AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #1 Skrevet 12. november 2017 Opplever dette i noen sammenhenger med enkelte mennesker. Det kan være seg i alle mulige sammenhenger som fleiper, diskusjoner, erfaringsutvekslinger, generelle samtaler osv. Alder må liksom dras frem i enhver anledning. Spesielt hvis en person er ung. Er det for å prøve å hevde seg selv? Er de bare generelt opptatt av alder? Hva tror dere? Anonymkode: a11df...e78
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #2 Skrevet 12. november 2017 Vet ikke i hvilke sammenhenger du sikter til her. Men alder kan forklare hvorfor noen reagerer som de gjør eller ens oppførsel. Anonymkode: 3e44a...052 3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #3 Skrevet 12. november 2017 Middelaldrende kvinner er ofte ufine mot yngre kvinner. Snakker av erfaring, og merker en klar tendens jeg ikke ser hos menn på samme alder. I utgangspunktet bør alder hos myndige være likegyldig, men det finnes unntak. Anonymkode: 7ca74...ccc
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #4 Skrevet 13. november 2017 Unge kvinner er ofte ufine mot eldre kvinner. Ikke noe nytt under sola. Anonymkode: 40104...f41
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #5 Skrevet 13. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke i hvilke sammenhenger du sikter til her. Men alder kan forklare hvorfor noen reagerer som de gjør eller ens oppførsel. Anonymkode: 3e44a...052 Tenker i utgangspunktet på settinger hvor alder er irrelevant eller å dra frem alderen på folk er unødvendig eller av liten betydning. Snakker også for øvrig om voksne mennesker, hvis du lurte på det. Anonymkode: a11df...e78
KillerKitty Skrevet 13. november 2017 #6 Skrevet 13. november 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Unge kvinner er ofte ufine mot eldre kvinner. Ikke noe nytt under sola. Anonymkode: 40104...f41 Jeg synes ofte det er omvendt, jeg.
Drikkeflaska Skrevet 13. november 2017 #7 Skrevet 13. november 2017 Det er jo en velkjent hersketeknikk.
KillerKitty Skrevet 13. november 2017 #8 Skrevet 13. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tenker i utgangspunktet på settinger hvor alder er irrelevant eller å dra frem alderen på folk er unødvendig eller av liten betydning. Snakker også for øvrig om voksne mennesker, hvis du lurte på det. Anonymkode: a11df...e78 Jeg synes egentlig at "alder er bare et tall" sjeldent er riktig. Det er faktisk mer enn det, men jeg er enig i at det ikke trenger å være negativt, ei heller det viktigste. Men hvilke settinger tenker du på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå