Gå til innhold

Leter etter en serie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter etter en serie jeg så på TV for noen år siden, men husker nesten ingenting. Det var krim,  mest sannsynlig svensk. Det eneste jeg husker er en journalist, mann, ca 30(?) som ikke var sånn kjempegodt likt på arbeidsplassen tror jeg, og ei helg så ble han enten forsøkt kvelt eller forgiftet eller noe etter å ha vært ute på byen, og endte på sykehus, også dro han rett på jobb etter helga og latet som ingenting. Tror KANSKJE han ble drept senere, men er ikke helt sikker. 

Det her var ikke så veldig informativt, men noen som har peiling? 

Tror ganske sikkert det var en sånn serie som foregikk med samme sak over flere episoder, ikke sånn med ny sak hver gang.

Anonymkode: ff49a...591

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det ha vært Annika Bengtsson, eller var den mannlige journalisten hovedpersonen?

Skrevet
33 minutter siden, Roci skrev:

Kan det ha vært Annika Bengtsson, eller var den mannlige journalisten hovedpersonen?

Nei, han var ikke hovedpersonen, men det er ikke den serien, for jeg tror de som etterforsket saken var politifolk. Den avisredaksjonen med han journalisten var på en måte bi-hovedsettingen, tror jeg. 

Skrevet

Dicte? 

Anonymkode: dec44...b2e

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dicte? 

Anonymkode: dec44...b2e

Nei, den er dansk. 

Skrevet

Det er broen 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Var usikker på sesong , men googlet det for deg er sesong 1, den ligger på Netflix :)

Endret av Vinglass
  • Liker 1
Skrevet
8 timer siden, Vinglass skrev:

Var usikker på sesong , men googlet det for deg er sesong 1, den ligger på Netflix :)

Det er faktisk det! Hahah, jeg hadde aldri trodd jeg skulle finne det ut her! 

Ser ut til at bare sesong 2 ligger på Netflix, dessverre, men tusen takk for at du visste det! 

• Liker 1
Skrevet

Ikke noe problem :)bare hyggelig å hjelpe. Vet hvordan det er å lete etter en serie mens man bare husker bruddstykker av den. Vanskelig å Google seg fram til da. Synd sesong 1 ikke lå på Netflix, den har ligget der tidligere :)

Skrevet
39 minutter siden, Vinglass skrev:

Ikke noe problem :)bare hyggelig å hjelpe. Vet hvordan det er å lete etter en serie mens man bare husker bruddstykker av den. Vanskelig å Google seg fram til da. Synd sesong 1 ikke lå på Netflix, den har ligget der tidligere :)

Ja, jeg vet! Og beskrivelsen på serien er jo også av sesong 1, så litt rart at de har fjernet den.. 

Det er litt rart, for jeg har bare gått rundt med den ene scenen av det kontoret til de journalistene i bakhodet og tenkt på det innimellom, og den eneste bakgrunnsinfoen jeg kunne huske var det jeg skrev her. Så nå slipper jeg å gå rundt og lure på hvilken serie det var :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...