Annie Skrevet 27. januar 2005 #1 Skrevet 27. januar 2005 Noen som så det på TVN i går? De var hos en familie med 5 barn i tenårene, den minste var ikke så gammel. De hadde 10 katter, 2 rotter og en slange tror jeg det var. Jeg har ALDRI sett noe så ekkelt i hele mitt liv. Hadde hverken klart å sove, sitte eller for ikke å snakke om spise i det huset! Spørsmålet da er: Var det en ordentlig familie som bodde der, eller var det arrangert?
sirka Skrevet 27. januar 2005 #2 Skrevet 27. januar 2005 Jeg så litt, men måtte svitsje til et annet program. Ble så For håpe det er arrangert.
*M* Skrevet 27. januar 2005 #3 Skrevet 27. januar 2005 Jeg forstår ikke at folk klarer å leve slik (hvis de gjorde det)
Ephemera Skrevet 27. januar 2005 #4 Skrevet 27. januar 2005 Jeg så det og jeg satt bare sånn :o gjennom hele programmet!! Virkelig grusomt!!! Jeg aner ikke om det var arrangert eller ikke, men hvis de bodde der kunne de umulig være friske... Jeg mener, ingen normale mennesker bor under sånne forhold???
Sofia Skrevet 27. januar 2005 #5 Skrevet 27. januar 2005 Æsj. Som en liten avsporing. Var det noen av dere som så på et av disse konebytte-programmene. Et av husene der var også så skittent at det var helt for jævlig. Hun stakkars damen som skulle bo der i 10 dager vasket seg halvveis ihjel... Fyttifan, ikke alle som er så nøye med rengjøringen nei. Kvalmt!!
Gjest Ninakanin Skrevet 27. januar 2005 #6 Skrevet 27. januar 2005 Tror ikke det er arrangert, kjente ei jente rett over gaten da jeg var liten, og de var mange barn. Der var det alltid kjempe-ekkelt, masse støv og drit og rot ALLTID. En gang da Sniglå skulle innom til henne, lå det en svær "splash" med lapskaus som moren hadde bare hevet rett utenfor vinduet på kjøkkenet, og rett ned på inngangsområdet!! Og på den andre siden av gaten bodde det en familie med masse små papillon og pomm'er, og der lå det bæsj og sånn på gulvet. Stinket piss langt ut i gaten...
*Heidi* Skrevet 27. januar 2005 #7 Skrevet 27. januar 2005 Æsj at folk orker å ha det sånn.. det er helt utrolig :o Så ikke ekstremt rengjøring, var det virkelig så ille??
Gjest Leola Skrevet 27. januar 2005 #9 Skrevet 27. januar 2005 Det var skikkelig ille - neste som om jeg tror det må være arrangert. Klart det finnes folk som bor i skitne og rotete hus - men da velger de vel ikke å stå fram på TV med all sin "prakt"? Det krydde jo av edderkopper, kjøleskapet så ut til å kunne gå av seg selv, oppvasken så ikke ut til å ha vært tatt på en stund, og det skitne vannet etter å ha renset teppene x antall ganger :-? Nei, Guri land - vet ikke om jeg orker se mer av de programmene der ...
Gjest Gjesta Skrevet 27. januar 2005 #10 Skrevet 27. januar 2005 Jeg tør ikke se det etter den reklamesnutten med den mosebegrodde hundebæsjlignende dingsen i hjørnet. Huttetu :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå