AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #1 Skrevet 13. november 2017 Dere som har hatt ømme bryster som symptom på graviditet- hadde dere det hele svangerskapet? Eller opphørte det etter en stund? Jeg hadde ømme bryster noen uker, men nå har det stoppet. Kan utviklingen av barnet ha stanset? Har abortert tidligere, hadde da ingen symptomer i det hele tatt. Er livredd for at det har skjedd på nytt. Anonymkode: 7edd9...f03
isbjørnungen Skrevet 13. november 2017 #2 Skrevet 13. november 2017 Jeg er i uke 20 nå, og hittil har ømheten i puppene og brystvortene variert fra uke til uke. Akkurat som de fleste andre symptomene. Ultralyd uke 19 var helt fin likevel tror kanskje det er litt det at utviklingen i brystvevet går litt i rykk og napp, de er gjerne ømmeste når de utvikler seg mest, så trenger vel kroppen litt tid til å "stabilisere" før de kan utvikles videre igjen. Skjønner at du kjenner litt på det i og med t du har abortert tidligere, men forhåpentligvis er alt helt normalt Håper alt er fint for deg og, gi det litt tid, så skal sikkert puppene bli plagsomme igjen 😝 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #3 Skrevet 14. november 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere som har hatt ømme bryster som symptom på graviditet- hadde dere det hele svangerskapet? Eller opphørte det etter en stund? Jeg hadde ømme bryster noen uker, men nå har det stoppet. Kan utviklingen av barnet ha stanset? Har abortert tidligere, hadde da ingen symptomer i det hele tatt. Er livredd for at det har skjedd på nytt. Anonymkode: 7edd9...f03 Det er helt normalt at symptomer forsvinner og endres. Ømme bryster og kvalme gir seg ofte rundt uke 8-12, uten at det betyr at noe er galt. Anonymkode: 50ad9...4b8 3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #4 Skrevet 14. november 2017 Mine var ekstremt ømme, men det ga seg rundt uke 10-11. Nå føles de helt normale. Er i uke 14 nå. Anonymkode: 97b10...670 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #5 Skrevet 14. november 2017 Mine var ømme bare i noen få uker, fra ca uke 6-12. Har overhodet ikke kjent noe ubehag i puppene fra uke 12 til uke 23 som jeg i nå, og jeg har en veldig sprellende levende fyr inni meg fremdeles. Det er helt normalt at symptomer kommer og går gjennom graviditeten. Anonymkode: 0fdc7...340 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #6 Skrevet 14. november 2017 Tusen takk for svar alle dere ❤️ Godt å høre at symptomene kan variere. Er bare noen få uker på vei, så for tidlig med ul ennå. Er litt på tuppa etter det som skjedde sist jeg var gravid. Håper håper håper at alt går bra denne gangen 🙂 Ts. Anonymkode: 7edd9...f03
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #7 Skrevet 14. november 2017 Min var ømme først og det gav seg rundt uke 9, uke 10 forsvant kvalmen. Jeg var så redd.. Alt var bra. Og puppene ble ømme som f igjen rundt uke 22-25 og varte til ammingen var etablert. I mitt neste svangerskap var de ømme bare i starten, første trimester. Anonymkode: 14803...d94
våren14 Skrevet 14. november 2017 #8 Skrevet 14. november 2017 I dette svangerskapet hadde jeg ikke snev av ømme bryster før i uke 12-13 da morkaka overtok hormonproduksjonen... så alt er vel vanlig egentlig. Da jeg mistet i MA første svangerskap var puppene like ømme selv etter fosteret døde. Så tror ikke det kan brukes på en indikasjon på noen ting egentlig. Masse lykke til, håper det går bra denne gangen!
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #9 Skrevet 14. november 2017 1 time siden, våren14 skrev: I dette svangerskapet hadde jeg ikke snev av ømme bryster før i uke 12-13 da morkaka overtok hormonproduksjonen... så alt er vel vanlig egentlig. Da jeg mistet i MA første svangerskap var puppene like ømme selv etter fosteret døde. Så tror ikke det kan brukes på en indikasjon på noen ting egentlig. Masse lykke til, håper det går bra denne gangen! Tusen takk 😊 Anonymkode: 7edd9...f03
Sandie Skrevet 14. november 2017 #10 Skrevet 14. november 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere som har hatt ømme bryster som symptom på graviditet- hadde dere det hele svangerskapet? Eller opphørte det etter en stund? Jeg hadde ømme bryster noen uker, men nå har det stoppet. Kan utviklingen av barnet ha stanset? Har abortert tidligere, hadde da ingen symptomer i det hele tatt. Er livredd for at det har skjedd på nytt. Anonymkode: 7edd9...f03 Hadde litt ømhet helt i starten,de første ukene.Deretter har jeg ikke kjent noe i det hele tatt.Er i uke 24 nå.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #11 Skrevet 14. november 2017 8 timer siden, Sandie skrev: Hadde litt ømhet helt i starten,de første ukene.Deretter har jeg ikke kjent noe i det hele tatt.Er i uke 24 nå. Takk for svar 😊 Jeg hadde det og bare helt i starten, så gav det seg helt. Godt å høre at det ikke er uvanlig, da kan jeg slappe litt mer av 🙂 Anonymkode: 7edd9...f03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå