Gå til innhold

Rasistiske hatsider består nesten kun av menn

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

FOI: Därför lockas män till svenska hatsajter
Totalförsvarets forskningsinstitut har granskat svenska invandrings- och främlingsfientliga sajter.
Artiklarna och kommentarsfälten på Avpixlat – som numera heter Samhällsnytt – domineras nästan fullständigt av män.

...

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/foi-darfor-lockas-man-till-svenska-hatsajter

Er det sant? Oppfatter du menn som mer fordomsfulle enn kvinner? 

Anonymkode: 18534...abd

Ryddet for innhold med opphavsrett.

Edie, mod.

Endret av Edie
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Det er veldig åpenbart at menn i ekstremt mye større grad har hatfulle holdninger enn kvinner. 

Anonymkode: 9e74b...383

• Liker 4
Skrevet

er nok menn som oftere står bak slike side.... men spiller det noen rolle ? so fucking what ? menn er ikke opptatt av å fremstå som politisk korrekt slikt som kvinner er og tørr å si hva de mener

Anonymkode: 859e6...ce5

• Liker 2
Skrevet

Det er klart at det er mest menn som har skjønt hvilket problem innvandringen er for den vestlige verden, menn er mer opptatt av fakta enn følelser, det er synd ikke flere kvinner er det samme.

MSM fremstiller hele høyresiden som ekstremister og galinger. Til og med Polens nasjonaldag ble i MSM fremstilt som en storstilt hyllest av nazister. "60 000 nazister marsjerer i Warszawa"" Oooops vi glemte å ta med bildene som viste bannere som sier nei til nazisme da, pft ingen merker det!"

Anonymkode: dfa27...df7

• Liker 2
Skrevet

Menn blir generelt mer ekstreme i alle sammenhenger, uansett om det er hat, jobb eller samling av frimerker. Til syvende og sist er det en konsekvens av at menn kan få mange flere barn enn kvinner, og at genene derfor har mer å vinne på å gjøre seg bemerket når de er i menn.

Anonymkode: e5b88...9df

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn blir generelt mer ekstreme i alle sammenhenger, uansett om det er hat, jobb eller samling av frimerker. Til syvende og sist er det en konsekvens av at menn kan få mange flere barn enn kvinner, og at genene derfor har mer å vinne på å gjøre seg bemerket når de er i menn.

Anonymkode: e5b88...9df

Ja, det er noe i den duren. Det er større «spredning» blant menn når der gjelder det meste. Flere menn enn kvinner som tjener mye. Men også flere menn enn kvinner som lever på gata. Osv. :)

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er klart at det er mest menn som har skjønt hvilket problem innvandringen er for den vestlige verden, menn er mer opptatt av fakta enn følelser, det er synd ikke flere kvinner er det samme.

Menn er mer opptatt av hierarkisk tenkning og makt. Fakta? Fakta er at verden er full av mennesker som lider og er på flukt, og fakta er at disse trenger hjelp. Vi er alle mennesker, ikke brøleaper som kjemper seg imellom om mest mulig status og innflytelse. Dessverre er det mange menn som lever hele livene sine på barnehagestadiet: "min pappa er sterkere enn din pappa, og derfor er jeg sterkere enn deg og derfor skal jeg bestemme mer enn deg, jeg er hvitere enn deg derfor er jeg mer verdt enn deg, jeg har penis mellom beina derfor er jeg mer verdt enn deg, blablabla".

Anonymkode: bddfc...abc

• Liker 3
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

er nok menn som oftere står bak slike side.... men spiller det noen rolle ? so fucking what ? menn er ikke opptatt av å fremstå som politisk korrekt slikt som kvinner er og tørr å si hva de mener

Nei, menn er mest opptatt av å fremstå som de egoistiske, selvforherligende, stupide, lavt utdannede, sexfikserte og materialistiske fjompenissene de er.

• Liker 3
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinnor som inte har ”de rätta” åsikterna omtalas däremot i nedsättande ordalag i kommentarsfälten. De kallas för ”PK-fittor”, ”feministluder” eller ”batikhäxor”.

Ja, typisk å få dette tilbake.

Anonymkode: fc353...a60

• Liker 4
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke det det handler om. "redd for å ikke tørre å si hva vi mener" Handler om at mange menn har hatfulle holdninger som ikke eksisterer hos på langt nær like mange kvinner. Om jeg hater på noe så spør jeg meg selv alltid om mitt liv blir bedre eller dårligere av hat, og svaret på det sier seg jo selv. Så gidder jeg ikke bruke energi på det og velger å tolerere og ikke henge meg opp i det. Mange menn derimot har et behov for å trykke andre , svakere og mindre privilgerte grupper ned, for å heve seg selv så om de har det kjipt eller er bitre på noe så vil de liksom sørge for å trekke andre med ned i dritten i stedet for å bygge opp seg selv og andre

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn er mer opptatt av hierarkisk tenkning og makt. Fakta? Fakta er at verden er full av mennesker som lider og er på flukt, og fakta er at disse trenger hjelp. Vi er alle mennesker, ikke brøleaper som kjemper seg imellom om mest mulig status og innflytelse. Dessverre er det mange menn som lever hele livene sine på barnehagestadiet: "min pappa er sterkere enn din pappa, og derfor er jeg sterkere enn deg og derfor skal jeg bestemme mer enn deg, jeg er hvitere enn deg derfor er jeg mer verdt enn deg, jeg har penis mellom beina derfor er jeg mer verdt enn deg, blablabla".

Dette

Gjest Frankenstein1
Skrevet (endret)
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke det det handler om. "redd for å ikke tørre å si hva vi mener" Handler om at mange menn har hatfulle holdninger som ikke eksisterer hos på langt nær like mange kvinner. Om jeg hater på noe så spør jeg meg selv alltid om mitt liv blir bedre eller dårligere av hat, og svaret på det sier seg jo selv. Så gidder jeg ikke bruke energi på det og velger å tolerere og ikke henge meg opp i det. Mange menn derimot har et behov for å trykke andre , svakere og mindre privilgerte grupper ned, for å heve seg selv så om de har det kjipt eller er bitre på noe så vil de liksom sørge for å trekke andre med ned i dritten i stedet for å bygge opp seg selv og andre

Måten sinte, hvite menn takler innvandringsdebatten på, og måten med å "tolerere det" og ikke "henge seg opp i det" er like destruktivt; de er begge uttrykk for ansvarsfraskrivelse som fyrer opp under hverandre i en problemstilling som for å kunne løses på en god og realistisk måte krever det motsatte.

Endret av Frankenstein1
Skrevet

Tråden flyttes til Skråblikk og generaliseringer.

Edie, mod.

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Import the third world and you become the third world. Det hjelper ingenting å bringe flyktningene hit.

Svært få Alt-Right'ere mener at de hvite menneskene er overlegne alle andre. Måten du ordlegger deg på og beskrivelsene dine viser at du egentlig ikke vet hva du snakker om.

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Import the third world and you become the third world. Det hjelper ingenting å bringe flyktningene hit.

Svært få Alt-Right'ere mener at de hvite menneskene er overlegne alle andre. Måten du ordlegger deg på og beskrivelsene dine viser at du egentlig ikke vet hva du snakker om.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingenting i den videoen beviser at mange på Alt-right mener hvite er overlegne.

Og ja, jeg vet du kommer til å finne de som mener det. Likevel, de aller aller fleste mener at alle raser og etnisiteter har sine egne særtrekk. Feks er det velkjent at asiatiske mennesker generelt har høyest IQ. 

Hovedpoenget, som mange av dere ser ut til å misse, er at vi ønsker homogene befolkninger i landene. Ingen reagerer om man sier Japan for japanere, men så fort man sier Europa for hvite da er helvetet løs!

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

FOI: Därför lockas män till svenska hatsajter
Totalförsvarets forskningsinstitut har granskat svenska invandrings- och främlingsfientliga sajter.
Artiklarna och kommentarsfälten på Avpixlat – som numera heter Samhällsnytt – domineras nästan fullständigt av män.

...

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/foi-darfor-lockas-man-till-svenska-hatsajter

Er det sant? Oppfatter du menn som mer fordomsfulle enn kvinner? 

Edie, mod.

Jeg syns kvinnene kan være like fordomsfulle som mennene. Og når det angår rasister er pakistan og afrika verst. Snakk om å være proppfulle med fordommer. Jeg får ikke opp lenken din. 

Anonymkode: 03310...80b

Skrevet

Overrasker meg ikke. Se bare hvor stor andel av mennene her inne som er sånn. Hater både kvinner og utlendinger og alt som ikke har med dem selv å gjøre 

Anonymkode: f155b...037

• Liker 2
Skrevet

Ikke overraskende med tanke på at menn er onde.

Anonymkode: a886b...991

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...