AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #1 Skrevet 13. november 2017 Hei! Er på dag 15 av syklusen, og bruker vanligvis ikke å få noe EL-slim. I dag fikk jeg MYE slim, med litt blod i. Bruker vanligvis å få EL på dag 18-19.... Ganske sikker på at jeg også har en infeksjon akkurat nå, eller soppinfeksjon. Er det mulig at jeg fikk slimet pga infeksjonen? Eller er det mest sannsynlig at jeg har EL? Har ikke lest noe at det er normalt å få slim pga infeksjon... men det er jo vanlig å få annerledes utflod? Også blodet da...? Anonymkode: e19e5...bbe
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #2 Skrevet 15. november 2017 Veldig vanlig med annen karakter av utflod, eller mere utflod ved f.eks soppinfeksjon. Man klør gjerne også, hvis det er snakk om sopp. Men ja, annen/mye/illueluktende/farget ( gul/grønn/hvit/blidig utflod og evt utslett ved en elle annen infeksjon pleier å være vanlig. Du kan også ha infeksjon uten symptomer. Og du trenger heller ikke ha alle symptomene over. Ved EL kan det komme rikelig med utflod. Det kan også variere fra gang til gang. Ta en EL-test? Det kan jo bekrefte/avkrefte evt eggløsning. Anonymkode: 47ea3...c13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå