper inn har et hinsides lavmål kvinnesyn. Vi snakker om land der kveg er sett på som mer verdifulle enn kvinner, hvordan skal vi forvente at de skal behandle etniske norske kvinner annerledes? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #22 Del Skrevet 13. november 2017 18 minutter siden, yeans skrev: Er fremmedfrykt innforstått med mørke skumle muslimer eller mener du han bleke blonde mannen oppi gata her som hyler hver gang han er ute og glor bistert på alle som går forbi? Vet ikke. Det blir vel opp til de som eventuelt er redde for noe av dette? :-)) Anonymkode: 63c69...02c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #23 Del Skrevet 13. november 2017 7 minutes ago, AnonymBruker said: Er du norsk? Bare lurer. Jeg vet ikke. Kanskje noen asylsøkere planlegger en bombe mot metroen eller noe? Hjelp! 😱 Anonymkode: 63c69...02c Ja, jeg er norsk. Er oppvokst på en liten bygd, men har siden den gang flyttet til Oslo (har bodd her i mange år etterhvert). Men kan innrømme at både foreldrene mine og besteforeldrene mine er dypt rasistiske, noe jeg ikke ønsker å være. Allikevel har jeg opplevd noen ting i løpet av livet (blant annet en voldtekt utført av en kurder) som har gjort at jeg har utviklet panikkangst, noe som blant annet utløses hvis noen oppfører seg "unormalt" (per min definisjon) på kollektivtrafikken. Da må jeg gå av bane/trikk/buss, og vente på neste... Jeg klarer liksom ikke puste, fordi jeg forventer å dø i løpet av kort tid. Anonymkode: af30c...bf2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #24 Del Skrevet 13. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor liker du ikke utlendinger? Er dem slemme mot deg? Anonymkode: 63c69...02c Jeg lurer litt på jeg da, følger du ikke med på nyhetene? I går var det opptøyer i Brussel, hvorfor? Fordi Marokko gikk videre i noe fotballgreier. Tenk hva som hadde skjedd om de tapte da? Når de raserer en by når de vinner! https://www.thesun.co.uk/news/4902007/syrian-man-rapes-pony-germany-petting-zoo/ Syrisk mann voldtar en ponny i Berlin. http s://twitter.com/PeterSweden7/status/930172418806767618https://twitter.com/MarkACollett/status/930125341686935555 Anonymkode: 4daaa...daf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #25 Del Skrevet 13. november 2017 2 minutter siden, Mystix skrev: Jeg er redd fordi mange av de vi slipper inn har et hinsides lavmål kvinnesyn. Vi snakker om land der kveg er sett på som mer verdifulle enn kvinner, hvordan skal vi forvente at de skal behandle etniske norske kvinner annerledes? Ja. Syrere og Irakere er helt forstumpet når det gjelder kvinnesynet sitt samt synet sitt på hva de mener er dårlig med vesten og det et ganske mye. Høylydte og aggressive er de også. Selvklart gjør de ikke det, men de dro vel ikke i fra krigsherjede land for å behandle norske kvinner bra eller? 😜 Anonymkode: 63c69...02c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #26 Del Skrevet 13. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg lurer litt på jeg da, følger du ikke med på nyhetene? I går var det opptøyer i Brussel, hvorfor? Fordi Marokko gikk videre i noe fotballgreier. Tenk hva som hadde skjedd om de tapte da? Når de raserer en by når de vinner! https://www.thesun.co.uk/news/4902007/syrian-man-rapes-pony-germany-petting-zoo/ Syrisk mann voldtar en ponny i Berlin. https://twitter.com/MarkACollett/status/930125341686935555 Anonymkode: 4daaa...daf Ble noe tull med klipp og lim der. Men altså, jeg kunne fortsatt hele natten med linker! Det tar ingen ende! Anonymkode: 4daaa...daf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #27 Del Skrevet 13. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg er norsk. Er oppvokst på en liten bygd, men har siden den gang flyttet til Oslo (har bodd her i mange år etterhvert). Men kan innrømme at både foreldrene mine og besteforeldrene mine er dypt rasistiske, noe jeg ikke ønsker å være. Allikevel har jeg opplevd noen ting i løpet av livet (blant annet en voldtekt utført av en kurder) som har gjort at jeg har utviklet panikkangst, noe som blant annet utløses hvis noen oppfører seg "unormalt" (per min definisjon) på kollektivtrafikken. Da må jeg gå av bane/trikk/buss, og vente på neste... Jeg klarer liksom ikke puste, fordi jeg forventer å dø i løpet av kort tid. Anonymkode: af30c...bf2 At bomben smeller en dag du står på metroen eller på bussen? Jeg har kjent på den frykten selv. At bussen jeg står på går opp i røyk. Uff... Eller at noen har plassert bomber i biler eller noe sånt. Akk ja... Anonymkode: 63c69...02c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 13. november 2017 #28 Del Skrevet 13. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer litt på jeg da, følger du ikke med på nyhetene? I går var det opptøyer i Brussel, hvorfor? Fordi Marokko gikk videre i noe fotballgreier. Tenk hva som hadde skjedd om de tapte da? Når de raserer en by når de vinner! https://www.thesun.co.uk/news/4902007/syrian-man-rapes-pony-germany-petting-zoo/ Syrisk mann voldtar en ponny i Berlin. http s://twitter.com/PeterSweden7/status/930172418806767618https://twitter.com/MarkACollett/status/930125341686935555 Anonymkode: 4daaa...daf Ja voldtekt er omtrent fullt lovlig i Somalia. Det som skjer er at KVINNEN som blir voldtatt blir steinet eller hengt. Er dette nytt for folk??? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #29 Del Skrevet 13. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ble noe tull med klipp og lim der. Men altså, jeg kunne fortsatt hele natten med linker! Det tar ingen ende! Anonymkode: 4daaa...daf Da hadde det smelt tror jeg. Man må nesten la de vinne fotballkampene tror jeg sånn at man unngår enda mer terror og opptøyer. Anonymkode: 63c69...02c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 13. november 2017 #30 Del Skrevet 13. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: At bomben smeller en dag du står på metroen eller på bussen? Jeg har kjent på den frykten selv. At bussen jeg står på går opp i røyk. Uff... Eller at noen har plassert bomber i biler eller noe sånt. Akk ja... Anonymkode: 63c69...02c Nei, en van kommer til å kjøre villmann opp Karl Johan i nær fremtid med det formål å drepe flest mulig. Det er bare et spørsmål om tid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #31 Del Skrevet 13. november 2017 1 minutt siden, Mystix skrev: Ja voldtekt er omtrent fullt lovlig i Somalia. Det som skjer er at KVINNEN som blir voldtatt blir steinet eller hengt. Er dette nytt for folk??? Virker sånn. Åpne grenser vil de ha, men de vet nok ikke helt hva de sier ja til. Anonymkode: 4daaa...daf 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 13. november 2017 #32 Del Skrevet 13. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Virker sånn. Åpne grenser vil de ha, men de vet nok ikke helt hva de sier ja til. Anonymkode: 4daaa...daf Det er prisen vi betaler for å hjelpe innvandrere og kaste milliarder av kroner etter de. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 14. november 2017 #33 Del Skrevet 14. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lest at flere har fremmedfrykt. Det innebar visst at folk er redd utlendinger, nye ting, nye kulturer og sånt, men stemmer dette, og hvis noen kjenner seg igjen i det å ha fremmedfrykt, kan dere fortelle hva det innebærer? :-)) Anonymkode: 63c69...02c Egentlig er det en viss blanding av hva man leser på og generell uvitenhet. De fleste innvandrere er helt OK mennesker. Mitt inntrykk er at fordommene er sterkere på bygda eller blant mennesker som ikke kjenner så mange innvandrere. Bor på Kampen, jeg, ikke så mye slossing og bråk her, akkurat . Noen mennesker hører litt for mye på media, og usikre nyhetskilder med ymse agendaer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #34 Del Skrevet 14. november 2017 10 timer siden, Mari Y skrev: Egentlig er det en viss blanding av hva man leser på og generell uvitenhet. De fleste innvandrere er helt OK mennesker. Mitt inntrykk er at fordommene er sterkere på bygda eller blant mennesker som ikke kjenner så mange innvandrere. Bor på Kampen, jeg, ikke så mye slossing og bråk her, akkurat . Noen mennesker hører litt for mye på media, og usikre nyhetskilder med ymse agendaer. Syns enkelte glorifiserer Oslo litt vel mye. Spør du meg så leser jeg jevnlig om skyting der og annen hver dag står det om skyting i hovedstaden. Må være pinlig for Norges hovedstad. Men skrev her at han måtte ta beroligende midler for å tørre å være blandt mange innvandrere. Sikkert redd de skal sprenge seg selv eller steder. Det er ikke tøft å være dau folkens! Anonymkode: 63c69...02c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #35 Del Skrevet 14. november 2017 11 timer siden, Mystix skrev: Nei, en van kommer til å kjøre villmann opp Karl Johan i nær fremtid med det formål å drepe flest mulig. Det er bare et spørsmål om tid. Ja. Og det er sikkert kameraten til Breivik. Tore Tvedt eller noe sånn. Anonymkode: 63c69...02c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 14. november 2017 #36 Del Skrevet 14. november 2017 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns enkelte glorifiserer Oslo litt vel mye. Spør du meg så leser jeg jevnlig om skyting der og annen hver dag står det om skyting i hovedstaden. Må være pinlig for Norges hovedstad. Men skrev her at han måtte ta beroligende midler for å tørre å være blandt mange innvandrere. Sikkert redd de skal sprenge seg selv eller steder. Det er ikke tøft å være dau folkens! Anonymkode: 63c69...02c Er lett å ta for mye på hva man leser. Du kan enten gå rundt å være livredd disse selvmordsbomberne, overfall, og all annen skit man leser i mediene, eller man kan forsøke å plassere fokuset på tross alt hyggeligere ting. Men at du mener enhver innvandrer er potensiell terrorist, høres mer ut som paranoia enn realitet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosetelys Skrevet 14. november 2017 #37 Del Skrevet 14. november 2017 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns enkelte glorifiserer Oslo litt vel mye Det handler vel om å ikke ville innse fakta. Sikkert ikke kult å innse at man tar feil, at penger ikke løser noen ting. https://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/satset-141-millioner-kroner-pa-tyen---barnefattigdom-og-ungdomskriminalitet-ker/3423389518.html "Oversikten fra Oslo politidistrikt viser at antall straffbare forhold med mistenkt/siktet under 18 år økte med 32,6 prosent fra første halvdel i 2016. For Grønland politikrets var stigningen på 34,7 prosent fra første halvdel 2016 til første halvdel 2017, melder NRK." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosetelys Skrevet 14. november 2017 #38 Del Skrevet 14. november 2017 Akkurat nå, Mari Y skrev: Er lett å ta for mye på hva man leser. Du kan enten gå rundt å være livredd disse selvmordsbomberne, overfall, og all annen skit man leser i mediene, eller man kan forsøke å plassere fokuset på tross alt hyggeligere ting. Men at du mener enhver innvandrer er potensiell terrorist, høres mer ut som paranoia enn realitet Så man skal bare ta på seg skylappene og ignorere at det norske samfunnet blir ødelagt litt etter litt? Media har sluttet å skrive om overfallsvoldtekter for å ikke skape mer frykt. Er det greit? Er det greit å underrapportere for å skåne voldtektsmennene, eller burde man skrive om det sånn at folk er oppmerksomme på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 14. november 2017 #39 Del Skrevet 14. november 2017 12 timer siden, Mystix skrev: Nei, en van kommer til å kjøre villmann opp Karl Johan i nær fremtid med det formål å drepe flest mulig. Det er bare et spørsmål om tid. Sikker? Norge har aldri hatt denne typen terror- aksjoner i motsetning til andre land, nedover i Europa. Og da er det kanskje nettopp fordi man har klart å avverge en slik aksjon. Faktisk har de blitt bedre på å avverge mange potensielle terrorfarer nedover i Europa. Enn så lenge det aldri har skjedd på norsk jord, slapper jeg helt av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #40 Del Skrevet 14. november 2017 2 minutter siden, Rosetelys skrev: Det handler vel om å ikke ville innse fakta. Sikkert ikke kult å innse at man tar feil, at penger ikke løser noen ting. https://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/satset-141-millioner-kroner-pa-tyen---barnefattigdom-og-ungdomskriminalitet-ker/3423389518.html "Oversikten fra Oslo politidistrikt viser at antall straffbare forhold med mistenkt/siktet under 18 år økte med 32,6 prosent fra første halvdel i 2016. For Grønland politikrets var stigningen på 34,7 prosent fra første halvdel 2016 til første halvdel 2017, melder NRK." Mye mulig det men det er andre bydeler som kan være like ille og som huser Jihadister. Ikke bare Grønland i Oslo tror jeg. Stovner bydel har nok det som et problem? Det er fint du av noen få klarer å se hva enkelte i Oslo er i stand til å gjøre. Bare se hvordan terroristene behandlet Faten og Mah Rukh Ali. Anonymkode: 63c69...02c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå