Gå til innhold

Hvor dyr jakke bør jeg kjøpe til min 15-åring?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan gikk det TS? Ble det jakke :)

Skrevet

Sjekk nelly! Har ofte fine vinterjakker til 800 ish. Så at man MÅ opp i 2k for en god jakke som noen påstår, stemmer ikke!

Skrevet
På 13.11.2017 den 20.13, AnonymBruker skrev:

Det er den her: (den er på salg til 2000kr på kjøpesenteret vi handler i)

https://www.jeanpaul.no/dameklaer/jakker-kaaper/jpf-a17-blast-parka/sky-captain/

Anonymkode: a97a0...032

Hadde ikke betalt 2k for den. Skal man bruke 2000 på en jakke så burde man hvertfall kjøpe en skikkelig kvalitetsjakke fylt med feks dun. Ikke en av polyester der man betaler for merket...

• Liker 1
Skrevet

Det bør ikke være et spørsmål om pris. Men hva du får for pengene. 

På Jula har de en rå vinterparka nå som koster kr 600,- på tilbud. Den fryser man ikke i. 

Anonymkode: 9785f...f5d

Skrevet
32 minutter siden, Carrot skrev:

Hvordan gikk det TS? Ble det jakke :)

Det ble det! De var desverre utsolgt i hennes størrelse, men hun prøvde én størrelse større, og der var ikke så stor forskjell. Så har hun litt å vokse i også.

Ser det er mange som kommer med mange fine forslag, men vi var ikke lystne på å bestille på nettet, ettersom at det altfor ofte ikke passer, og det tar så lang tid å sende tilbake og få den tilsendt på nytt. I dag kom snøen, så da slo vi til. Takk for mange fine svar:)

• Liker 2
Skrevet
21 minutter siden, Bambi1995 skrev:

Hadde ikke betalt 2k for den. Skal man bruke 2000 på en jakke så burde man hvertfall kjøpe en skikkelig kvalitetsjakke fylt med feks dun. Ikke en av polyester der man betaler for merket...

Dunjakker er som mange er sier ikke bra rustet mot vått vær ;)

Jean Paul er forøvrig ikke i den høyeste prisklassen.

Skrevet
25 minutes ago, AnonymBruker said:

Det ble det! De var desverre utsolgt i hennes størrelse, men hun prøvde én størrelse større, og der var ikke så stor forskjell. Så har hun litt å vokse i også.

Ser det er mange som kommer med mange fine forslag, men vi var ikke lystne på å bestille på nettet, ettersom at det altfor ofte ikke passer, og det tar så lang tid å sende tilbake og få den tilsendt på nytt. I dag kom snøen, så da slo vi til. Takk for mange fine svar:)

Så bra. :) Hadde nok gjort det samme selv, selv om jeg ikke eier et plagg som er i nærheten av like dyrt. Hvis man ikke regner med bunaden da.

Men jeg kan jo gjerne bruke 1000,- på vinterdress til 5-åringen, og en jakke til en 15-åring har jo muligheter for å vare litt lenger. Den jakka jeg fikk da jeg var 15 ble pensjonert i år, og jeg er 33. ;)

Anonymkode: 041a9...06a

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ble det!

Så kjekt for jenta di :)

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dunjakker er som mange er sier ikke bra rustet mot vått vær ;)

Jean Paul er forøvrig ikke i den høyeste prisklassen.

Godt det finnes dunjakker som er vanntette da, eller hva? ;) hehe. Tviler på polyester(eller plast) er no bedre. 

Neida, ikke så høy. bare 3000. Lommerusk det :alice:

Anonymkode: fd78e...4d8

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Godt det finnes dunjakker som er vanntette da, eller hva? ;) hehe. Tviler på polyester(eller plast) er no bedre. 

Neida, ikke så høy. bare 3000. Lommerusk det :alice:

Anonymkode: fd78e...4d8

Sa ikke at den ikke var høy, men ikke høyESTE. Finnes massevis av merker som er langt verre, slik som canada goose, parajumper, svea etc.

Vi fikk forøvrig jakka for 2000, ikke 3000.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...