AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #1 Del Skrevet 13. november 2017 Jeg ønsker meg gjerne en praktisk jobb. Arbeidstid har ikke så mye å si. Så hvilke praktiske yrker finnes det der det er gode muligheter for jobb? Anonymkode: 378d1...c22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoH Skrevet 13. november 2017 #2 Del Skrevet 13. november 2017 Hva mener du med praktiske yrker? Primærnæringen, industri, bygge og anlegg, omsorgsyrker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #3 Del Skrevet 13. november 2017 1 time siden, RoH skrev: Hva mener du med praktiske yrker? Primærnæringen, industri, bygge og anlegg, omsorgsyrker? Jeg tenker alle yrker der man ikke sitter på kontor. Anonymkode: 378d1...c22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NØKTERN Skrevet 13. november 2017 #4 Del Skrevet 13. november 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker alle yrker der man ikke sitter på kontor. Anonymkode: 378d1...c22 sykepleier om du tørr. mange jobbmulighter..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #5 Del Skrevet 13. november 2017 Lærer Anonymkode: 1f765...b45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #6 Del Skrevet 13. november 2017 Fint om du kunne si litt om fysikken din og om det er noen spesielle egenskaper eller interesser du har, for det finnes mange ulike praktiske yrker, noen som ikke krever stort av utdanning og. Et tips er å få hjelp av et bemanningsbyrå. Anonymkode: b5b38...640 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #7 Del Skrevet 13. november 2017 Sykepleier, vernepleier, sosionom, politi hvis du kan gå arbeidsledig i 6 mnd før du får jobb Anonymkode: 77e98...006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå