AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #1 Skrevet 13. november 2017 Jeg hadde i går besøk av en god venninne av meg. Sa til henne at kjæresten min kom om noen timer, det var greit det (han kom klokken 22:00 for å sove over slik at han var nærmere plassen han skulle i dag morres). Vi snakket løst og fast om alt mulig og det va veldig koselig. Når kjæresten kom så ble vi sittende alle tre og prate. Men nesten hver gang han sa noe eller spurte noe var venninnen min frekk. Eksempler: Han til meg: "Hva heter denne retten du har laget?" Hun til han: " Det er ......, du har sikkert aldri spist det" Han til meg/oss: "Hvorfor gjør man slik (om noe på TV)?" Hun til han: "Du er fra (hvor han er fra), dere gjør ikke sånn der" Jeg ble litt satt ut, men visste ikke hva jeg skulle si... Tok det opp med han og han sa at han er flink til å luke ut dritt så han brydde seg ikke. Jeg bryr meg derimot. Dette er min beste venninne og når hun snakker slik til kjæresten min skjønner jeg ikke helt greia. Vi har ikke vært sammen lenge, men jeg har hele tiden vært flink til å ikke nedprioritere venner pga han. Hva skal jeg gjøre med denne venninna? Skal jeg ta det opp? Anonymkode: 9f57a...3f2
Gjest Catalina Culès Skrevet 13. november 2017 #2 Skrevet 13. november 2017 (endret) Hva er det stygge hun sier? Endret 13. november 2017 av Catalina Culès
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #3 Skrevet 13. november 2017 Hæ? Skrev du feil i overskriften, og mente at hun snakket stygt TIL kjæresten din? Høres egentlig bare litt småklønete ut, som hun la opp til en sånn kompis-ertetone, men så ble det litt kleint fordi de ikke kjenner hverandre godt nok til å fleipe ennå. Jeg har gått i den fella selv, særlig fordi jeg ofte er litt klønete overfor menn, og hvertfall kjærester til venner. Tenker jeg skal være kul og så blir det teit f eks. Når den andre IKKE tar tonen men svarer seriøst og man bare har lyst til å synke gjennom golvet når man på hjemveien tenker hvordan det egentlig ble. Ikke lag drama av dette da, ts... Anonymkode: b0ea7...90d 5
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #4 Skrevet 13. november 2017 Just now, AnonymBruker said: Hæ? Skrev du feil i overskriften, og mente at hun snakket stygt TIL kjæresten din? Høres egentlig bare litt småklønete ut, som hun la opp til en sånn kompis-ertetone, men så ble det litt kleint fordi de ikke kjenner hverandre godt nok til å fleipe ennå. Jeg har gått i den fella selv, særlig fordi jeg ofte er litt klønete overfor menn, og hvertfall kjærester til venner. Tenker jeg skal være kul og så blir det teit f eks. Når den andre IKKE tar tonen men svarer seriøst og man bare har lyst til å synke gjennom golvet når man på hjemveien tenker hvordan det egentlig ble. Ikke lag drama av dette da, ts... Anonymkode: b0ea7...90d enig, og i tillegg TS drar du med kjæresten din med hele tiden? Anonymkode: f52a1...891 1
Teddi Skrevet 13. november 2017 #5 Skrevet 13. november 2017 For meg høres det ut som en veldig klønete måte å unngå å bli femte hjul på vogna. Hun er sikkert usikker på hvordan man oppfører seg når hun er alene sammen med et annet par, og prøvde seg på å fleipende tone med kjæresten din. Ta det opp med henne, men ha i bakhodet at hun kanskje ikke mente å være frekk. 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #6 Skrevet 13. november 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Skrev du feil i overskriften, og mente at hun snakket stygt TIL kjæresten din? Høres egentlig bare litt småklønete ut, som hun la opp til en sånn kompis-ertetone, men så ble det litt kleint fordi de ikke kjenner hverandre godt nok til å fleipe ennå. Jeg har gått i den fella selv, særlig fordi jeg ofte er litt klønete overfor menn, og hvertfall kjærester til venner. Tenker jeg skal være kul og så blir det teit f eks. Når den andre IKKE tar tonen men svarer seriøst og man bare har lyst til å synke gjennom golvet når man på hjemveien tenker hvordan det egentlig ble. Ikke lag drama av dette da, ts... Anonymkode: b0ea7...90d Til da... 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: enig, og i tillegg TS drar du med kjæresten din med hele tiden? Anonymkode: f52a1...891 Nei. Les hovedinnlegget. Har aldri prioritert han forran henne. Første gang vi er sammen bare oss tre. 19 minutter siden, Teddi skrev: For meg høres det ut som en veldig klønete måte å unngå å bli femte hjul på vogna. Hun er sikkert usikker på hvordan man oppfører seg når hun er alene sammen med et annet par, og prøvde seg på å fleipende tone med kjæresten din. Ta det opp med henne, men ha i bakhodet at hun kanskje ikke mente å være frekk. Ja, kan gjøre det. Anonymkode: 9f57a...3f2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #7 Skrevet 13. november 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Til da... Nei. Les hovedinnlegget. Har aldri prioritert han forran henne. Første gang vi er sammen bare oss tre. Ja, kan gjøre det. Anonymkode: 9f57a...3f2 Nei, det har du ikke skrevet, du sa til henne at SKULLE komme, du spurte ikke om det var ik, vestentlig forskjell,. Anonymkode: f52a1...891 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #8 Skrevet 13. november 2017 Just now, AnonymBruker said: Nei, det har du ikke skrevet, du sa til henne at SKULLE komme, du spurte ikke om det var ik, vestentlig forskjell,. Anonymkode: f52a1...891 "han Anonymkode: f52a1...891
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #9 Skrevet 13. november 2017 Syns ikke dette var frekt i det hele tatt, er det du eller han som syns det? Anonymkode: ce9eb...ff3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #10 Skrevet 13. november 2017 7 timer siden, Teddi skrev: For meg høres det ut som en veldig klønete måte å unngå å bli femte hjul på vogna. Hun er sikkert usikker på hvordan man oppfører seg når hun er alene sammen med et annet par, og prøvde seg på å fleipende tone med kjæresten din. Ta det opp med henne, men ha i bakhodet at hun kanskje ikke mente å være frekk. Tenker det samme. Hun mente det nok ikke slemt, og prøver nok bare å inkludere alle og seg selv i samtalen, på en litt klønete og uheldig måte. Du kan fint ta det opp med henne , men ikke angrip henne, si heller at du syntes det var dum måte å formulere seg på. Anonymkode: bbe2a...9e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå