AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #1 Skrevet 13. november 2017 Dro på en spontan date idag. Tinderdate:) Vi gikk en tur da vi bor i ca samme nabolag. Jeg spurte han om en del ting, men innimellom ble han ganske stille! Så sendte han meg melding om at han fikk et kjempebra inntrykk av meg og at jeg var hyggelig. Vil møtes igjen. Han unnskyldte seg med at dating var så uvant for han og at det derfor ble litt klein stemning. Hva prater man om isåfall?🤣 Anonymkode: f0079...eba
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #2 Skrevet 13. november 2017 Syns det er lettest å unngå pinlig stillhet ved å snakke om noe man ser i situasjonen man er i. Går man tur begynne å snakke om at bladene har blitt gule og at trær er så fine med snø på, spørre om han liker å ake fordi man snakket om trær med snø, var det rumpeakebrett eller kjelke han hadde når han var liten osv, eller se på de søte endene , lurer på om de fryser eller ikke, vet du hvordan ender egentlig sover? osv Eller er man på cafe så snakke om interiøret eller noe også bygge videre på det. "Ganske koselig her da, ja litt sånn lunt og hytteaktig, har du vært xxsted før, det minner litt om her " osv Men stillhet er også viktig å nyte , man skal ikke prate i ett kjør. Det blir slitsomt, og gjør det verre å slappe av sammen når man har vært sammen en stund fordi man er vant til å prate sammen hele tiden og plutselig overtenker man når man ser på film og ikke prater osv. Så stillhet skal man ikke alltid se på som kleint, noen ganger er det veldig godt også! Anonymkode: 72ea5...c18 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå