Gjest Anonymous Skrevet 27. januar 2005 #2 Skrevet 27. januar 2005 Ja, jeg husker særlig én gang. Hun het Marte og var Fankern, var det sitte du skrev? :oops:
Gjest Ninakanin Skrevet 27. januar 2005 #5 Skrevet 27. januar 2005 mener du å få lov til å sitte igjen for å jobbe med skolearbeid, eller å måtte sitte igjen? Jeg satt igjen frivillig hele tiden, haha, lærerne spøkte til slutt med at jeg burde få egen nøkkel og koden på alarmen!!
Gjest LoisLane Skrevet 27. januar 2005 #7 Skrevet 27. januar 2005 Her kan du lese om folk som har måtte sitte igjen: Her, her, her... ... og her. Som jeg før har nevnt, å sitte igjen tror jeg er lite brukt i våre dager. Har aldri vært borti det i mine år som lærer.
Scheherazade Skrevet 27. januar 2005 #8 Skrevet 27. januar 2005 Jeg fikk parade engang på ungdomsskolen. Betyr at du måtte komme en halvtime tidligere på skolen neste dag. En i klassen kastet en stor, hard flott snøball HARDT rett ved siden av ytterdøren til gymsalen. Selvsagt nanosekunder før en lærer kom ut. Sto vel litt feil plassert (og synes å erindre at jeg begynte å le også :oops: ), iallfall, jeg fikk selvsagt skylden. Var kjempeflau husker jeg. Nei, nei, pinlige greier...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå