Gå til innhold

Vits å dra på date man ikke gleder seg til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på date med en fyr jeg har sendt noen få meld med på nettdating, men kjenner at jeg ikke føler noe og ikke gleder meg. Han virker helt ordinær, kanskje litt for " tafatt" etter min smak, er jeg som har ført samtalen, men han tok initiativ til første kontakt. Ellers virker han jo snill og normalt utseende. Han Svarer dog litt sent på meldinger og har vært på nettfating lenge.

Hva skal til for at dere velger å dra på date med noen fra nett?

Anonymkode: f7224...d70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå på den daten. Det kan være at inntrykket ditt er helt feil og at du blir positivt overrasket. Jeg hadde ei venninne som absolutt ikke var noe giret på en Tinderdate. Men hun møtte han fordi han hadde reist langt, da følte hun ikke at hun kunne avlyse. Det var bra, fordi ting gikk veldig bra og i dag er de samboere.

• Liker 5
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal på date med en fyr jeg har sendt noen få meld med på nettdating, men kjenner at jeg ikke føler noe og ikke gleder meg. Han virker helt ordinær, kanskje litt for " tafatt" etter min smak, er jeg som har ført samtalen, men han tok initiativ til første kontakt. Ellers virker han jo snill og normalt utseende. Han Svarer dog litt sent på meldinger og har vært på nettfating lenge.

Min erfaring med nettdating er at det bildet man lager seg i hodet av den andre personen veldig sjelden stemmer. Man kan ha veldig bra tone på nett og når man møtes i virkeligheten har man overhodet ingen kjemi. Det kan også være omvendt; at man egentlig ikke er så interessert og så møtes man for date og så blir det full klaff. Gi fyren en sjanse, det kan være du har funnet gull blant et tonn med gråstein. 

Anonymkode: 43853...d59

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dra. Jeg tenkte det samme med en dude fra Tinder, og ville egentlig ikke dra. Endte opp med å dra for å ikke være kjip, og nå har vi datet i flere mnd. 

Anonymkode: fcf38...eab

• Liker 3
Skrevet

Gå på daten, inntrykket ditt kan være helt feil. Det er veldig vanskelig å få et helheltig inntrykk av en person via kun tekst og chat. 

Anonymkode: d83b1...182

• Liker 4
Skrevet

Dump han!

Anonymkode: 05344...7c2

Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring med nettdating er at det bildet man lager seg i hodet av den andre personen veldig sjelden stemmer. Man kan ha veldig bra tone på nett og når man møtes i virkeligheten har man overhodet ingen kjemi. Det kan også være omvendt; at man egentlig ikke er så interessert og så møtes man for date og så blir det full klaff. Gi fyren en sjanse, det kan være du har funnet gull blant et tonn med gråstein. 

Anonymkode: 43853...d59

Dette opplevde jeg, at jeg ikke følte noe som helst over nett, men det viste seg at vi hadde super kjemi i virkeligheten. Og jeg som dro bare fordi han maste sånn, hehe. Så min erfaring er at førstedater som regel er verdt å dra på, så lenge man bruker hodet og magefølelsen selvfølgelig.

Anonymkode: bcd0d...90f

Skrevet

Har aldri drevet med nettdating, men hvis du ikke har en lyst. Kan du avlyse. Det hadde jeg gjort. 

Anonymkode: ff045...0b1

Skrevet

Nei, jeg ville ikke ha dratt. 

Anonymkode: e443d...d6b

Skrevet

Du har jo ingenting å tape, kan jo hende du blir positivt overasket

• Liker 1
Skrevet

Syns du bør dra på daten å se. Er selv ganske treig på å svare. Det er fordi jeg er opptatt og gjerne ikke kaster meg over telefonen med en gang jeg kommer hjem. Liker heller ikke å sitte å skrive når jeg er sammen med folk. Synes selv dette er en god egenskap. Jeg er også noe tilbakeholden på hva jeg skriver fordi jeg tenker at det skal holdes litt lett før man har møttes. Føler også null forpliktelse til en jeg ikke har møtt.

Har vært på noen få dater som alle har gått bra og resultert i flere møter. Jeg tror med andre ord ikke at personligheten min skuffer i virkeligheten, men tror ikke jeg klarer å vise den ordentlig før jeg faktisk møter noen.

Kjemien blir jo avgjørende og det aner du ikke før du har møtt han.

Anonymkode: 3cbf1...7bf

Skrevet

Hvis jeg i det hele tatt skriver med noen er jeg interessert i å dra på date. Bruker ikke tid på å skrive med folk der jeg merker at det er dødfødt. 

Anonymkode: 3cbf1...7bf

Skrevet

Jeg tenker at det kan være du blir positivt overrasket. Inntrykket du har kan være helt feil! Og du har jo ingenting å tape! 

Anonymkode: 674ef...965

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...