AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #1 Skrevet 13. november 2017 Beklager at dette ble på engelsk men ville ikke skrive om alt jeg allerede hadde skrevet, var i en diskusjon hvor Seksuell Trakassering av kvinner ble blånektet at det overhode foregikk, foruten om med små barn. Så jeg tenkte om jeg delte min historie på KG, kanskje det vil være lettere for andre å våge å komme fram med sine historier. I den tiden vi er i nå hvor det ser ut som at det blir stor forandring på hvordan folk må oppføre seg, mener jeg vi bør legge alle kortene på bordet og ikke skape en dobbelt moral. Siden det alltid fører til at folk som ikke har gjort noe galt ikke våger å stå frem. Det er bra at alle disse perverse grisene får søkelys på seg, jeg vil bare ikke at det skal bli 100% ensidig. At 20 I was on vacation in New York. At a club, a woman who was clearly drunk stuck her hand into my pants and grabbed me, I had told her when she started to flirt that I was flattered but I just wasn't interested. If she had been sober and nice I would probably have gone along with it cause I did find her attractive. I just didn't want to end up losing my virginity that way, and I felt that I would be talking advantage of her current mental state. So I simply took her hand and removed it, and she started to scream that I was hurting her. She then whispered that I might want to reconsider and if I really wanted to take the chance of rejecting her. Because she was friends with some cops, that they would not believe me over her. If it wasn't for the fact that I was lucky and the female bartender had paid attention to what was going on. My only sexual experience in my life would have been with someone who threatened me with a rapist stamp. I didn't know what to say but the bartender confronted her and said she had seen the whole thing, which resulted in the woman throwing her drink at me, took my drink and almost hit the bartender but I blocked the glass with my hand, she then got up and told the bartender to fuck off. While I was bleeding and the bartender helped me get a piece of glass out of my hand, the woman had found a random guy on the dance floor to make out with. The bartender told a guard to get her and call the cops, and she spent 1 night in jail to sober up, and had to pay 1000$ for attempted physical assault on the bartender and I got 500$ as recompense for putting myself in harms way. But the sexual assault wasn't deemed as enough of an assault, and the lawyer fees would have cost more money then I had. They told me that the chance of winning was low. That proving sexual assault on men by woman is so much harder, and that people would look at her and then look at me and think, and I quote: She is too attractive for a jury to believe you would reject her advancements. So yes it is much harder for men to talk about sexual harassment, since sex is viewed as something women give to men when they are willing, and men should just accept and be happy when we get any attention. I'm now 28 and still I have not had sex, partially because I would want to find a woman that will fall in love with me. Since the only couple of women I have ever loved only saw me as a friend. I am scared now, I've always been nervous of the prospect of sex, feeling like I would not be good at it. But I also worry that if I'm not able to satisfy a partner, that I'll get accused again because my 5 inch penis is too short or that I won't be able to hold it for very long. It seems at my age you are no longer allowed to make mistakes, so the few kisses I have experienced over the years have been very mixed. My first kiss said afterwards that she was turned off by the fact that I didn't act sooner, and that when I did, she still enjoyed it but that she felt the moment had slightly passed. When I then told her she was my first kiss, she said that explains a lot, and that I should get some practice, to not be so afraid to touch and that if a woman wasn't interested she would let me know. While my second kiss said that there was no harm in it, and that it was a nice feeling having someone be attracted to her. But that she wasn't expecting it, that after our date she really didn't feel any sparks between us. I was worried that I had pressured her into doing something she didn't want to, but she said I shouldn't worry about it. She didn't feel like I had "overpowered" her or anything like that, she herself just wasn't really used to getting any attention. So when I leaned in and then looked at her to see if she would mind she didn't pull back cause she wanted to see if she would feel anything after we had kissed. Still I do feel guilty about the last kiss in particular, I geniuenly thought that she liked me since we had gotten to know each other for a month before we met and she invited me home to her place after our date. But I now know never to do that again and if I ever end up in a situation where I think a kiss is possible I will ask "can I?" first, not just look at the body language thinking it's ok. Anonymkode: c93d1...26d 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #2 Skrevet 13. november 2017 Det finnes definitivt kvinner som trakasserer menn seksuelt. Ikke bare noen få, men mange. Og det er akkurat like lite greit som når det er menn som trakasserer kvinner. På min forrige jobb var det en middelaldrende kvinne som alltid drakk seg snydens på jobbfester, og så prøvde å tafse på de unge mannlige ansatte. Kom med slibrige kommentarer, tørrjukket på dem, osv. Helt uakseptabelt, men så vidt jeg vet var det ingen som tok tak i det, for hun holdt på sånn hvert eneste julebord jeg var på i fem år... Anonymkode: 1a555...7f1 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #3 Skrevet 13. november 2017 Nei, kvinner kan ikke drive med seksuell trakassering. Det er nemlig ikke system for det. Menns seksuelle trakassering er en del av det patriarkalske systemet. Anonymkode: 68358...cb3 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #4 Skrevet 13. november 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det finnes definitivt kvinner som trakasserer menn seksuelt. Ikke bare noen få, men mange. Og det er akkurat like lite greit som når det er menn som trakasserer kvinner. På min forrige jobb var det en middelaldrende kvinne som alltid drakk seg snydens på jobbfester, og så prøvde å tafse på de unge mannlige ansatte. Kom med slibrige kommentarer, tørrjukket på dem, osv. Helt uakseptabelt, men så vidt jeg vet var det ingen som tok tak i det, for hun holdt på sånn hvert eneste julebord jeg var på i fem år... Anonymkode: 1a555...7f1 Ja hadde det vært en middelaldrende mann som gjorde det på unge kvinnelige ansatte ville det fort blitt tatt hånd om, om det da ikke er en slik hollywood situasjon hvor folk blir hysset ned med penger og publisister Anonymkode: c93d1...26d 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #5 Skrevet 13. november 2017 Tror aldri jeg har sett noen som har sagt at dette ikke finnes. Men har sett mange som sier at seksuell trakassering mot menn ikke finnes. Anonymkode: 4aec7...26c
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #6 Skrevet 13. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja hadde det vært en middelaldrende mann som gjorde det på unge kvinnelige ansatte ville det fort blitt tatt hånd om, om det da ikke er en slik hollywood situasjon hvor folk blir hysset ned med penger og publisister Anonymkode: c93d1...26d Nåja, jeg ble utsatt for en god del av det samme av middelaldrende menn, da... uten at det ble gjort noe med det, for det er jo bare på gøy må vite... Anonymkode: 1a555...7f1 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #7 Skrevet 13. november 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, kvinner kan ikke drive med seksuell trakassering. Det er nemlig ikke system for det. Menns seksuelle trakassering er en del av det patriarkalske systemet. Anonymkode: 68358...cb3 Hva med alle de kvinnelige lærerne som har blitt tatt for å voldta de mannlige elevene sine? Anonymkode: c93d1...26d
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #8 Skrevet 13. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med alle de kvinnelige lærerne som har blitt tatt for å voldta de mannlige elevene sine? Anonymkode: c93d1...26d Hva med alle de mannlige helsearbeiderne som har foregrepet seg på fysisk og psykisk syke pasienter? Må du dra kvinner inn i noe, så er menn ALLTID verre, uansett. Anonymkode: 209fa...f3c 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #9 Skrevet 13. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva med alle de kvinnelige lærerne som har blitt tatt for å voldta de mannlige elevene sine? Anonymkode: c93d1...26d Ikke det samme. Anonymkode: 4aec7...26c 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #10 Skrevet 13. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med alle de kvinnelige lærerne som har blitt tatt for å voldta de mannlige elevene sine? Anonymkode: c93d1...26d Eller som involverer seg med unge asyl søkende gutter... Anonymkode: 9505d...355
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #11 Skrevet 13. november 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, kvinner kan ikke drive med seksuell trakassering. Det er nemlig ikke system for det. Menns seksuelle trakassering er en del av det patriarkalske systemet. Anonymkode: 68358...cb3 https://www.nrk.no/ytring/hvor-er-de-kvinnelige-svina_-1.13772953 Anonymkode: 8d2d2...0ad
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #12 Skrevet 13. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nåja, jeg ble utsatt for en god del av det samme av middelaldrende menn, da... uten at det ble gjort noe med det, for det er jo bare på gøy må vite... Anonymkode: 1a555...7f1 Uten at du behøver å utdype hvem du er, hvilket type av yrke var du i? Og nå tenker jeg ikke på at yrkes valget ditt betyr at du skal finne deg i trakasseringen. Jeg tenker mer på hva slags yrke de var i hvor disse mennene følte seg komfortabel med slik oppførsel uten at det ble tatt tak i. Anonymkode: c93d1...26d
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #13 Skrevet 13. november 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med alle de kvinnelige lærerne som har blitt tatt for å voldta de mannlige elevene sine? Anonymkode: c93d1...26d Er ikke mange historier om kvinnelige lærere som har voldtatt mannlige elever, det er derimot historier om elever som frivillig har inngått forhold med en kvinnelig lærer og som elsker henne og vica versa, men pga det er et elev-lærer forhold er det straffbart. Det er mange mannlige lærere som beføler og utsetter sine jenteelever for overgrep, jeg er et av de ofrene. Tror for så vidt du vil ha nytte av å se filmen North County Anonymkode: 209fa...f3c 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #14 Skrevet 13. november 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med alle de mannlige helsearbeiderne som har foregrepet seg på fysisk og psykisk syke pasienter? Må du dra kvinner inn i noe, så er menn ALLTID verre, uansett. Anonymkode: 209fa...f3c Jeg kan ikke se at TS har nektet for dette, akkurat nå får det veldig mye media oppmerksomhet fordi det er kjendiser det er snakk om. Men vi har vært ganske flinke til å gå etter menn som har begått seksuelle lovbrudd når det blir kjent for allmenn heten. Ja prestene i den katolske kirken kom seg unna med ekstreme ting fordi vi har tillatt at religiøse lover som er laget av Vatikanet skal respekteres. Men de har også mistet respekt hos alle som har noen hjerneceller ihvertfall, og prester har lært seg å ikke ta opp emnet seksualitet i det hele tatt da de vet at pedofili er det første vi tenker på når vi tenker kirke og seksualitet. 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke det samme. Anonymkode: 4aec7...26c Hvorfor er det ikke det samme? Fordi at de får ereksjon og tenker på sex mye når de er i puberteten? Selv kvinner som blir voldtatt kan oppleve noen form for seksuell opphisselse rett og slett fordi det er en fysisk reaksjon som skjer når de treffer rett punkter. Det betyr ikke at det ikke er voldtekt lenger bare fordi de ble våte i underlivet Anonymkode: c93d1...26d
WubWub Skrevet 13. november 2017 #15 Skrevet 13. november 2017 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror aldri jeg har sett noen som har sagt at dette ikke finnes. Men har sett mange som sier at seksuell trakassering mot menn ikke finnes. Anonymkode: 4aec7...26c Er jo bare å se på innlegget over ditt. Det finnes de som faktisk mener at bare hvite kan være rasistiske og at bare menn kan trakassere uansett hvor vill denne tanken er. 2
SlemUlv Skrevet 13. november 2017 #16 Skrevet 13. november 2017 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med alle de mannlige helsearbeiderne som har foregrepet seg på fysisk og psykisk syke pasienter? Må du dra kvinner inn i noe, så er menn ALLTID verre, uansett. Anonymkode: 209fa...f3c Og det betyr at seksuell trakassering fra kvinner ikke skjer? Bare fordi du tror menn er verre? 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #17 Skrevet 13. november 2017 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med alle de mannlige helsearbeiderne som har foregrepet seg på fysisk og psykisk syke pasienter? Må du dra kvinner inn i noe, så er menn ALLTID verre, uansett. Anonymkode: 209fa...f3c her tror jeg du kan bytte Hver gang dette er en tråd om noe negativt som hender med menn som de blir utsatt for eller noe så tar det 5 min før noen kommer med " JAMMMEN KVINNER HAR DET VÆRRE , IKKE SYND I MENN!!!!!" det er typisk i alle tråder hvor tråden handler om menn som legitimt faktisk er offer for noe, så skal kvinnen komme og sette seg selv i offerrollen selv , når det ikke handler om dere jaja er jo ikke noe annet enn kvinner i sitt naturlig element, offerrollen er forbehold dere Anonymkode: b9561...ed2 5
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #18 Skrevet 13. november 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke mange historier om kvinnelige lærere som har voldtatt mannlige elever, det er derimot historier om elever som frivillig har inngått forhold med en kvinnelig lærer og som elsker henne og vica versa, men pga det er et elev-lærer forhold er det straffbart. Det er mange mannlige lærere som beføler og utsetter sine jenteelever for overgrep, jeg er et av de ofrene. Tror for så vidt du vil ha nytte av å se filmen North County Anonymkode: 209fa...f3c Jeg våget ikke å si noe før jeg ble mye eldre men barnevakten min som var naboen min brukte alltid å ta på meg gjennom oppveksten, og fra jeg var 10-13 brukte hun å holde meg nede tils jeg tilslutt sluttet å stritte mye imot da jeg kom fra en UBER religiøs familie samme som hennne. Jeg slett veldig med tanken på at jeg likte orgasmen når det eskalerte fra at hun brukte å runke meg fordi jeg kom i puberteten tidlig og hun sa hun ville se utløsningen min i en alder av 10 og hun 16. Og når det da endte med å gå videre hvor hun sugde meg og når hun tok jomfrudommen min da jeg var 11. Fikk hun meg til å tro at vi var sammen og at jeg skulle bli pappa så nå måtte jeg bare stille opp når hun ville det. Det var først når jeg hadde min første seksualitet time på skolen når jeg var 13 at jeg begynte å forstå ting som biologi siden ingen hadde fortalt meg om 9 måneders perioden. Det tok forsatt 2 uker til før lærerne og så foreldrene mine fikk vite hva som hadde foregått. Siden hun klarte å snakke rundt det, fikk meg til å tro at vi forsatt var sammen og at faren min ville bli sint siden jeg ikke kunne si at jeg gråt hver gang det skjedde da dette var sant. Iblant føltes det godt og jeg hadde jo ikke peiling på hva kjærlighet egentlig var jeg trodde liksom dette er hva mann og kone gjør, og vi har ikke giftet oss men det skal liksom være meningen siden vi hadde hatt sex. Når jeg hadde stilt et spørsmål som fikk lærern til å heve et øyenbryn ble jeg innkalt, og jeg innrømte tilslutt hva som hadde skjedd. Foreldrene mine forlot kirka og ble etter den tiden mer åpne om å la oss snakke om alt. Anonymkode: c93d1...26d 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #19 Skrevet 13. november 2017 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke mange historier om kvinnelige lærere som har voldtatt mannlige elever, det er derimot historier om elever som frivillig har inngått forhold med en kvinnelig lærer og som elsker henne og vica versa, men pga det er et elev-lærer forhold er det straffbart. Det er mange mannlige lærere som beføler og utsetter sine jenteelever for overgrep, jeg er et av de ofrene. Tror for så vidt du vil ha nytte av å se filmen North County Anonymkode: 209fa...f3c Jeg våget ikke å si noe før jeg ble mye eldre men barnevakten min som var naboen min brukte alltid å ta på meg gjennom oppveksten, og fra jeg var 10-13 brukte hun å holde meg nede tils jeg tilslutt sluttet å stritte mye imot da jeg kom fra en UBER religiøs familie samme som hennne. Jeg slett veldig med tanken på at jeg likte orgasmen når det eskalerte fra at hun brukte å runke meg fordi jeg kom i puberteten tidlig og hun sa hun ville se utløsningen min i en alder av 10 og hun 16. Og når det da endte med å gå videre hvor hun sugde meg og når hun tok jomfrudommen min da jeg var 11. Fikk hun meg til å tro at vi var sammen og at jeg skulle bli pappa så nå måtte jeg bare stille opp når hun ville det. Det var først når jeg hadde min første seksualitet time på skolen når jeg var 13 at jeg begynte å forstå ting som biologi siden ingen hadde fortalt meg om 9 måneders perioden. Det tok forsatt 2 uker til før lærerne og så foreldrene mine fikk vite hva som hadde foregått. Siden hun klarte å snakke rundt det, fikk meg til å tro at vi forsatt var sammen og at faren min ville bli sint siden jeg ikke kunne si at jeg gråt hver gang det skjedde da dette var sant. Iblant føltes det godt og jeg hadde jo ikke peiling på hva kjærlighet egentlig var jeg trodde liksom dette er hva mann og kone gjør, og vi har ikke giftet oss men det skal liksom være meningen siden vi hadde hatt sex. Når jeg hadde stilt et spørsmål som fikk lærern til å heve et øyenbryn ble jeg innkalt, og jeg innrømte tilslutt hva som hadde skjedd. Foreldrene mine forlot kirka og ble etter den tiden mer åpne om å la oss snakke om alt. Når jeg ble 16 fikk jeg da vite at Pappa ble misbrukt av 2 kvinnelige lærere som truet med å gi ham dårlige karakterer som startet i ungdomsskolen til andre året på videregående og han hadde ingen far som kunne vis ham fram og en alkoholisert mor. Det var ikke før han traff mamma når han var 18 at han kom seg ut av den syklusen men hun var veldig religiøs så adopterte Pappa hennes holdninger og trodde hun viste best om hva man ikke skulle snakke om. Og det var han som fikk meg til å bli kvitt skyldfølelsen på at jeg noensinne likte det. At det var naturlig å ville når man var midt i puberteten i tillegg, og at han personlig mente jeg burde vente når jeg blir gift med å ha sex igjen men at han ikke kom til å stoppe meg og ba meg bare bruke kondom skulle jeg treffe noen som jeg elsker på ordentlig og som elsker meg tilbake. Anonymkode: c93d1...26d
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #20 Skrevet 13. november 2017 35 minutter siden, WubWub skrev: Det finnes de som faktisk mener at bare hvite kan være rasistiske og at bare menn kan trakassere uansett hvor vill denne tanken er. På samme måte som at rasisme mot hvite ikke er noe samfunnsproblem eller kulturelle problemer noe sted i verden, slik rasisme mot svarte er, så er det samme med at seksuell trakassering mot menn ikke er noe samfunnsproblem, slik seksuell trakassering mot kvinner er. Det finnes drittsekker av alle farger og kjønn, men noe samfunnsproblem der det ikke og du kan derfor verken sammenligne rasisme mot hvite med rasisme mot svarte, eller seksuell trakassering mot menn med seksuell trakassering mot kvinner. Anonymkode: 209fa...f3c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå