AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #1 Skrevet 13. november 2017 Hei! som tittelen sier, er litt usikker på om jeg bør bli fornærmet. Kanskje jeg er det siden jeg lager en tråd om dette, men synes det er så veldig rart. Saken er den, jeg er kjæreste med en mann, har vært sammen i tre år nå, planlegger samboerskap i løpet av våren. Han har en søster som er godt gift, og en bror med samboer. Denne samboeren har alltid vært litt dramatisk av seg, de har vært sammen.nesten like lenge som meg og kjæresten min. Vi følger hverandre på insta, er venner på Facebook og har vært venner på Snapchat. Men nå ser jeg altså at hun har slettet meg. Synes det er så rart, skjønner liksom ikke hvorfor. Tror neppe vi er hverandres favorittperson, men jeg trodde vi hadde et helt greit forhold..? Så er saken, bør jeg spørre hva dette dreier seg om? La det ligge? Eller hva hadde dere gjort? I overimorgen skal vi i bursdag til min svigermor, så jeg treffer henne der. What to do? Anonymkode: 3539b...c09
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #4 Skrevet 13. november 2017 Tenker det er det jeg kommer til å gjøre også, litt for "husfredens skyld". Men bare late som ingenting da eller? Jeg synes sånt er så utrolig rart, jeg hadde ikke gjort det. Anonymkode: 3539b...c09
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #5 Skrevet 13. november 2017 Ignorer det. Det kan være mange grunner til at hun har gjort det. Kanskje har samboeren hennes uttalt noe for fint om deg og hun er dermed blitt sjalu.. Anonymkode: daba2...3ea
Gjest Catalina Culès Skrevet 13. november 2017 #7 Skrevet 13. november 2017 Som de andre sier Let it go,
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #8 Skrevet 13. november 2017 Jeg ville ikke brydd meg. Litt rart, men samtidig ikke. Hun vil vel ikke ha deg oppi privatlivet hennes og det trenger ikke være noe mer personlig eller verre enn det. Anonymkode: 535c9...514
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #9 Skrevet 13. november 2017 Overse. Jeg har en kusine som er for mye drama. For en stund siden blokkerte hun meg på FB fordi jeg svarte med humor på en slem kommentarer hun skrev. Det tålte hun ikke, selv om det hun skrev var slemt, og min motkommentar bare litt morsom. En spøk bare de som vet hvordan hun er kunne forstå. Hun hadde tydeligvis selvinnsikt nok til å forstå spøken, men ble da altså dritsur, og blokkerte meg. Hun kan si så mye slemt, men å tåle tilsvar... nei det tåler hun ikke! Helt greit, synes jeg. Har ikke tatt det opp med henne. Ikke at hun la meg til igjen heller, etter å ha fortalt hele familien at hun hadde blokket meg, og de fleste bare lo. Slik oppførsel er barnslig, og fortjener ikke oppmerksomhet. Det er nok sikkert noe ved deg som har fått henne til dette, men har det noe betydning for deg, om du vet at du ikke har gjort henne noe? Hev deg over det! Blås i det! Har hun noe uoppgjort med deg får hun være voksen og si det! Anonymkode: 4270e...920
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå