Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får fett hår ganske fort og er nødt til å vaske håret annenhver dag. Noen som kan tipse om en god shampoo til fett hår som helst er drøy i bruk og ikke gjør håret så flatt? Bruker en fra Korres nå men føler den er ganske udrøy og må fortsatt vaske håret annenhver dag, jeg synes det er mye. 

-Kvinne 22 år

Anonymkode: 8941f...f51

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anonymkode: 22732...472

• Liker 1
Skrevet

Low shampoo fra yves rocher! Renser håret, men den gir også så mye fuktighet at det føles ut som at du kun har hatt balsam i håret etter det er skyldt ut. Med andre ord, balsam er ikke nødvendig ved bruk av denne.  Jeg har hyppig oljeproduksjon i hodebunnen og MÅ vaske håret hver dag, og vanlig sjampoo er alt for sterkt og vil tørke ut hår og hodebunn, som bare øker oljeproduksjonen enda mer... denne tørker ikke ut i det hele tatt, og er suuper mild:)  

Skrevet

Den røde fra L’Oréal på matbutikken. Men regn med å bruke en stor mengde hver gang så det skummer ordentlig. 

Anonymkode: 31c54...720

Skrevet
På 14.11.2017 den 22.17, Sukkerbi skrev:

Low shampoo fra yves rocher! Renser håret, men den gir også så mye fuktighet at det føles ut som at du kun har hatt balsam i håret etter det er skyldt ut. Med andre ord, balsam er ikke nødvendig ved bruk av denne.  Jeg har hyppig oljeproduksjon i hodebunnen og MÅ vaske håret hver dag, og vanlig sjampoo er alt for sterkt og vil tørke ut hår og hodebunn, som bare øker oljeproduksjonen enda mer... denne tørker ikke ut i det hele tatt, og er suuper mild:)  

Tusen takk for tips! :)

Hvor får du tak i denne? En spesiell butikk eller bestiller du fra nettsiden?

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for tips! :)

Hvor får du tak i denne? En spesiell butikk eller bestiller du fra nettsiden?

Bestiller bare på nett:) Jeg bestiller 9(max antall) om gangen så jeg har en stund. 

Skrevet
På 13.11.2017 den 12.14, AnonymBruker skrev:

Jeg får fett hår ganske fort og er nødt til å vaske håret annenhver dag. Noen som kan tipse om en god shampoo til fett hår som helst er drøy i bruk og ikke gjør håret så flatt? Bruker en fra Korres nå men føler den er ganske udrøy og må fortsatt vaske håret annenhver dag, jeg synes det er mye. 

-Kvinne 22 år

Fett hår må vaskes, det er det eneste som hjelper. Wella Sp Volume er god på mitt hår til daglig vask. https://www.blivakker.no/product/4276/wella-sp-volumize-shampoo-1000ml-

Anonymkode: c3b8d...526

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fett hår må vaskes, det er det eneste som hjelper. Wella Sp Volume er god på mitt hår til daglig vask. https://www.blivakker.no/product/4276/wella-sp-volumize-shampoo-1000ml-

Fett hår ikke bør vaskes mer enn man må, fordi oljeproduksjonen aktiveres jo oftere man vasker. Likevel så klarer jeg ikke å gå ut i offentligheten med "skittent" hår, det føles direkte skjemmende. Takk for tips uansett, skal vurdere å prøve den ut :)

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fett hår ikke bør vaskes mer enn man må, fordi oljeproduksjonen aktiveres jo oftere man vasker. Likevel så klarer jeg ikke å gå ut i offentligheten med "skittent" hår, det føles direkte skjemmende. Takk for tips uansett, skal vurdere å prøve den ut :)

Fett hår vaskes så ofte man føler man har behov for å vaske. Hudleger og frisører har i mange år sagt at det ikke har noen betydning  hvor mye en vasker man kan ikke aktivere noen produksjon av oljeaktivitet eller andre ting. Disse tingene styres av kroppens indre proseeser og påvirkes ikke av ytre påvirkniger som hårvask. Det som derimot skjer når en ikke vasker er at der kan bli eksem og problemer i hodebunnen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...