mmd Skrevet 13. november 2017 #1 Skrevet 13. november 2017 Ønsker en spesiell sang som ringetone på min iPhone7. Har kjøpt og lastet ned i iTunes, men klare rikke å få tatt den i bruk som ringetone. Finnes massevis av forklaringer på internett om hvordan jeg konverterer fila, men jeg kan ikke utføre det som står i "oppskrifta". Muligens fodi jeg har Mac? Kan noen forklare meg ("for dummies") hvordan jeg kan få den forbaska sangen som ringetone?
tdm900 Skrevet 13. november 2017 #2 Skrevet 13. november 2017 19 minutter siden, mmd skrev: Ønsker en spesiell sang som ringetone på min iPhone7. Har kjøpt og lastet ned i iTunes, men klare rikke å få tatt den i bruk som ringetone. Finnes massevis av forklaringer på internett om hvordan jeg konverterer fila, men jeg kan ikke utføre det som står i "oppskrifta". Muligens fodi jeg har Mac? Kan noen forklare meg ("for dummies") hvordan jeg kan få den forbaska sangen som ringetone? Kan du ikke kjøpe den som ringetone? Det er litt krokete å lage sin egen ringetone til eplefon Prøvde selv men endte opp med å kjøpe i stedet
Titania Skrevet 13. november 2017 #3 Skrevet 13. november 2017 http://www.dinside.no/mobil/hvordan-lage-egne-ringetoner-til-iphone/60993328
mmd Skrevet 14. november 2017 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2017 18 timer siden, Titania skrev: http://www.dinside.no/mobil/hvordan-lage-egne-ringetoner-til-iphone/60993328 Har sett både den og andre forklaringer på internett, men som sagt så får jeg det ikke til. Det er ikke mulig å følge den oppskrifta med Mac, i alle fall. Ber derfor om hjelp fra noen som har fått det til.
Cata Skrevet 14. november 2017 #5 Skrevet 14. november 2017 3 minutter siden, mmd skrev: Har sett både den og andre forklaringer på internett, men som sagt så får jeg det ikke til. Det er ikke mulig å følge den oppskrifta med Mac, i alle fall. Ber derfor om hjelp fra noen som har fått det til. Har aldri prøvd selv, men har du prøvd denne bruksanvisningen? Av spørsmålene ser det ut som det er litt plunder der også, men forklaringen er ganske så gjenkjennbar i skjermbildene på en mac.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #6 Skrevet 14. november 2017 Kjøp ringetone i AppStore. Gå til innstillinger; Lyder og følbar respons; Ringetone; Tonebutikk; kjøp ringetone; Angi deretter kjøpt ringetone. Du gjør det samme hvis du vil ha en låt som smstone. Anonymkode: 63f58...c98
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #7 Skrevet 14. november 2017 Hvorfor laster du ikke ned app i appstore? Anonymkode: 6e69c...892
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #8 Skrevet 14. november 2017 Samme sted i innstillinger kan du også laste ned tidligere kjøpte ringetoner, som er lagret i iCloud. Anonymkode: 63f58...c98
Titania Skrevet 14. november 2017 #9 Skrevet 14. november 2017 2 timer siden, mmd skrev: Har sett både den og andre forklaringer på internett, men som sagt så får jeg det ikke til. Det er ikke mulig å følge den oppskrifta med Mac, i alle fall. Ber derfor om hjelp fra noen som har fått det til. Jeg har fulgt linken jeg sendte tidligere og fått det til på mac, i hvertfall. Men ser du på linken cata la, så forklarer den jo mac-utgaven. Googlet bare litt fort da jeg fant linken
mmd Skrevet 19. november 2017 Forfatter #10 Skrevet 19. november 2017 På 14.11.2017 den 19.06, Titania skrev: Jeg har fulgt linken jeg sendte tidligere og fått det til på mac, i hvertfall. Men ser du på linken cata la, så forklarer den jo mac-utgaven. Googlet bare litt fort da jeg fant linken Takk for hjelp, men den oppskriften fungerer ikke på Mac. Man får ikke opp samme meny på punkt 3. Saken løste seg ved at jeg endelig klarte å få kjøpt den som ringetone, og ikke som musikk. (3. forsøk...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå