AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #1 Skrevet 13. november 2017 Personlig har jeg fått det inntrykket. Virker som mange driter i politikken og bare stemmer på Moxnes fordi de synes han er kjekk. Det blir for dumt. Bra at man bruker stemmeretten sin ved valg, men å misbruke den på en slik måte er derimot ikke like positivt. Anonymkode: cf8ba...a9f
Gjest Catalina Culès Skrevet 13. november 2017 #2 Skrevet 13. november 2017 Det ville i så fall vært helt hål i hue.
Gjest Overrasket Skrevet 13. november 2017 #3 Skrevet 13. november 2017 Dette er diskriminering. Rødt har også fine, jeg mener dyktige Mari Eifring, og her burde man vist til både Moxnes og Eifring for å være kjønnsnøytral.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #4 Skrevet 13. november 2017 Jeg har ikke fått det inntrykket. Tror de fleste har gangsyn og omløp nok i hodet til å vurdere politikerne basert på annet enn utseendet. Jeg stemmer på ingen måte Rødt selv, men jeg synes Moxnes framstår som både seriøs og dyktig. Anonymkode: a2339...5c7 5
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #5 Skrevet 13. november 2017 Rødt har vokst seg større med årene og det har ingenting med Moxnes sitt utseende å gjøre. Alle småpartier med gode saker vokser seg større med åra, det er fordi flere og flere blir kjent med visjonene deres og velger å gi sin stemme. Moxnes er full av handlingskraft og det hadde blitt verdsatt uansett hvordan han så ut. Anonymkode: d4148...bdd 5
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #6 Skrevet 13. november 2017 Er Bjørnar Moxnes kjekk..? Anonymkode: 7ac87...b77 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #7 Skrevet 13. november 2017 Hæ? Da må i såfall en nabo være homofil og det er han jo ikke. Anonymkode: 47bc9...01f
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #8 Skrevet 13. november 2017 Hvilke politikk er kjekk? Kg når nye høyder Anonymkode: 6e5c3...aa1
Edie Skrevet 14. november 2017 #9 Skrevet 14. november 2017 Ryddet for personangrep og spekulasjoner. Edie, mod.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #10 Skrevet 14. november 2017 Du mener på samme måte som mange menn stemte på Høyre fordi de synes at Erna Solberg er sexy? Anonymkode: 2c821...514 9
makkapakka Skrevet 14. november 2017 #11 Skrevet 14. november 2017 Rødt er et opprørs parti mot alt som er urettferdig på den sosiale siden i samfunnet. Jeg var nær på å stemme på dette selv, men Moxnes liker jeg egentlig ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #12 Skrevet 14. november 2017 Selvfølgelig stemte jeg Rødt fordi Bjørnar er en kjekkas. Det ble et vanskelig valg for meg, det sto mellom hønksene Moxnes og Lysbakken. Hårda bud. Anonymkode: 8a14e...ed7 3
Mnjah Skrevet 14. november 2017 #13 Skrevet 14. november 2017 Ja, såklart. Kvinner burde egentlig bare bli fratatt stemmeretten sin. Detta blir for dumt. Har jo ingenting med at Rødt er et opposisjonsparti som ikke er korrupt, å gjøre. Neida.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #14 Skrevet 14. november 2017 Politikk er jo egentlig litt vanskelig for oss høns, så det er klart vi stemmer på den kjekkeste Anonymkode: 82dd4...82f 3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #15 Skrevet 14. november 2017 24 minutter siden, Mnjah skrev: Ja, såklart. Kvinner burde egentlig bare bli fratatt stemmeretten sin. Detta blir for dumt. Har jo ingenting med at Rødt er et opposisjonsparti som ikke er korrupt, å gjøre. Neida. Tror de færreste faktisk har lest hva rødt står for. At privat eiendomsrett skal oppheves bl.a. Ditt hus er ikke lenger ditt men tilhører staten. Butikken du jobber i tilhører ikke eier men staten osv. Er nok mye sant i at en kommunist frem blakk kapitalist. Få tilgang til andres eiendeler og berike seg selv. At Moxnes drar velgere på utseendet?? Selvsagt gjør han det. Det gjorde Stoltenberg og Støre også.At typiske venstresiden parti som SV og Rødt plasserer "kjekke unge menn" på toppen trekker de over sperregrensen. Og de veit det. Velgerne deres veit ikke hva handlingsregelen er men 80% veit hvem eksen til Tone Damli er. En SÅ kjekk mann stemmer jeg på lizzom... Anonymkode: a31d3...0af 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #16 Skrevet 14. november 2017 Jeg stemmer alltid på den kjekkeste partilederen. Aldri kvinner, for jeg er heterofil kvinne. Dermed står det igjen å se på hvem som har den hotteste partilederen. Da er det ingen overraskelse at min stemme ved årets valg gikk til Rødt. Anonymkode: 93650...ea1 1
Ak90 Skrevet 14. november 2017 #17 Skrevet 14. november 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Politikk er jo egentlig litt vanskelig for oss høns, så det er klart vi stemmer på den kjekkeste Anonymkode: 82dd4...82f Ja , herregud . Trodde dette var noe alle var klar over.
bortebra Skrevet 14. november 2017 #18 Skrevet 14. november 2017 Hvem har gitt deg det inntrykket? De jeg kjenner som stemte Rødt, gjorde det av politiske årsaker. Jeg tror ikke så mange av dem som ser politikk som en slags annerledes missekonkurranse bruker stemmeretten sin. 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #19 Skrevet 14. november 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror de færreste faktisk har lest hva rødt står for. At privat eiendomsrett skal oppheves bl.a. Ditt hus er ikke lenger ditt men tilhører staten. Butikken du jobber i tilhører ikke eier men staten osv. Er nok mye sant i at en kommunist frem blakk kapitalist. Få tilgang til andres eiendeler og berike seg selv. At Moxnes drar velgere på utseendet?? Selvsagt gjør han det. Det gjorde Stoltenberg og Støre også.At typiske venstresiden parti som SV og Rødt plasserer "kjekke unge menn" på toppen trekker de over sperregrensen. Og de veit det. Velgerne deres veit ikke hva handlingsregelen er men 80% veit hvem eksen til Tone Damli er. En SÅ kjekk mann stemmer jeg på lizzom... Anonymkode: a31d3...0af Tror du skal revurdere menneskesynet ditt ganske kraftig. Anonymkode: 84829...0c0 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #20 Skrevet 14. november 2017 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror de færreste faktisk har lest hva rødt står for. At privat eiendomsrett skal oppheves bl.a. Ditt hus er ikke lenger ditt men tilhører staten. Butikken du jobber i tilhører ikke eier men staten osv. Er nok mye sant i at en kommunist frem blakk kapitalist. Få tilgang til andres eiendeler og berike seg selv. At Moxnes drar velgere på utseendet?? Selvsagt gjør han det. Det gjorde Stoltenberg og Støre også.At typiske venstresiden parti som SV og Rødt plasserer "kjekke unge menn" på toppen trekker de over sperregrensen. Og de veit det. Velgerne deres veit ikke hva handlingsregelen er men 80% veit hvem eksen til Tone Damli er. En SÅ kjekk mann stemmer jeg på lizzom... Anonymkode: a31d3...0af Jeg tror du skal starte med å lese partiprogrammet selv. Anonymkode: 82dd4...82f 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå