marylou3 Skrevet 13. november 2017 #1 Skrevet 13. november 2017 Hei. Jeg startet et lite ENK i år, og ble ikke pålagt forskuddsskatt før nå nylig. Jeg har satt av skatt hele året, og skal betale alt nå i november. Spørsmålet mitt er: når jeg da har betalt forskuddsskatten i november, har jeg da betalt for hele året? Trenger jeg i praksis ikke å sette av skatt for inntekten i desember (fordi jeg allerede har betalt skatt for denne)? Takk for svar på forhånd.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #2 Skrevet 13. november 2017 Stemmer det, forutsatt at når du har beregnet forskuddsskatten, så har du betegnet for hele året, inkludert desember. Anonymkode: fffb1...b2f 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #3 Skrevet 13. november 2017 Det blir for hele året, ja. Her i huset betaler vi hver kvartal og noemberfaktura gjelder frem til årskiftet. Anonymkode: a109d...ac9 1
Ny Bruker Skrevet 4. desember 2017 #5 Skrevet 4. desember 2017 Du skriver om forventet inntekt for hele året, så får du faktura med forskuddsskatt for hele året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå