AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #1 Skrevet 13. november 2017 Da mener jeg at kvinner må gjøre mye som er unaturlig for kvinner. Jeg tenker på både før i tiden og nå. De tar silikon, botox og går i høye hæler. Helst trange klær og før i tiden korsett. Hva er meningen med høye hæler? For meg blir det, hvis en virkelig skal se dypere på det, noe som skal gjøre det vanskelig for kvinner å stikke av om menn prøver seg på voldtekt. Anonymkode: 5c7f6...c9a
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #2 Skrevet 13. november 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da mener jeg at kvinner må gjøre mye som er unaturlig for kvinner. Jeg tenker på både før i tiden og nå. De tar silikon, botox og går i høye hæler. Helst trange klær og før i tiden korsett. Hva er meningen med høye hæler? For meg blir det, hvis en virkelig skal se dypere på det, noe som skal gjøre det vanskelig for kvinner å stikke av om menn prøver seg på voldtekt. Anonymkode: 5c7f6...c9a Wow😂 Anonymkode: 6c121...4d4 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #3 Skrevet 13. november 2017 Alt vi pynter oss med gjør oss mer attraktive for det motsatte kjønn. Men i nåtiden velger vi selv om vi vil pynte oss eller ikke, og vi gjør det vanligvis for vår egen del fordi vi liker det. Anonymkode: c7501...9e6 1
bortebra Skrevet 13. november 2017 #4 Skrevet 13. november 2017 Vi må ikke gjøre noe av det Vi kan til og med være attraktive for det andre kjønn uten botox eller for så vidt høye hæler.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #5 Skrevet 13. november 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da mener jeg at kvinner må gjøre mye som er unaturlig for kvinner. Jeg tenker på både før i tiden og nå. De tar silikon, botox og går i høye hæler. Helst trange klær og før i tiden korsett. Hva er meningen med høye hæler? For meg blir det, hvis en virkelig skal se dypere på det, noe som skal gjøre det vanskelig for kvinner å stikke av om menn prøver seg på voldtekt. Anonymkode: 5c7f6...c9a Høye heler kan brukes som våpen ovenfor potensielle voldtektsmenn. Muahahaha... Anonymkode: 3eb23...abc
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #6 Skrevet 13. november 2017 Jeg sliter faktisk mest med usikre folk. Det er helt sykt hvordan usikre folk dominerer omgivelsene sine med usikkerhetene sine. Usikkerhet skaper ingenting. Usikkerhet holder tilbake, så hvorfor velger folk dette komponentet for å fungere? Jeg hater usikre folk. Jeg hater dem. De ødelegger. Og ofte har de svære egoer i tillegg. Jadda jada. Så lenge de selv kan sove om natten driter de i at de gjør livet til intelligente mennesker til et helvete. Ingen er jo mer intelligente enn dem uansett, så problemet eksisterer ikke for dem engang. Men jeg har en antakelse om at de ville blitt gal om de ble utsatt for lignende eksperiment. Høre på idiotresonnementer dag inn og dag ut, og ikke går det an å snakke med den heller... De har kun 5 points mer enn downsfolka. Litt morsomt å se dumme folk bli indignert av dumhet. De hadde jo aldri akseptert den reaksjonen rettet mot seg selv, for da er det 'annerledes'. Ja, downseren føler sikkert det samme. En vordende, aspirerende venn? Duo? Perfekt. Lek sammen. Anonymkode: 0d684...2ed
WubWub Skrevet 13. november 2017 #7 Skrevet 13. november 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sliter faktisk mest med usikre folk. Det er helt sykt hvordan usikre folk dominerer omgivelsene sine med usikkerhetene sine. Usikkerhet skaper ingenting. Usikkerhet holder tilbake, så hvorfor velger folk dette komponentet for å fungere? Jeg hater usikre folk. Jeg hater dem. De ødelegger. Og ofte har de svære egoer i tillegg. Jadda jada. Så lenge de selv kan sove om natten driter de i at de gjør livet til intelligente mennesker til et helvete. Ingen er jo mer intelligente enn dem uansett, så problemet eksisterer ikke for dem engang. Men jeg har en antakelse om at de ville blitt gal om de ble utsatt for lignende eksperiment. Høre på idiotresonnementer dag inn og dag ut, og ikke går det an å snakke med den heller... De har kun 5 points mer enn downsfolka. Litt morsomt å se dumme folk bli indignert av dumhet. De hadde jo aldri akseptert den reaksjonen rettet mot seg selv, for da er det 'annerledes'. Ja, downseren føler sikkert det samme. En vordende, aspirerende venn? Duo? Perfekt. Lek sammen. Anonymkode: 0d684...2ed Hva er det du raljerer om? Dette har ingenting med tråden å gjøre. 4
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #8 Skrevet 13. november 2017 Det er ubehagelig å være menneske. Anonymkode: ba2a1...701 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #9 Skrevet 13. november 2017 Nå bor ikke jeg i Oslo, men her jeg bor er det i alle fall ikke vanlig å bruke høye hæler på hverdager og ta botox osv. Når vi går på byen blir det titt og ofte joggesko og jeans. Anonymkode: 7bad6...2b2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #10 Skrevet 13. november 2017 Det er nettopp det høye hæler ble skapt for. Slavene brukte dette for at de ikke skulle kunne løpe fra sine mestere. Personlig tar jeg aldri en høyhælt sko på mitt ben for å si det sånn! Anonymkode: 664e2...3ca
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #11 Skrevet 13. november 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er nettopp det høye hæler ble skapt for. Slavene brukte dette for at de ikke skulle kunne løpe fra sine mestere. Personlig tar jeg aldri en høyhælt sko på mitt ben for å si det sånn! Anonymkode: 664e2...3ca Link? Anonymkode: 0acad...243
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #12 Skrevet 13. november 2017 Det skal ikke være ubehagelig å være kvinne. Anonymkode: 3eb23...abc
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #13 Skrevet 13. november 2017 16 hours ago, AnonymBruker said: Jeg sliter faktisk mest med usikre folk. Det er helt sykt hvordan usikre folk dominerer omgivelsene sine med usikkerhetene sine. Usikkerhet skaper ingenting. Usikkerhet holder tilbake, så hvorfor velger folk dette komponentet for å fungere? Jeg hater usikre folk. Jeg hater dem. De ødelegger. Og ofte har de svære egoer i tillegg. Jadda jada. Så lenge de selv kan sove om natten driter de i at de gjør livet til intelligente mennesker til et helvete. Ingen er jo mer intelligente enn dem uansett, så problemet eksisterer ikke for dem engang. Men jeg har en antakelse om at de ville blitt gal om de ble utsatt for lignende eksperiment. Høre på idiotresonnementer dag inn og dag ut, og ikke går det an å snakke med den heller... De har kun 5 points mer enn downsfolka. Litt morsomt å se dumme folk bli indignert av dumhet. De hadde jo aldri akseptert den reaksjonen rettet mot seg selv, for da er det 'annerledes'. Ja, downseren føler sikkert det samme. En vordende, aspirerende venn? Duo? Perfekt. Lek sammen. Anonymkode: 0d684...2ed Intelligente mennesker håndterer slikt smidig. Dessuten sporer de ikke av tråder som har et annet tema. Intelligente mennesker respekterer sine omgivelser, og behandler adre med respekt. Anonymkode: 59650...46d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå