Gjest Selfie Skrevet 13. november 2017 #1 Skrevet 13. november 2017 Jeg er ikke singel, men venninna mi er og til helgen skal vi på tur. Jeg vil gjerne dra på et sted der det er mange potensielle menn til venninna mi, men hvor? Eneste kravet er at det må være sør for Trondheim😜 Vi er i starten av 30-årene.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #2 Skrevet 13. november 2017 Hvor som helst? Man kan ikke bare gå ut å plukke en mann å si "du skal være kjæresten min". Gå ut på pub feks. Men regn med at mange menn bare vil ha et enkelt ligg Anonymkode: c057a...c8f 1
Gjest Selfie Skrevet 13. november 2017 #3 Skrevet 13. november 2017 (endret) 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor som helst? Man kan ikke bare gå ut å plukke en mann å si "du skal være kjæresten min". Gå ut på pub feks. Men regn med at mange menn bare vil ha et enkelt ligg Anonymkode: c057a...c8f Er klar over det. Ja, hvor som helst. Endret 13. november 2017 av Selfie
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #4 Skrevet 13. november 2017 13 minutter siden, Selfie skrev: Leste du bare overskriften før du svarte? Jeg er ikke samme ab som svarte deg. Innlegget ditt er litt kryptisk. Hva slags tur skal dere på? Til fjells eller på ren sjekking i byen? Sør for Trondheim, er det Melhus da, eller er det hele sør-Norge? Det er som høstjakta ellers, dere må ha en formening om hvilken type mannfolk det dreier seg om, før dere velger jaktområde. Og husk at noen er fredet. Anonymkode: b8754...3cd
Gjest Selfie Skrevet 13. november 2017 #5 Skrevet 13. november 2017 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke samme ab som svarte deg. Innlegget ditt er litt kryptisk. Hva slags tur skal dere på? Til fjells eller på ren sjekking i byen? Sør for Trondheim, er det Melhus da, eller er det hele sør-Norge? Det er som høstjakta ellers, dere må ha en formening om hvilken type mannfolk det dreier seg om, før dere velger jaktområde. Og husk at noen er fredet. Anonymkode: b8754...3cd Godt poeng. Vi bor i Oslotraktene, men har bil og kan kjøre langt. Derfor gjelder alt sør for Trondheim, altså maks 8 t i bil. Fjelltur hadde vært supert, men det er vel ikke mange i fjellet akkurat nå. Jeg er fredet selv, men venninna mi jakter vel på en smart og morsom friluftsmann. Som alle andre antar jeg😂 Endret 13. november 2017 av Selfie
Gjest Overrasket Skrevet 13. november 2017 #6 Skrevet 13. november 2017 Irland utenfor Dublin! Tror jeg da ...
BerntHulken Skrevet 13. november 2017 #7 Skrevet 13. november 2017 Skal du finne en mann som allerede er kjæreste, eller en som er singel?
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #8 Skrevet 13. november 2017 1 time siden, Selfie skrev: Godt poeng. Vi bor i Oslotraktene, men har bil og kan kjøre langt. Derfor gjelder alt sør for Trondheim, altså maks 8 t i bil. Fjelltur hadde vært supert, men det er vel ikke mange i fjellet akkurat nå. Jeg er fredet selv, men venninna mi jakter vel på en smart og morsom friluftsmann. Som alle andre antar jeg😂 Dere vil kjøre inntil 8 timer til hvilket som helst sted, kun for å finne en kjæreste til "venninda di" på lørdag? Wow. Forbered dere på å bli skuffa og ha kjørt bomtur uansett hvor dere ender opp.... Anonymkode: 42d11...a26
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #9 Skrevet 13. november 2017 Spør for en venn. Haha. Anonymkode: 71622...563
Morten1 Skrevet 13. november 2017 #11 Skrevet 13. november 2017 Sender du veninnen din til meg så kan jeg fort spare dere for hele turen, langt er det heller ikke!
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #13 Skrevet 13. november 2017 12 minutter siden, Sonic skrev: Toten kanskje? Det skal du ikke se bort fra. Anonymkode: 71622...563
Gjest Selfie Skrevet 13. november 2017 #14 Skrevet 13. november 2017 (endret) Skal ikke kun finne kjæreste nei😏 Vi skal på venninnetur, 24 t der vi kan være sammen og kose oss. Men på kvelden så er det jo gøy å komme i prat med folk, og ettersom venninna mi har vært singel lenge og ikke finner noen så tenkte jeg at det hadde jo vært gøy om hun fant noen takket være mitt geniale stedvalg😁 Endret 13. november 2017 av Selfie
Gjest Selfie Skrevet 13. november 2017 #15 Skrevet 13. november 2017 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spør for en venn. Haha. Anonymkode: 71622...563 Haha. Vært sammen med samme fyren siden 2004, så ja. Spør for en venn.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #16 Skrevet 13. november 2017 40 minutter siden, Morten1 skrev: Sender du veninnen din til meg så kan jeg fort spare dere for hele turen, langt er det heller ikke! Desperat much? Anonymkode: ec030...858
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #17 Skrevet 13. november 2017 Datingsider. Så finner dere en mann som kan bli med på turen på lørdag for å bli kjent Anonymkode: dcea3...89f
Gjest Selfie Skrevet 13. november 2017 #18 Skrevet 13. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Datingsider. Så finner dere en mann som kan bli med på turen på lørdag for å bli kjent Anonymkode: dcea3...89f Risky. Sannsynligvis er det bom, og da må man lide seg gjennom veldig mange timer etterpå.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #19 Skrevet 13. november 2017 7 minutter siden, Selfie skrev: Skal ikke kun finne kjæreste nei😏 Vi skal på venninnetur, 24 t der vi kan være sammen og kose oss. Men på kvelden så er det jo gøy å komme i prat med folk, og ettersom venninna mi har vært singel lenge og ikke finner noen så tenkte jeg at det hadde jo vært gly om hun fant noen takket være mitt geniale stedvalg😁 Lillehammer! 😄 søt by, overkommelig avstand fra Oslo. Fint uteliv en lørdagskveld, gå på Nikkers når dere skal ut. Anonymkode: bee0c...e74
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #20 Skrevet 13. november 2017 2 hours ago, Selfie said: Ja, hvor som helst. Jeg skal på fjelltur på lørdag! Og som en ekstra bonus så får dere en sydentur med på kjøpet. Anonymkode: b5a20...d89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå