mapanda Skrevet 13. november 2017 #1 Skrevet 13. november 2017 Hei! Er det noen som har tatt bachelor i idrett/ master og fått jobb, eller vet om jobber man kan ta?
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #2 Skrevet 13. november 2017 De jeg kjenner som har den utdanningen har alle tatt PPU og blitt gymlærere Anonymkode: 89aa9...dbc
Gjest earlgrey Skrevet 17. november 2017 #3 Skrevet 17. november 2017 Finnes jo forskjellige retninger innenfor idrett da, noen har innebygd PPU (f. eks faglærer i idrett og kroppsøving) og da kan du blant annet jobbe på 1-13. trinn i skoleverket, samt voksenopplæring, folkehøgskole, treningssentre, frisklivssentraler eller som miljøterapaut på boinstitustitusjon/BUP osv. Du kan også bygge på med årsstudium/master dersom du ønsker å peile deg inn på andre stillinger jeg tenker for eksempel å ta master i spesialpedagogikk når jeg er ferdig med faglærerutdanningen min med en ren idrettsbachelor uten ppu vet jeg desverre ikke hva jobbmulighetene er, kommer vel an på hvilken linje du søker? NIH har masse forskjellig å velge imellom Bare spør dersom du lurer på noe mer, skal prøve å svare så godt jeg kan!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå