AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #1 Skrevet 13. november 2017 Men det gjør jeg ikke. Jeg har så lett for å tenke hva andre måtte tenke hvis jeg tar det og det valget. På den ene siden gjør det meg litt sint, for det er aldri noen som spør hva JEG måtte mene om ting. Noen tar umoralske valg. Noen tar ufornuftige valg. Likevel går de med rak rygg. her er noen eksempler på hva jeg ikke tør, men som andre driter i: - jeg tør ikke spise kjøtt som folk ser. Jeg kjøper ikke kjøtt selv. Men jeg kan spise kjøtt når jeg er hos familie på selskap. Jeg tør ikke ute blandt folk. Fordi jeg føler st en eller annen vil se på meg som ei som lar se gstyre av sult og lyst og ikke tenker på det stakkars dyret som måtte dø for at jeg skulle bli mett. Andre kan spise kjøtt uten problemer. - jeg tør ikke flørte, ikke engang med menn jeg liker. Fordi jeg føler andres sjalusi. Ikke det at mannen nødvendigvis er opptatt. Men jeg tenker at det helt sikkert er en annen dame i området som står og beskuer oss og blir kjempe sjalu på meg og tenker stygge ting om meg om jeg flørter med han. Ting andre gjør som folk har syntes var dårlig, men som de ikke brydde seg om: ei kusine av meg dumpet kjøresten sin gjennom 5 år til fordel for en annen mann. Hun gikk direkte over til han. Jeg vet ikke reaksjonen til xen hennes. Men foreldrene hennes syntes det var dårlig gjort. Denne mannen hadde også barn fra før og jeg vet ikke om han dumpet dama til fordel for min kusine eller om han var singel når han møtte henne. Men hun brydde seg likevel ikke og lever et greit liv. Jeg ser ikke på henne som slem. Leser også her at det er folk som blir sammen med folk, der den ene dumper kjæresten for den andre. Hadde jeg blitt skikkelig forelsket i en med kjæreste hadde jeg bare gått og vært kjempe sjalu på den dama han var med og syntes det var irriterende at hun kom først. Jeg hadde ikke turt å gjøre noe med det, fordi jeg ser ned på kvinner som legger seg etter opptatte menn. Men likvel er det kvinner som gjør det og får napp. De bryr seg liksom ikke. Jeg setter alltid egne lyster bakerst. Jeg liker ikke egoisme. Men jeg har erfart at hvis jeg skal få et godt liv så må jeg tørre å være egoistisk. Hilsen hun bryr seg om hva folk tenker, Anonymkode: d18c2...78a
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #2 Skrevet 13. november 2017 «Drite»? 😩😱😤 Anonymkode: 708dc...7e0
Gjest Frankenstein1 Skrevet 13. november 2017 #3 Skrevet 13. november 2017 (endret) Øvelse gjør mester. På godt og vondt. Endret 13. november 2017 av Frankenstein1
Morpheus Skrevet 13. november 2017 #4 Skrevet 13. november 2017 Så i andre enden så leser jeg om folk her som blir mobbet fordi de er vegeterianere. De aller fleste spiser jo kjøtt. Så folk vil heller tenke hvis du ikke gjør det eller kjøper det. Du eksisterer bare en bitteliten tid på denne jorden. Om ikke lenge er det ingen som hisker at du har eksistert. Du har bare blitt til jord som de milliardene av menneskene før deg. Du og ingen andre enn deg bestemmer hvordan du skal bruke denne tiden. Skal du dø uten noensinne ha levet? Det nytter ikke å ligge på dødsleiet å angre for at du aldri levde. Mitt beste råd er å gi litt faen, og ta for deg i livet. Se på det som et lite kick å gjøre de tingene du er mest redd for, og kjenn litt på mestringsfølelsen etterpå at du faktisk gjorde det. Det var ikke farlig og du gjør det gjerne igjen. Vit at du ikke kan være perfekt, og aldri bedre enn de begrensningene du som alle andre har. Men hvorfor skal du late som noe du ikke er og late som du er perfekt. Vit at du gjør mannen en tjeneste med å innlede et forhold til ham. Slik at han kan bli kjent med en så unik person som deg. Du redder han fra andre ukoselige kvinner som vil være slem mot ham og oppføre seg som en bitch. På dødsleiet skal du kunne se tilbake på at du har kjent på det å leve, og har levd ditt liv. Folk tenker ikke så mye over ting som du tror. Selv om du tenker mye over ting. Så ser du jo selv her at det er såpass spessielt at du åpner en tråd her om det. Lykke til, og gled deg! 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #5 Skrevet 13. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: «Drite»? 😩😱😤 Anonymkode: 708dc...7e0 Wtf Anonymkode: d18c2...78a
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #6 Skrevet 13. november 2017 Altså det er jo folk som begår overgrep mot barn. At de ikke er redde for hvordan de vil bli sett på av andre skjønner jeg ikke. Jammen tenk på hva du påfører andre når du gjør det da, kan man tenke. Mens andre virker bare til å gi totalt faen! Anonymkode: d18c2...78a
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #7 Skrevet 13. november 2017 Jeg har jo vært veldig snill og viket lett. Har ikke sett noen grunn til å ta plass. Men dette er ting som da bare blir utnyttet. Anonymkode: d18c2...78a
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #8 Skrevet 13. november 2017 2 timer siden, Morpheus skrev: Du eksisterer bare en bitteliten tid på denne jorden. Om ikke lenge er det ingen som hisker at du har eksistert. Du har bare blitt til jord som de milliardene av menneskene før deg. Du og ingen andre enn deg bestemmer hvordan du skal bruke denne tiden. Fint skrevet! Tar det til meg Anonymkode: 5d450...98d 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #9 Skrevet 13. november 2017 7 timer siden, Morpheus skrev: Så i andre enden så leser jeg om folk her som blir mobbet fordi de er vegeterianere. De aller fleste spiser jo kjøtt. Så folk vil heller tenke hvis du ikke gjør det eller kjøper det. Du eksisterer bare en bitteliten tid på denne jorden. Om ikke lenge er det ingen som hisker at du har eksistert. Du har bare blitt til jord som de milliardene av menneskene før deg. Du og ingen andre enn deg bestemmer hvordan du skal bruke denne tiden. Skal du dø uten noensinne ha levet? Det nytter ikke å ligge på dødsleiet å angre for at du aldri levde. Mitt beste råd er å gi litt faen, og ta for deg i livet. Se på det som et lite kick å gjøre de tingene du er mest redd for, og kjenn litt på mestringsfølelsen etterpå at du faktisk gjorde det. Det var ikke farlig og du gjør det gjerne igjen. Vit at du ikke kan være perfekt, og aldri bedre enn de begrensningene du som alle andre har. Men hvorfor skal du late som noe du ikke er og late som du er perfekt. Vit at du gjør mannen en tjeneste med å innlede et forhold til ham. Slik at han kan bli kjent med en så unik person som deg. Du redder han fra andre ukoselige kvinner som vil være slem mot ham og oppføre seg som en bitch. På dødsleiet skal du kunne se tilbake på at du har kjent på det å leve, og har levd ditt liv. Folk tenker ikke så mye over ting som du tror. Selv om du tenker mye over ting. Så ser du jo selv her at det er såpass spessielt at du åpner en tråd her om det. Lykke til, og gled deg! Ja, jeg begynner å kjenne på en litt krisetid på en måte. Jeg har alltid vært veldig forsiktig og litt småredd av meg. Innflytelse av min mor :/ men nå føler jeg at jeg må ta igjen mye jeg ikke utforsket :/ jeg skal ikkenstikke på byen og bli dopa ned og kjøre i fylla liksom. Men tørre ting. Anonymkode: d18c2...78a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå