Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 6,2 fra før, har jeg forstått det rett om messenger plus er et alternativ som inneholder flere muligheter enn 6.2 ?

Har prøvd 7.0, men den fungerte dårlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor fungerte 7.0 dårlig? 7.0 BETA versjonen funker kjempefint her hos meg.

Skrevet

Messenger Plus er et tillegg til Messenger. Ikke et alternativ.

Med Plus får du mange, mange flere muligheter til å stille inn og gjøre Messenger'n akkurat slik du vil ha den.

Anbefales varmt!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvordan får man lagt til plus på min msn?

De sier at beta ikke er noe god. lett for andre å komme seg inn bakveien osv...

Skrevet
Hvorfor fungerte 7.0 dårlig? 7.0 BETA versjonen funker kjempefint her hos meg.

Den var ustabil.

Gjest Anonymous
Skrevet

Fikk i gave et slikt sett. Brkte det mye til å lage cdcover.....

Nå har vi ny maskin og jeg skal legge det inn igjen.

da kommer det opp en rute hvor de ber om navn på bruker,rukernavn, navn på arb.plass(?) og til slutt produktnummeret på esken.

dette skedde ikke forige gang vi la det inn.

Hva skjer?

eg får ikke lagt det inn pga dette.

Uansett, den godtar ikke navn vi legger inn. Hva kan jeg gjøre?

Skrevet
Fikk i gave et slikt sett. Brkte det mye til å lage cdcover.....

Nå har vi ny maskin og jeg skal legge det inn igjen.

da kommer det opp en rute hvor de ber om navn på bruker,rukernavn, navn på arb.plass(?) og til slutt produktnummeret på esken.

dette skedde ikke forige gang vi la det inn.

Hva skjer?

eg får ikke lagt det inn pga dette.

Uansett, den godtar ikke navn vi legger inn. Hva kan jeg gjøre?

Har du lagt inn denne feil eller?

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis du vil ha et tonn med spyware, så vær så god, bruk MSN Plus.

Gjest Kaffegjesten
Skrevet

Enig med siste innlegg. Det programmet - MSN Plus er det absolutt verste du kan ha på pc'en. Finnes ikke noe som tiltrekker mere virus, trojanere, spyware - you name it - enn det. MSN ja, men ikke noe plus. Det får ikke mine barn lov å installere på noen av våre (ikke sine egne en gang)pc'er her i huset. Gud vet hvor mange jeg har måtte hjelpe f eks med å fjerne program som hijack'er nettleseren og installerer alskens dritt i pc'en.

Skrevet
Enig med siste innlegg. Det programmet - MSN Plus er det absolutt verste du kan ha på pc'en. Finnes ikke noe som tiltrekker mere virus' date=' trojanere, spyware - you name it - enn det. MSN ja, men ikke noe plus. Det får ikke mine barn lov å installere på noen av våre (ikke sine egne en gang)pc'er her i huset. Gud vet hvor mange jeg har måtte hjelpe f eks med å fjerne program som hijack'er nettleseren og installerer alskens dritt i pc'en.[/quote']

Er du helt sikker på at vi snakker om samme ting her?

Jeg snakker om MSGPlus http://www.msgplus.net/.

Jeg installerte maskinen på nytt nå nylig, og scannet maskinen (c-disken) med nyeste Adaware. Den fant ingenting annet enn et par cookies. Har aldri hørt at MSGPlus har spyware, og har heller aldri opplevd det selv. Det høres litt rart ut.

Gjest Kaffegjesten
Skrevet

Kikket på sidene du linket til og det ser ut som samme program - MSG eller MSN - Messenger Plus. Jeg har faktisk ikke hørt annet enn MSN Plus, men det er kanskje feil - selv om jeg ser at også noen i denne tråden bruker det samme som meg.

Jeg bruker ikke MSN Plus, men gud hjelpe meg hvor mange jeg har hjulpet med å fjerne dritt som kommer på en pc ved hjelp av det programmet. Det hjelper litt om du svarer nei - NEI ved installering - til å tillate sponsorprogram. Og det er dette som er clouet - MSN Plus tillater så mange reklameprogrammet å komme på pc'en og det er videre via disse det kommer mye dritt på pc'en. Mange opplever at pc'en blir tregere, ofte mye tregere osv. Hvis du går på forum rundt om på nettet - har ikke hørt om ett eneste sted hvor noen vil anbefale MSN/MSG Plus - tvert i mot - hvis du ikke vil ha pc'en din tregere og full av "rare" programmer som legger på "searchbars", reklameprogrammer, spywareprogrammer osv. og tar opp cpu-kapasitet. Ad-aware finner ikke alle de spywareprogrammene, ei heller rensker den opp i tool/searchbars. MSN/MSG Plus legger gjerne igjen programmer som hijack'er nettleseren din - som Coolwebsearch, Lop, searchweb osv - som er svært vanskelig å få bort og da kan du heller ikke sette din egen startside. Den blir bare endret hele tiden.

Du - og andre her på Kvinneguiden må gjerne bruke programmet, men jeg gjør det ikke.

Skrevet

Akkurat. Dette er interessant.

Har faktisk en gang hatt problem med CWS. Fikk fjernet den etterhvert. Visste ikke helt hvor den kom fra, men antok at den kom fra uvøren surfing med IE.

Man installerer jo selvfølgelig ikke sponsorprogrammet.

Jeg får kanskje sjekke litt nærmere.

Jeg har ihvertfall aldri (bortsett fra denne ene gangen) hatt problemer. Har sjekket maskinen med F-secure, Kaspersky, PestPatrol og Adaware, men ikke funnet noe spyware. Jeg har også et program som logger all trafikk til uønskede ip'er. Det melder aldri om trafikk med mindre jeg er bruker nettet (på visse applikasjoner).

Men jeg må helt klart sjekke opp litt mer rundt dette.

Gjest Kaspersen
Skrevet

Heisann :-)

At msn plus inneholder spyware er riktig, meen hvis folk kan bruke litt tid og lese hva du godtar og ikke når dere installerer programvare, så er det lettere å hake av feks å installere sponsorprog som følger med msn plus.

Jeg har installert det på min pc og har ingen problemer :-)

Desverre så haster de fleste seg igjennom installeringen.

msn 7, støtter ikke plus.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg har 6,2 fra før, har jeg forstått det rett om messenger plus er et alternativ som inneholder flere muligheter enn 6.2 ?

Har prøvd 7.0, men den fungerte dårlig.

MSN plus er fullt til randen av spyware... Ville ikke brukt det om jeg var deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...