AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #1 Skrevet 13. november 2017 (endret) Ny forskning gennemgår 59 relevante undersøgelser fra USA og Europa, og konklusionen er klar: Der er ingen forskel på at vokse op i en regnbuefamilie versus en traditionel familie. ...http://politiken.dk/forbrugogliv/sundhedogmotion/art6201564/Donorbørn-har-det-lige-så-godt-som-alle-andre-børn Er det noen som er overrasket? Anonymkode: f6a25...81f Ryddet for innhold med opphavsrett. Edie, mod. Endret 13. november 2017 av Edie
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #2 Skrevet 13. november 2017 Det kommer veldig mye an på foreldrene. Husk at sånn biologisk så er kvinner og menn, far og mor ulike. Vi har ulike roller å spille for et barn, derfor har det nok mer å si enn hva denne rapporten kommer frem til. Selvsagt går det stort sett bra med barn som lever med lesbiske og homofile foreldre, men det kan likvel være noe de mangler som de ikke engang er helt klar over selv. Anonymkode: a6dec...0bb 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #3 Skrevet 13. november 2017 Jeg stoler ikke på slike undersøkelser som er kjøpt og betalt av de venstre radikale som ønsker å utslette den biologiske familien. Det finnes faktisk undesøkelser som viser det motsatte av denne. Men som blir fjernet og tiet ihjel av eliten som sitter i makt posisjoner. Anonymkode: 01e6b...0a0 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #4 Skrevet 13. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg stoler ikke på slike undersøkelser som er kjøpt og betalt av de venstre radikale som ønsker å utslette den biologiske familien. Det finnes faktisk undesøkelser som viser det motsatte av denne. Men som blir fjernet og tiet ihjel av eliten som sitter i makt posisjoner. Anonymkode: 01e6b...0a0 Anonymkode: f6a25...81f 4
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #5 Skrevet 13. november 2017 Tror ikke de har det dårlig. Men at noen velger hemmelig donor og tar fra barna veldig mye, ser jeg på som egoistisk og umodent. Norge drev med hemmelig donor før. I ettertid ser de hva de barna sliter med. Hvem er jeg? Valg av hemmelig donor er gjort ut ifra en kvinnes egoistiske handling. At noen velger donor har jeg forståelse for, for noen er det nødvendig også. Ser mange av disse mødrene svarer at ungen har masse mannlige farsfigurer. De kan aldri erstatte biologisk far. En dag vil barna etterlyse far. Og da står de der, og får ikke vite noe.et annet svar de bruker er...mange barn av skilte, har heller ikke kontakt med far. Stemmer, men de vet da iallefall hvem det er, om de selv ønsker å ta opp kontakt. Anonymkode: f9fdd...871
jabx Skrevet 14. november 2017 #7 Skrevet 14. november 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Det finnes faktisk undesøkelser som viser det motsatte av denne. Hvilke? Denne studien er jo en metastudie, så den har større tyngde enn enkeltstudier hver for seg. 1
Pipaluk Skrevet 14. november 2017 #8 Skrevet 14. november 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke de har det dårlig. Men at noen velger hemmelig donor og tar fra barna veldig mye, ser jeg på som egoistisk og umodent. Norge drev med hemmelig donor før. I ettertid ser de hva de barna sliter med. Hvem er jeg? Valg av hemmelig donor er gjort ut ifra en kvinnes egoistiske handling. At noen velger donor har jeg forståelse for, for noen er det nødvendig også. Ser mange av disse mødrene svarer at ungen har masse mannlige farsfigurer. De kan aldri erstatte biologisk far. En dag vil barna etterlyse far. Og da står de der, og får ikke vite noe.et annet svar de bruker er...mange barn av skilte, har heller ikke kontakt med far. Stemmer, men de vet da iallefall hvem det er, om de selv ønsker å ta opp kontakt. Anonymkode: f9fdd...871 Jeg vet ikke alltid om de står så fritt med tanke på valg av donor. Et homofilt par jeg kjenner fikk en datter med surrogat fra USA. Donoren er anonym, uten at de kunne påvirke det så mye. Må innrømme at jeg var litt skeptisk til opplegget først, men ungen har det kjempebra og stortrives. Kanskje det er egoistisk å gå for anonym donor, men da ville ikke ungen heller vært født. Det er konsekvensen av det. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå