Gå til innhold

Maks dårlig selvtillit når det kommer til kjærlighet!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg alltid underlegen den jeg liker. Og jeg føler meg underlegen andre kvinner som omgås vedkommende. Utseendet mitt er ikke problemet, selv om jeg selv ikke synes jeg er verdens vakreste har jeg hele livet fått komplimenter av kvinner og menn. Men utseendet er ikke alt. Problemet mitt er at jeg ikke har så mye personloghet. Ikke så masse interesser som intresserer andre, ikke så smart og ikke noe selvsikker. Jeg er også innadvendt. Mangel på karisma og utstråling. 

Har vært forelsket flere ganger, men de to siste er de eneste jeg vil kalle ekte, siden de første var typisk tenåringsforelskelser. 

Han første, som etter hvert viste seg å ha gjensidige føleser studerer prestigestudie. Dette var nok til å få meg til å starte sorgprosessen. Han hadde sikkert kunne ha meg der og da, evt som puledukke om jeg lå med ham, men funnet en smartere kvinne å være seriøs med som studerte. Jeg tenkte at siden jeg jobber i kafe så ville han neppe starte et seriøst forhold med meg den dagen han vil ha barn. 

Han jeg liker nå, er også en som er godt likt blandt mange. Han begynte å tekste med meg og jeg fikk overraskende nok følelser etter noen uker. Han har kvinnelige og mannlige venner. Saken er at en del av disse kvinnelige vennene er så mye smartere enn meg. De jobber og studerer juss i tillegg. Og så har vi meg som aldri har klart meg særlig bra på skolen. Mulig han hadde villet gå til sengs med meg. Mulig han bare ville være venner. Men jeg hadde altså,fått følelser og prata meg bort når han nevnte å treffes. Han ville flere ganger, men ga nok opp. Det er over et år siden jeg så han men han spør av og til hvordan jeg har det. I tillegg føler jeg at han svarer andre lenger enn det han svarer meg. Men de kjenner han nok bedre. Jeg ble jo ikke kjent siden vi ikke treftes. Og nå angrer jeg. 

Skulle så ønske han hadde lyst til å kome på besøk til meg , skrive til meg hver dag og ellers ting som kunne få oss nærmere. Men jeg er slt for redd til å involvere meg. Vil ikke han skal få bekreftet hvor ubrukelig jeg er :/ 

føler jeg sliter med selv de enkleste ting. Han er derimot en smart person... :( 

Anonymkode: 76f33...bb2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan legge til at jeg er 27 og jomfru, aldri hatt kjæreste.

Anonymkode: 76f33...bb2

Skrevet

Det kommer du heller ikke til å få om du fortsetter å la dårlig selvtillitt i sjekking hindre deg

Anonymkode: ed742...77f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...