AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #81 Del Skrevet 14. november 2017 Akkurat nå, Mari Y skrev: Det er akkurat det de IKKE har. Norge har en ganske streng grense ift resten av verden Hva mener du med at de ikke har? Hva er det de ikke har? Oppholdstillatelse? Anonymkode: 63c69...02c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #82 Del Skrevet 14. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: UTROLIG mange i allefall. Alt for mange. Norge har tatt deg vann over hodet. Farida skjønner jeg godt får komme tilbake, men å ta inn flere skjønner jeg ikke. Kommer aldri til å gå i lengden. Her en dag var jeg som vanlig den eneste nordmannen på et offentlig kontor. 20 utlendinger, og en nordmann (meg). På bussen sto det 50 utlendinger og en nordmann (meg). Hjelpes!! Skikkelig ubehagelig. Tror de fleste er asylsøkere i disse periodene. Anonymkode: 63c69...02c Dette tror jeg ikke noe på. Anonymkode: 5af75...c79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #83 Del Skrevet 14. november 2017 Jeg har ikke selv fremmedfrykt, men jeg frykter vold, terror og kriminalitet, og at samfunnet vårt skal forandres til noe som ikke er slik jeg vil det skal være. Jeg frykter større utrygghet, for det er det viktigste godet vi har i Norge i dag, og det ser vi ut til å være i ferd med å miste. Uttrykket fremmedfrykt tror jeg er lansert av de som ønsker masseinnvandring, og ønsker å fremstille motstanderne som noe stakkarslig med en slags grunnløs fobi. Frykten for utrygghet og kriminalitet har ikke noe med fremmedfrykt å gjøre, det er en frykt for utrygghet og kriminalitet ganske enkelt. Anonymkode: 6fa77...d56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 14. november 2017 #84 Del Skrevet 14. november 2017 4 minutter siden, Calandria skrev: Nei, men mange av de som kommer er lykkejegere, de som virkelig trenger asyl har verken råd eller kapasitet til å flykte. Bevis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #85 Del Skrevet 14. november 2017 Akkurat nå, Calandria skrev: Nei, men mange av de som kommer er lykkejegere, de som virkelig trenger asyl har verken råd eller kapasitet til å flykte. Hvis de kjenner noen som kan hjelpe de så kan de jobbe seg til å bestikke en som kan hjelpe de til Europa. Farida bare: JEG HATER HER, VIL IKKE VÆRE HER. Anonymkode: 63c69...02c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #86 Del Skrevet 14. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette tror jeg ikke noe på. Anonymkode: 5af75...c79 Helt sant. Anonymkode: 63c69...02c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosetelys Skrevet 14. november 2017 #87 Del Skrevet 14. november 2017 Akkurat nå, Mari Y skrev: Men her kommer poenget: Hvorfor skal alt bare være negativt med innvandrere i deres øyne? Innvandrere er da mer enn bare overfallsvoldtekter. De er bra og dårlig som alle andre. Poenget med hunden var for å illustrere hvor dårlig en slik generalisering er. Selvfølgelig er det bra folk også blant innvandrere, men jeg ser mest negativt med innvandring. Personer fra ikke-vestlige land kommer fra en kultur som ikke er forenelig med vår. De har et kvinnesyn som ikke hører hjemme i siviliserte samfunn. Det kommer en veldig stor overvekt av menn. Utdannelsesnivået er i veldig mange tilfeller veldig dårlig. Vi har ikke nok jobber til alle, ei heller bolig, penger eller resurser generelt til å ta oss av alle de som har lyst til å komme hit. Jeg har heller ikke sagt at alle innvandrere voldtar, jeg sa kun at alle overfallsvoldtekter er utført av ikke-vestlige innvandrere. Det er ikke generalisering, det er fakta. Jeg ønsker en homogen befolkning for Norge og Europa. Og egentlig resten av verden også. Hva er egentlig galt med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #88 Del Skrevet 14. november 2017 2 minutter siden, Calandria skrev: Nei, men mange av de som kommer er lykkejegere, de som virkelig trenger asyl har verken råd eller kapasitet til å flykte. De fleste som kommer er ikke lykkejegere, selv om de er fra et samfunnslag som ofte har litt mer penger enn de fattigste. De fleste flykter fremdeles fra krig, og vil helst være i sitt eget hjemland, uten krig. Anonymkode: 5af75...c79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosetelys Skrevet 14. november 2017 #89 Del Skrevet 14. november 2017 4 minutter siden, Mari Y skrev: Bevis? Når du har kommet til et trygt land og likevel ikke vil bli der er det ikke trygghet du søker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #90 Del Skrevet 14. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste som kommer er ikke lykkejegere, selv om de er fra et samfunnslag som ofte har litt mer penger enn de fattigste. De fleste flykter fremdeles fra krig, og vil helst være i sitt eget hjemland, uten krig. Anonymkode: 5af75...c79 Hvorfor reiser de ikke tilbake når krigen er over da, for å bygge opp sitt land? Anonymkode: 4daaa...daf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 14. november 2017 #91 Del Skrevet 14. november 2017 3 minutter siden, Mari Y skrev: Bevis? De fleste som kommer er unge menn, hvorfor drar de ikke heller til et av nabolandene hvor det er fred, eller kjemper for landet sitt? Jo på grunn av de gode Velferdsordningene vi har her i nord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 14. november 2017 #92 Del Skrevet 14. november 2017 4 minutter siden, Rosetelys skrev: Selvfølgelig er det bra folk også blant innvandrere, men jeg ser mest negativt med innvandring. Personer fra ikke-vestlige land kommer fra en kultur som ikke er forenelig med vår. De har et kvinnesyn som ikke hører hjemme i siviliserte samfunn. Det kommer en veldig stor overvekt av menn. Utdannelsesnivået er i veldig mange tilfeller veldig dårlig. Vi har ikke nok jobber til alle, ei heller bolig, penger eller resurser generelt til å ta oss av alle de som har lyst til å komme hit. Jeg har heller ikke sagt at alle innvandrere voldtar, jeg sa kun at alle overfallsvoldtekter er utført av ikke-vestlige innvandrere. Det er ikke generalisering, det er fakta. Jeg ønsker en homogen befolkning for Norge og Europa. Og egentlig resten av verden også. Hva er egentlig galt med det? Og hvorfor skal du på liv og død gjøre det?! Har de fleste innvandrere som bor her i Norge gjort deg noe galt, siden det meste bare er negativt? Eller tror du blindt på alt du leser? Du vet vel at de som har flere innvandrere i omgangskretsen er mindre enn de som ikke har noen? Vet du hva det betyr? At de har erfart på kroppen at de fleste av dem er vanlige tross alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #93 Del Skrevet 14. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor reiser de ikke tilbake når krigen er over da, for å bygge opp sitt land? Anonymkode: 4daaa...daf Krigen er jo ikke over! Anonymkode: 5af75...c79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 14. november 2017 #94 Del Skrevet 14. november 2017 5 minutter siden, Rosetelys skrev: Når du har kommet til et trygt land og likevel ikke vil bli der er det ikke trygghet du søker. Og hvordan i alle dager er det et bevis på noe som helst av det jeg spurte om? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 14. november 2017 #95 Del Skrevet 14. november 2017 5 minutter siden, Calandria skrev: De fleste som kommer er unge menn, hvorfor drar de ikke heller til et av nabolandene hvor det er fred, eller kjemper for landet sitt? Jo på grunn av de gode Velferdsordningene vi har her i nord. Og hvor har du dette fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 14. november 2017 #96 Del Skrevet 14. november 2017 Akkurat nå, Mari Y skrev: Og hvor har du dette fra? http://www.dagsavisen.no/verden/mennene-drar-kvinnene-blir-1.396280 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 14. november 2017 #97 Del Skrevet 14. november 2017 3 minutter siden, Calandria skrev: http://www.dagsavisen.no/verden/mennene-drar-kvinnene-blir-1.396280 Dette sier ingenting om å være trygdesysnylter, uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjøttkaker Skrevet 14. november 2017 #98 Del Skrevet 14. november 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Ble noe tull med klipp og lim der. Men altså, jeg kunne fortsatt hele natten med linker! Det tar ingen ende! Anonymkode: 4daaa...daf Dette er jo ikke et veldig sterkt argument, jeg kunne kommet med like mange linker på hvite som begår kriminalitet. Her er en: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 14. november 2017 #99 Del Skrevet 14. november 2017 1 minutt siden, Mari Y skrev: Dette sier ingenting om å være trygdesysnylter, uansett https://www.dagbladet.no/nyheter/60-prosent-av-asylsokerne-som-kom-til-i-europa-i-desember-er-okonomiske-migranter/60555453 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 14. november 2017 #100 Del Skrevet 14. november 2017 4 minutter siden, Calandria skrev: https://www.dagbladet.no/nyheter/60-prosent-av-asylsokerne-som-kom-til-i-europa-i-desember-er-okonomiske-migranter/60555453 Sier fortsatt ingenting av at man er snylter, Calandria. Get a grip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå