Gå til innhold

Alltid livredd for at det skal føles slik om jeg holder kontakt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har følelser for en fyr, som bor veldig langt unna og turte ikke å treffe han. Selv om han spurte. Jeg har vært lei meg for dette men har alltid svart når han har sendt melding og jeg begynte å like hyppigere bildene hans på instagram. Føler at det også kan føre en litt nærmere. 

Men det er en annen mann som jeg har jobbet med for noen år tilbake. Vi hadde ikke en flørtende tone, men vi snakkes normalt. Han la meg til på face for ikke lenge siden, har skrevet til meg på messenger (sånn type hei hvordan går det). Men har går over liker ting som ble lagt ut for noen dager siden. Han liker ALT jeg legger ut. Føler det er en slags irritasjon over det. Er det en måte å holde kontakt på? Jeg tør ikke like ALT mannen jeg liker legger ut lenger, fordi jeg er redd for å bli hun som tviholder på ham, selv om han er den som har tatt mest kontakt.

Anonymkode: d6105...b7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du overdramatiserer. Og møt folk før du «får følelser», det er sjelden slikt stemmer utenfor nettet. 

Anonymkode: 9a4d6...524

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du overdramatiserer. Og møt folk før du «får følelser», det er sjelden slikt stemmer utenfor nettet. 

Han tok ikke kontakt tilfeldig over nettet . Har sett han men og snakket med ham men det var sammen med andre.

• 2 uker senere...
Skrevet
På 13.11.2017 den 16.57, AnonymBruker skrev:

Man kan ikke bestemme seg for å få følelser etter man har møtt noen. De kommer tilfeldig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...