Nethieo Skrevet 13. november 2017 #1 Skrevet 13. november 2017 Føler meg vanvittig ensom og alene om dette, men håper noen som har vært i lignende situasjon (jeg kan umulig være den eneste?!) har erfaring å dele. Kort forklart: PP3, hadde IKM 4. november, altså EL rundt 15.-20. Oktober et sted. Blødde fra 20.-23. Oktober. Mer enn vanlig mens og vondere. IKM kom og gikk og jeg har tatt negativ etter negativ test, sist nå på lørdag, 7 dager IKM. Ergo ikke gravid. Kan det hende at jeg fikk TR 2 UKER for tidlig, hvis jeg hadde noe i magen som ikke var verdt å samle på? Har vanligvis regelmessig mens og lett blødning i kun tre dager. Så i teorien: hvis jeg fikk TR 2 uker for tidlig har jeg ny ikm 18. November; altså om kun 5 dager. Problemet er bare at i så tilfelle var jeg ikke klar over når jeg hypotetisk sett hadde EL, ergo vil det være hundre prosent flaks om noe skulle klaffet nå. Har hatt en del murringen i magen, som menssmerter men mildere - hele forrige helg når jeg trodde jeg hadde IKM og av og på siden det. Murring etter EL kanskje? Eller er det håp? Prøveveninne ble gravid akkurat når jeg sist begynte å blø. Veldig glad på hennes vegne, utrolig sårt på egne vegne. Jeg er så utrolig fortvilet. Drar til legen i neste uke om TR ikke dukker opp og tester forblir negative. Er det noen her som har tanker eller erfaringer å dele blir jeg utrolig glad ❤️
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #2 Skrevet 13. november 2017 7 timer siden, Nethieo skrev: Føler meg vanvittig ensom og alene om dette, men håper noen som har vært i lignende situasjon (jeg kan umulig være den eneste?!) har erfaring å dele. Kort forklart: PP3, hadde IKM 4. november, altså EL rundt 15.-20. Oktober et sted. Blødde fra 20.-23. Oktober. Mer enn vanlig mens og vondere. IKM kom og gikk og jeg har tatt negativ etter negativ test, sist nå på lørdag, 7 dager IKM. Ergo ikke gravid. Kan det hende at jeg fikk TR 2 UKER for tidlig, hvis jeg hadde noe i magen som ikke var verdt å samle på? Har vanligvis regelmessig mens og lett blødning i kun tre dager. Så i teorien: hvis jeg fikk TR 2 uker for tidlig har jeg ny ikm 18. November; altså om kun 5 dager. Problemet er bare at i så tilfelle var jeg ikke klar over når jeg hypotetisk sett hadde EL, ergo vil det være hundre prosent flaks om noe skulle klaffet nå. Har hatt en del murringen i magen, som menssmerter men mildere - hele forrige helg når jeg trodde jeg hadde IKM og av og på siden det. Murring etter EL kanskje? Eller er det håp? Prøveveninne ble gravid akkurat når jeg sist begynte å blø. Veldig glad på hennes vegne, utrolig sårt på egne vegne. Jeg er så utrolig fortvilet. Drar til legen i neste uke om TR ikke dukker opp og tester forblir negative. Er det noen her som har tanker eller erfaringer å dele blir jeg utrolig glad ❤️ Har du nettopp sluttet på pillen? Isåfall så ville jeg ikke stolt på at "mensen pleier å være regelmessig" Det kan fort ta ett år før kroppen stabiliserer seg. Eggløsningstester eller temping er en god måte å holde "kontroll". Jeg har litt uregelmessig syklus, men har lært at jeg har lutefase på 17 dager så når positiv egg. Løsningstest med elslim er positiv vet jeg når mensen kommer å slipper å stresse med om jeg er sein eller ikke og ikke minst når vi skal ha sex Anonymkode: b6db8...e8a
Nethieo Skrevet 13. november 2017 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2017 2 hours ago, AnonymBruker said: Har du nettopp sluttet på pillen? Isåfall så ville jeg ikke stolt på at "mensen pleier å være regelmessig" Det kan fort ta ett år før kroppen stabiliserer seg. Eggløsningstester eller temping er en god måte å holde "kontroll". Jeg har litt uregelmessig syklus, men har lært at jeg har lutefase på 17 dager så når positiv egg. Løsningstest med elslim er positiv vet jeg når mensen kommer å slipper å stresse med om jeg er sein eller ikke og ikke minst når vi skal ha sex Anonymkode: b6db8...e8a Gått på minipillen, men hadde samme syklus da som nå, inntil midten av oktober altså. Har EL-tester i skuffen, men tenker jeg skal vente med å bruke de til etter TR. Får nok bare smøre meg med tålmodighet og se om noe skjer til helgen. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå