Gå til innhold

Ery max - antibiotika. Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått disse for en infeksjon. Nå er jeg en som reagerer veldig med bivirkninger. Lurer litt på hva type bivirkninger som er vanlig? Og er det vanlig å bli trøtt av antibiotika? Når kan jeg trene igjen, når jeg blir bedre? 

Anonymkode: 19dbe...b3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble super oppblåst av disse og fikk en sånn kvalmende sultfølelse hele tiden.

Skrevet

De kan være tøffe mot magen ihvertfall. 

Anonymkode: eabfa...a37

Skrevet

Kvalm ble jeg, men det blir jeg av all type antibiotika. EryMax er ikke den verste jeg har fått.

Anonymkode: a9716...33d

Skrevet

Kjente på bivirkningskvalme en liten stund etterpå om jeg ikke spiste med de som anbefalt. Ellers var det lite.

• Liker 1
Skrevet

Holder på med det nå pga lungebetennelse. Jeg har hatt perioder med diate og litt magekramper, men det var i starten. Nå er jeg snart ferdig, og merker ikke noe mer. Det hjelper i hvert fall mot en tøff infeksjon. 

Anonymkode: 57873...b2b

Skrevet

Hadde en kur med erymax for 10 år siden og da gikk det helt fint. Så hadde jeg en kur for er år siden og det var et helvete, var så kvalm at jeg følte jeg skulle dø. Det er nå bare å prøve. :P

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har fått disse for en infeksjon. Nå er jeg en som reagerer veldig med bivirkninger. Lurer litt på hva type bivirkninger som er vanlig? Og er det vanlig å bli trøtt av antibiotika? Når kan jeg trene igjen, når jeg blir bedre? 

De aller fleste tåler Ery-Max veldig godt. Den er effektiv og med lite bivirkninger sammenlignet med andre antibiotikatabletter. 

Spis dem med litt mat og rikelig med drikke/vann. 

Anonymkode: 7447d...399

Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor leser du ikke pakningsvedlegget? Hadde aldri begynt på en ny medisin jeg ikke kjente til uten å lese meg opp på hvilke bivirkninger jeg kunne forvente meg.

Anonymkode: d5e59...081

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor leser du ikke pakningsvedlegget? Hadde aldri begynt på en ny medisin jeg ikke kjente til uten å lese meg opp på hvilke bivirkninger jeg kunne forvente meg.

Anonymkode: d5e59...081

Alle bivirkninger står ikke i pakningsvedlegget. Faktisk er det bare 1-10% av alle bivirkningsreaksjoner som blir rapportert, så ts gjør lurt i å spørre på forum.

Anonymkode: 1076e...385

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Alle bivirkninger står ikke i pakningsvedlegget. Faktisk er det bare 1-10% av alle bivirkningsreaksjoner som blir rapportert, så ts gjør lurt i å spørre på forum.

Anonymkode: 1076e...385

Her har du nok ikke forstått noe veldig vesentlig. Alle legemiddelprodusenter ramser opp alt de har sett av bivirkninger i pakningsvedleggene/felleskatalogteksten. Hvorfor gjør de det? Jo, fordi de skal informere om mulige bivirkninger slik at pasientene og legene er obs på bivirkninger. Får flere pasienter bivirkninger som ikke er nevnt i pakingsvedlegget og som kan ha en sammenheng med legemiddelet alene eller i kombinasjon mellom legemidler så risikerer produsenten erstatningssaker i millionklassen type Erin Brockovich saken. 

Når du stoler så lite på både legen som har gitt deg Ery Max og legemiddelprodusenten så bør du snakke med legen og ikke gå på nett og bli enda mer skeptisk. Har du en infeksjon så er bivirkninger av medisiner for å bli kvitt infeksjonen ditt minste problem. 

Anonymkode: 7447d...399

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...