Gjest Anonymous Skrevet 27. januar 2005 #1 Skrevet 27. januar 2005 Har en pakke koketorsk i fryseren som jeg vil ha til middag i dag. Hvordan tilbereder jeg den og hva er godt som tilbehør. Har ikke mer poteter i skapet, er det godt med ris til?
Siam Skrevet 27. januar 2005 #2 Skrevet 27. januar 2005 Jeg synes det er kjempegodt å putte torsken i folie sammen med litt grønnsaker (gulrøtter, løk, sitron/appelsin, purre, brokkoli) og masse sitronpepper. Jeg har det i ovnen i ca en halv time. Jeg serverer ris til og det holder med den kraften som kommer fra fisk og grønnsaker. Men du kan også ha saus til.
Gjest Anonymous Skrevet 27. januar 2005 #3 Skrevet 27. januar 2005 Takk for svar! Hvor mange grader stiller du komfyren på?
Gjest KATTAstrofe Skrevet 31. januar 2005 #5 Skrevet 31. januar 2005 Fersk torsk? Jeg pleier å krakke det med potet og smør og legge det mellom to flatbrød Gammel vane fra barndommen, men fremdeles like godt! Til salt torsk er det nydelig med stekt bacon eller løk, potet og gulrøtter.
koldbruna Skrevet 31. januar 2005 #6 Skrevet 31. januar 2005 Jeg pleier å servere poteter,gulerot og bacon til. Nam Nam... Koldbruna
Gjest Pepsan ik innloggad Skrevet 1. februar 2005 #7 Skrevet 1. februar 2005 Hej! Ær væl lite sent ute hær eftersom du skulle laga middagen idag...men, kanske till en annan gång!? Tycker det smakar bæst med potatis eller potatismos, men har "øverlevt" med ris till också. Jag trekker torsken, kokar potatis och morotsbitar. Hårdkokar ca 3ægg-till två personer, och finhackar dessa. Smælter smør och rør ned ægghacket-detta ska inte koka. Nam nam!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå