Gå til innhold

Fordommer mot kvinner som går etter afrikanske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner til et par jenter som bare går etter afrikanske menn. Er dette kvinner som blir sett ned på? Det virkernikke som de bryr seg noenom det ihvertfal, men de snakkes veldig stygt om av andre jeg kjenner. De mener at dette er kvinner som liker å bli behandlet som dritt og som ikke får seg noe bedre. Og at de bidrar til å skape en ubalanse i samfunnet om de får unger med de.

jeg synes masse afrikanske er ganske skumle. Er det noen jeg har blitt sextrakassert av så er det de. Selv om jeg kjenner et par som er veldig snille. Men fakta og mine erfaringer er at de kan være ganske aggressive. Jeg skjønner ikke at disse jentene tør?

Anonymkode: f76de...52d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg bor i Afrika og har aldri opplevd å bli behandlet med mer respekt enn fra mennene her. Riktig nok har jeg aldri hatt noe slags romantisk forhold med afrikanere, men flere av mine venner har og jeg har ikke hørt om noe mer enn utroskap fra én av dem. Skulle nesten tro at man finner noen sure epler blant alle nasjonaliteter, eller?? 

Anonymkode: 286ed...e8e

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner til et par jenter som bare går etter afrikanske menn. Er dette kvinner som blir sett ned på? Det virkernikke som de bryr seg noenom det ihvertfal, men de snakkes veldig stygt om av andre jeg kjenner. De mener at dette er kvinner som liker å bli behandlet som dritt og som ikke får seg noe bedre. Og at de bidrar til å skape en ubalanse i samfunnet om de får unger med de.

jeg synes masse afrikanske er ganske skumle. Er det noen jeg har blitt sextrakassert av så er det de. Selv om jeg kjenner et par som er veldig snille. Men fakta og mine erfaringer er at de kan være ganske aggressive. Jeg skjønner ikke at disse jentene tør?

jeg vet mange ser dumt på slike jenter pga slike kvinner går rundt med tanken på at om han er en neger er kølla hans 25 cm noe som er en myte. jeg er selv neger og jeg vet at mange kvinner som jeg har ligget med har gått etter meg , ikke pga jeg er kjekk men pga de har vært nysjerrig på hvor stor jeg er der nede. så er jeg helt gjennomsnittelig på 13 cm.

jeg har også mange afrikanske venner. de har dårlig syn på kvinner og de fleste av dem er ...hva skal jeg si....mindre pene ? ganske uhygiensik

Anonymkode: f4816...2aa

• Liker 1
Skrevet

Tja. Kjente en jente som er sånn :Pser ikke ned på henne men vi pleide jo å spøke litt til henne om det. Synes det kan være litt creepy med folk som har en slags "fetish" for en spesiell hudfarge/rase/kultur for man får litt den følelsen om det er mennesket de er ute etter eller bare rasen liksom - sånn som på chewing gum på Netflix når en fyr ber hovedpersonen på date men så vil han at hun skal ha på seg et Afrikansk stammekostyme mens han runker :hoho:men samtidig alle har vel preferanser så... Så lenge man behandler hverandre som mennesker og med respekt så er det vel greit.

Anonymkode: dd915...7f4

• Liker 1
Skrevet

Ja, det kan jeg ærlig innrømme; jeg har fordommer mot jenter som "bare går etter afrikanske menn". (Er kvinne).

Det finnes vel nok av kvinner som har fordommer mot menn som utelukkende går etter østeuropeere eller asiatiske damer og? Disse stereotypene er ikke hentet ut av løse luften.

Anonymkode: 28d12...d82

• Liker 4
Skrevet

Jepp, jeg har fordommer mot alle som dater utenom sin egen "rase". Spesielt kvinner som går etter ikke-vestlige menn. Hvorfor vil de seg selv så vondt liksom?

Anonymkode: 5513f...c3f

• Liker 4
Skrevet

Afrika er et veldig stort land. :sarkasme:

Anonymkode: af5ea...6ad

Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

jada, alle som bor i det store landet Afrika er jo helt like :rolleyes:

Ingen forskjell på folk i Somalia og Kenya, eller andre store byer :fnise:

Endret av Catalina Culès
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, jeg har fordommer mot alle som dater utenom sin egen "rase". Spesielt kvinner som går etter ikke-vestlige menn. Hvorfor vil de seg selv så vondt liksom?

Vel, jeg har bare vært forelsket i en muslim, betyr dette at jeg går etter muslimske menn da liksom?

Skrevet (endret)

i USA kalles de for "mudsharks".
Hvis du har lyst å bli single mom så finner du deg en "afrikaner".
51be13757a3f9.jpeg

Endret av herremann
  • Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, jeg har bare vært forelsket i en muslim, betyr dette at jeg går etter muslimske menn da liksom?

Nei, det betyr at du har vært forelsket i en muslim.

Skrevet

Er så enig. Kjenner bare sånne som er blitt enslige mødre etter kort tid. Men de har vel en eller annen sær preferanse da. Motsatt rasisme på en måte. De er litt sånn " Nei, ikke hvit mann på meg, det må være en svart en for jeg er så kul og det er så kult med svarte, mye kulere enn hvite" liksom. 

Anonymkode: bce6a...bfc

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært sammen med to afrikanske menn og de er de snilleste menneskene jeg noen gang har vært borti. 
Reflekterte, opptatt av filosofi og dypere mening med livet, opptatt av den altelskende guden Jah og å behandle alle dyr og mennesker med respekt, varme mot meg og mot alle andre, behandler venner som familie og baksnakker ikke og lager ikke drama og sånne ting som norske menn kan gjøre med sine venner, er gode på å lage mat, og gode i senga :)
Kunne aldri falt meg inn å skamme meg over det, og de som mener det er skam å være hvit og sammen med en afrikaner bør legge seg i grava og gå gjennom tidsmaskinen igjen for vi lever ikke på 1800 tallet nå. Da er du en rasist rett og slett. 

Jeg har blitt mer seksuelt trakassert av hvite menn og arabere enn afrikanere. 

Anonymkode: d784a...0ca

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært sammen med to afrikanske menn og de er de snilleste menneskene jeg noen gang har vært borti. 
Reflekterte, opptatt av filosofi og dypere mening med livet, opptatt av den altelskende guden Jah og å behandle alle dyr og mennesker med respekt, varme mot meg og mot alle andre, behandler venner som familie og baksnakker ikke og lager ikke drama og sånne ting som norske menn kan gjøre med sine venner, er gode på å lage mat, og gode i senga :)
Kunne aldri falt meg inn å skamme meg over det, og de som mener det er skam å være hvit og sammen med en afrikaner bør legge seg i grava og gå gjennom tidsmaskinen igjen for vi lever ikke på 1800 tallet nå. Da er du en rasist rett og slett. 

Jeg har blitt mer seksuelt trakassert av hvite menn og arabere enn afrikanere. 

Fint å se at noen har fine erfaringer med utlendinger også. Vært litt forvirret på hvilket parti jeg bør ta noen ganger. Har norske venner, innflytta venner fra andre land som er sammen med menn fra andre land og deres forhold er fint. Men så har vi familien min borti bygda, som kaller folk fra andre land for "søppel". Stefaren min sa en gang vi var i oslo ;"er det noe jeg blir kvalm av så er det norske kvinner som er sammen med disse svarte mennene". Nå er jeg ikke hwlt naiv heller og forguder folk fordi de er utlendigner, men jeg har blitt positivt overrasket når jeg ble litt mer bereist. 

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fint å se at noen har fine erfaringer med utlendinger også. Vært litt forvirret på hvilket parti jeg bør ta noen ganger. Har norske venner, innflytta venner fra andre land som er sammen med menn fra andre land og deres forhold er fint. Men så har vi familien min borti bygda, som kaller folk fra andre land for "søppel". Stefaren min sa en gang vi var i oslo ;"er det noe jeg blir kvalm av så er det norske kvinner som er sammen med disse svarte mennene". Nå er jeg ikke hwlt naiv heller og forguder folk fordi de er utlendigner, men jeg har blitt positivt overrasket når jeg ble litt mer bereist. 

Huff. Da er det familien din det er noe galt med for å si det sånn..... Så trist og forferdelig! Trangsynt og ondt rett og slett! 

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff. Da er det familien din det er noe galt med for å si det sånn..... Så trist og forferdelig! Trangsynt og ondt rett og slett! 

De er ikke onde. Jeg er fra en veldig stabil familie med lite problemer sånn egentlig. Men jeg har blitt mer bereist enn de fleste av dem. De drar på de typiske feriestedene som syden , og det tror jeg ikke gir riktig bilde av landene og kulturen i et land. Det er jo stort sett andre nordmenn og folk som er der på ferie :P 

men de hadde nok fått seg en overraskelse om de besøkte noen steder som ikke er beregnet for bare turister. Jeg var redd for folk fra utlandet selv. Men ser jo at norske kan være like slemme. 

Skrevet

Jeg synes det er galt når de fetisherer afrikanere og vil ha barn med dem fordi "blandingsbarn er så søte"..har venninner som er i stabile forhold med afrikanere,men kjenner til ganske mange tilfeller der det ikke er slik.

Også irriterer jeg meg over at de bruker mannen og/eller barna som et argument. Feks "jeg har mørkhudete barn så derfor...."

Eller de som kler seg ut som om de skal i et Gambisk bryllup. Slapp helt av,du trenger ikke ha rastafletter og gå med klær i voks med "afrikansk"mønster bare fordi mannen din er svart. De som driver med det er jo de som er verst på kulturell appropiering. De er helt "jeg er så imot rasisme fordi mannen min er svart" okei,så slutt å kle deg ut da. Slutt å stjel andre kultur og tro det er greit fordi mannen din er mørkhudet.

Jeg er helt for å feks være nysgjerrig på en annen kultur og det er jo ganske normalt at man feks vil lære seg å lage en nigeriansk matrett eller høre på nigeriansk musikk hvis man er sammen med en nigerianer,men man behøver ikke å overdrive.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det er betenkelig at unge afrikanske menn ofte er sammen men enten kvinner som er 40 kg overvektige eller som er 20 år eldre enn de.  Liker afrikanske menn generelt eldre og overvektige kvinner?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...